клапани на парно

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 158
Регистриран на: 19.11.2007
Местоположение: pernik

клапани на парно

Мнение от metatron » 08 Сеп 2008, 8:39

някой може ли да ми каже как да разбера дали клапаните на парното ми работят, давах им директно напрежение, но никакъв звук или щракване нямаше, а не можех и да проверя дали са затворили, седят ми постоянно отворени така съм я взел.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6269
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: клапани на парно

Мнение от zvetiko » 08 Сеп 2008, 8:49

metatron написа:някой може ли да ми каже как да разбера дали клапаните на парното ми работят, давах им директно напрежение, но никакъв звук или щракване нямаше, а не можех и да проверя дали са затворили, седят ми постоянно отворени така съм я взел.


Ако ти духа постоянно топло значи не работят-би трябвало да чукат при напрежение.Виж във важни теми. ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 08 Сеп 2008, 9:44

Имам познат които има работещи :D

БМВманиачения
Аватар
Мнения: 5148
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: ХАСКОВО
Пол: Мъж
Кара: ПЕЧКА понавървяваща
Мечтае да кара: на ядене и пиене

Мнение от bmwfena » 08 Сеп 2008, 10:10

///peter написа:Имам познат които има работещи :D
за мен ли стаа дума :mhihi:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 08 Сеп 2008, 10:23

Разбира се... не ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 08 Сеп 2008, 10:46

:mhihi:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Мнение от Ненко Вранков » 08 Сеп 2008, 11:43

к'ва цена ги търгувате бе бизнесмени :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6269
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 08 Сеп 2008, 13:52

Аз съм ги купувал за 30 лева.

БМВманиачения
Аватар
Мнения: 5148
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: ХАСКОВО
Пол: Мъж
Кара: ПЕЧКА понавървяваща
Мечтае да кара: на ядене и пиене

Мнение от bmwfena » 08 Сеп 2008, 14:57

///peter написа:Разбира се... не ;)
:twisted: :mhihi:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 443
Регистриран на: 16.12.2007
Местоположение: Варна

Мнение от drmirchev » 08 Сеп 2008, 18:44

Така и не ми стана ясно ако тези клапани не са в ред колата може ли да прегрее. В какъв кръг се въртят и защо при мене едната врътка бачка, а другата ни приема ни предава?Това от клапаните ли е? Аз понеже моите съм ги изолирал поради притеснение че не са в ред и не се отваря техния кръг и сега парно нямам но държа да си го оправя и ще се радвам някой подробно и разбираемо за мене да ми обясни.
Питам тука за да не пускам нова тема, нека ако някой е наясно сподели с мене.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6269
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 08 Сеп 2008, 18:52

drmirchev написа:Така и не ми стана ясно ако тези клапани не са в ред колата може ли да прегрее. В какъв кръг се въртят и защо при мене едната врътка бачка, а другата ни приема ни предава?Това от клапаните ли е? Аз понеже моите съм ги изолирал поради притеснение че не са в ред и не се отваря техния кръг и сега парно нямам но държа да си го оправя и ще се радвам някой подробно и разбираемо за мене да ми обясни.
Питам тука за да не пускам нова тема, нека ако някой е наясно сподели с мене.


Вече ти казах ,че във Важни теми има тема за ремонт на клапаните.Ако искаш да смениш целият блок на клапаните купуваш и сменяш.Колата няма да прегрее в противен случай през лятото когато не пускаш отоплението колата би трябвало да прегрява непрекъснато.Е 34 има двузоново регулиране на отоплението.Успех

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 443
Регистриран на: 16.12.2007
Местоположение: Варна

Мнение от drmirchev » 08 Сеп 2008, 19:10

Добре де тоя кръг дето трябва да мине през клапаните, ако не са в ред като е затворен постоянно не пречи ли на доброто охлаждане.Не е ли като си пуснеш парното единия клапан да се отваря(този към радиатора) а този дето държи кръга отворен да се затваря???
Извинявайте че така питам ама в темата пише за ремонта а не за работата на клапаните.Забелязах че като минава свободно течноста през тоя кръг колата загрява доста бавно, явно те държат до едно време и после пускат, като загрее, за да може да стане по бързо.Ако греша поправете ме.!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 429
Регистриран на: 11.04.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E34

Мнение от skylord » 08 Сеп 2008, 19:15

drmirchev написа:Добре де тоя кръг дето трябва да мине през клапаните, ако не са в ред като е затворен постоянно не пречи ли на доброто охлаждане.Не е ли като си пуснеш парното единия клапан да се отваря(този към радиатора) а този дето държи кръга отворен да се затваря???
Извинявайте че така питам ама в темата пише за ремонта а не за работата на клапаните.Забелязах че като минава свободно течноста през тоя кръг колата загрява доста бавно, явно те държат до едно време и после пускат, като загрее, за да може да стане по бързо.Ако греша поправете ме.!!!


колега тея клапани са за парното, когато им се подаде 12 волта затварят и не позволяват на топлата вода да отиде до радиаторчетата на парното, ако няма 12 волта подадени или са прецакани уплътненията те седят отворени и духа топло дори ако си нагласил климата на студено... ако са клеясали в затворено положение просто ги отвори и ги раздвижи и няма да ти загрява нищо...

П.С. Нищо не задържат за загряване и кръгове... това го прави термостата ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6269
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 08 Сеп 2008, 19:32

drmirchev написа:Добре де тоя кръг дето трябва да мине през клапаните, ако не са в ред като е затворен постоянно не пречи ли на доброто охлаждане.Не е ли като си пуснеш парното единия клапан да се отваря(този към радиатора) а този дето държи кръга отворен да се затваря???
Извинявайте че така питам ама в темата пише за ремонта а не за работата на клапаните.Забелязах че като минава свободно течноста през тоя кръг колата загрява доста бавно, явно те държат до едно време и после пускат, като загрее, за да може да стане по бързо.Ако греша поправете ме.!!!


Колегата ти каза вече ,че няма никакъв кръг-логично е когато антифриза минава през още един радиатор да загрее по-бавно.Нали затова се препоръчва през зимата клапаните да се затворени за да достигне двигателя по-бързо работната си температура.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 158
Регистриран на: 19.11.2007
Местоположение: pernik

Мнение от metatron » 08 Сеп 2008, 19:36

при мен си седят отворени и не ни приемат ни предават кат им пусна 12 v, ша ги тресна с 220 да видят те как е да дуа постоянно топло. Иначе наистина има темичка за ремонта им, разгледах я, но няма да е сега момента да се занимавам с тях, че леко ми е отворен мотора клони към сегменти и евентуално лагерчета

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook