Какво може да е?

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 416
Регистриран на: 12.07.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '01 E46 318Ci

Какво може да е?

Мнение от joreto_88 » 20 Авг 2008, 11:26

Здравейте колеги. Моя проблем е следния: Сутрин когато паля колата, а и не само сутрин, а попринцип когато е студена, почдигачите чукат някъде около 2-3 сек и спират. Питах тук-там познати, един казва че е нормално, защото са хидравлични и докато качи маслото, друг казва че не е нормално, но нямало страшно и да карам така, когато се разчукат повече, тогава да прибегна към смяна. Маслото на колата още не съм го сменяал, защото се доверих на предишния собственик, остават ми още 400-500км до смяна. Преди 1 седмица (по-точно на 08.08.2008 - петък) отидох в дианабад при един приятел и там случайно срещнах един познат. Малко преди да стигна до мястото ми се чу някакъв странен непознат шум откъм двигателя. Наподобява тези детските колички дето се управляват с дистанционно. Съвсем леко се чуваше. Този моя познат не беше виждал колата и аз нали му я показах и вдигнах капака да види мотора, запалих и подадох газ ръчно от палчето където е закачено жилото. Натисках го плавно и към 2000-3000, не повече от 4000 оборота се чу метално потропване откъм кутията на ваноса. Извиках моя приятел, при който бях отишъл, че той се правеше там нещо, и го питам от кво е това? Той я преслуша, с това се занимава все пак, и ми каза верига, но дали ангренажна или на ваноса незнаел. В събота на следващия ден тряваше да отпътувам за Криводол, а в неделя през нощта за морето. Викам му: Ще мога ли да тръгна така, ще ме закара ли. А той каза: Няма страшно тръгвай смело, това е верига. Аз го послушах и отпътувах на другия ден. В събота на следвашата седмица (16.08.2008) се прибрах благополучно от морето след изминати 1500км, даже на едно място я изпънах и до 200км/ч. Нито ми тропна нещо, нито нищо. Оборотите си ги държи в норма, не се колебаят. Почва да ми прави впечатление че шума от повдигачите се увеличава и като сила, и като продължителност, те не ме притесняват толкова. Евентуално при смяна на маслото ще изчезне този проблем с повдигачите. Но тук идва другия момент: Колко и какви добавки са наблъскани в маслото, и въобще наблъскано ли е с добавки? Тогава ще си покаже истинското лице. Човека от който я купих ми се видя читав и му се доверих, но дали е така? Общо взето това изкочи по колата досега. Ааааа... и теча от резервоара, когато го нафрасках догоре. Сега намога нищо да правя по нея. Парички чак на 1-ви, и по това което изчетох горе долу колко пари ще ми излезне, ако се окаже веригата, пак няма да мога да я оправя, защото аванса е 400, а ремонта м/у 100-200 до 600лв.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 858
Регистриран на: 5.06.2008
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е34 М50Б20
Мечтае да кара: М....power

Мнение от Kregec » 20 Авг 2008, 11:47

Баце мое лично мнение трябваше да смениш масълцето веднага след като си я взел. За другите неще не съм вещ нека колегите се изкажат!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1384
Регистриран на: 17.01.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: му се с шпер

Мнение от Nikito_nn » 20 Авг 2008, 12:00

Абе за веригата аз лично си мисля че може да е на ваноса, щото доколкото знам ангренажната се чува в ниските обороти и като изфорсираш спира, а при теб се е чуло при високите.Аз така разсъждавам, може и да не съм прав, ако някой знае да ме поправи.
BMW - the POWER
Изображение - малолитражка
Изображение - М3
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 124
Регистриран на: 11.06.2008
Пол: Мъж
Кара: М-43Б-18,318i

Мнение от emes691 » 20 Авг 2008, 13:13

Веднага отиваш и сменяш маслото,защото повдигачите изведнъж тръгват и заминават,пишеш че пари чак на първи,съвет намери на заем сменяш масло и всичките филтри.Едни нови повдигачи са 200 лева,все пак можеш да ги спестиш за сега,иначе за веригата,смяна с нова.ААААА.....и след като смениш маслото го следи постоянно,защото не знаеш дали е с добавка,ако вземе да ти гори след смяната,веднага му сложи добавка,но аз лично съм против всякакви добавки,виждал съм изпилени клапани от предозиране,но колата си е твоя все пак..........

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 416
Регистриран на: 12.07.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '01 E46 318Ci

Мнение от joreto_88 » 20 Авг 2008, 15:21

А да ми препоръчате някой човек, който ще ми свърши качествено работата. А не да пълна гушите на Дару или Камор. Не изключвам че и там има свестни майстори, които си разбират от работата, но доколкото знам в дару взимат 50лв на час за престой, а майсторите взимат % от парите за колата. Предпочитам да си дам парите на майстора лично. Аз имам 2-ма познати от Дару. Бях на стаж там 2006г работих с Любо и 2007г с Петър. За 2007-ма силно казано, само се запознахме и си намерих работа и нямаше как да ходя, а иначе го помня от предишната година. Но не виждам те как ще ми свършат работа, пак колата трбва да престои в сервиза. Някави идеи?

P.S. Мога да се пробвам да си ги сменя сам, но не съм сигурен в себе си, вупреки че съм завършил ПГТЕ "Хенри Форд" със специалност Автомобили и кари :uups: :uups: :uups: Срам и резил!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 464
Регистриран на: 24.03.2008
Местоположение: Варна БГ

Мнение от 6efovete » 20 Авг 2008, 15:28

Nikito_nn написа:Абе за веригата аз лично си мисля че може да е на ваноса, щото доколкото знам ангренажната се чува в ниските обороти и като изфорсираш спира, а при теб се е чуло при високите.Аз така разсъждавам, може и да не съм прав, ако някой знае да ме поправи.


ако има ванос е вероятно да почуква от там. много се оплакват от това :mhihi:
Последна промяна 6efovete на 20 Авг 2008, 15:30, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1802
Регистриран на: 28.03.2006
Местоположение: Люлин/Waiblingen

Мнение от Митко Ганчев » 20 Авг 2008, 15:29

за теча от резервоара - много е вероятно да не са сложени правилно уплътненията под задната седалка - махаш седалката, отвиваш капачките, наместваш добре гумичките, стягаш силно и си ти :winky:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 858
Регистриран на: 5.06.2008
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е34 М50Б20
Мечтае да кара: М....power

Мнение от Kregec » 20 Авг 2008, 15:43

http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=56276
Баце това е темата погледния и свържи се с човека, мислия че има доста доволни от него.
Успех

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 416
Регистриран на: 12.07.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '01 E46 318Ci

Мнение от joreto_88 » 21 Авг 2008, 11:54

Току що открих още една възможна причина:

t0sh написа:едва ли е същото, но все пак за инфо:
аз специално имах проблем с ваноса - сток съм, но от 1700 докъм 2100 оборота се получи едно такова грозно дрънчене, много тихо, но се чуваше - бая по-бързо от почукване на повдигач което дрънчене не е твоя случай може би...

та оказа се че имам акциален луфт баш на ваноса, и че след там 97-ма ли кога ваносите имат допълнителен елемент за да не се получава този луфт с износването. ако имаш съмнение за нещо подобно мога да постна по-подробно инфо и снимки - при мен го шибнахме допълнението и се оправи веднага, но както казах съм сток а звука си беше 1:1 дрънчене на верига.


Източник: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=48331

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 416
Регистриран на: 12.07.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '01 E46 318Ci

Мнение от joreto_88 » 27 Авг 2008, 20:57

Днес я закарах при един познат да я погледне и той ми каза че е ваноса. На тия баварки ваноса им се разтропвал, само че моя тропал малко повече. Нямало страшно и можело да се кара така. Казах му за тези части дето ги слагат заводски на моделите след '95-та година и че още не съм сменял маслото. Отговора беше че ако го разглобим ваноса, после нямало да можем да го сглобим. И като за начало да сменя маслото, за да видим тогава какъв звук ще извади.

Зет ми и баща ми ми викат да ме водат при майсторите на техните коли. Ще мина през таях да я преслушат и те и ако и те кажат че не могат да я оправят, последната надежда ми е Юзър. Ако и той не помногне - Дару или Камор.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1654
Регистриран на: 7.06.2003
Местоположение: PB/HD
Пол: Мъж
Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
Мечтае да кара: '96 BMW M3

Мнение от BiTurbo » 27 Авг 2008, 21:26

за разглобяването на ВАНОСА не те съветвам да я водиш на който и да е ,щото там са едни Special Tools-ове дето да не ти е работа и само в оторизираните сервизи ги има..... така че първо си опичай нещата преди да почнеш с разглобяванията


П.С. На студен старт и моите повдигачи изтракват, който и да съм питал ми е отговарял, че колите не са ни първа младост и да се кара нямало проблеми, ама мен си ме дразни и едни хубав слънчев ден ше ги сменя....моите поне са само 8 :mhihi:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 416
Регистриран на: 12.07.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '01 E46 318Ci

Мнение от joreto_88 » 27 Авг 2008, 21:55

Току що един френд ми каза че въпросния Петър от Дару кар (споменал съм го малко по-нагоре в един от предишните си постове) работел частно извън сервиза. Аз имах удоволствоето да го наблюдавам как работи един ден докато бях на стаж там и се вижда че ги разбира нещата. Май ще трябва да се разходя до там и да говоря с него. Само че се съмнявам да ме помни :uups: .

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook