ВАНОСА СКАПАН ТРОПА
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
55 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
- БОРКО-ЧИПА
- ентусиаст
- Мнения: 1139
- Регистриран на: 8.12.2005
- Местоположение: ВРАЦА
- Пол: Мъж
- Кара: E65 745I;Е53 Х5;TVR;SKYLINE;E60 М5
- Детайли за колата: 745-Самолет:Х5-Болид:TVR-Истребител:SKYLINE-Шейна:М5-БЕЗ ДУМИ
ВАНОСА СКАПАН ТРОПА
Та проблема е следния:
след отварянето на двг-то за смяна на валовете с шрикове започна едно тропане на ВАНОС-А дори и на тихи обороти,колата ми работи като дизел
минала седмица го отворихме пак,разглобихме скапания ванос и сменихме лагерчетата с нови а всичко останало си изглеждаше ок
след това за около един ден каране шума се беше по затишил но след това пак започна да трака като преди
майстора който ми прави колата мисли да не би новите валове и по точно този на всмукателните клапани да има нещо общо с това тропане и да товари нещо ванос-а и за това да тропа
значи тропа на тихи и към 2000 оборота изчезва
на тихи се чува едно-тък тък тък тък
колеги дайте идея от какво може да е
след като смених лагерчетата се надявах да спре тропането но.......
след отварянето на двг-то за смяна на валовете с шрикове започна едно тропане на ВАНОС-А дори и на тихи обороти,колата ми работи като дизел
минала седмица го отворихме пак,разглобихме скапания ванос и сменихме лагерчетата с нови а всичко останало си изглеждаше ок
след това за около един ден каране шума се беше по затишил но след това пак започна да трака като преди
майстора който ми прави колата мисли да не би новите валове и по точно този на всмукателните клапани да има нещо общо с това тропане и да товари нещо ванос-а и за това да тропа
значи тропа на тихи и към 2000 оборота изчезва
на тихи се чува едно-тък тък тък тък
колеги дайте идея от какво може да е
след като смених лагерчетата се надявах да спре тропането но.......
- БОРКО-ЧИПА
- ентусиаст
- Мнения: 1139
- Регистриран на: 8.12.2005
- Местоположение: ВРАЦА
- Пол: Мъж
- Кара: E65 745I;Е53 Х5;TVR;SKYLINE;E60 М5
- Детайли за колата: 745-Самолет:Х5-Болид:TVR-Истребител:SKYLINE-Шейна:М5-БЕЗ ДУМИ
- turbo
- старши ентусиаст
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
- БОРКО-ЧИПА
- ентусиаст
- Мнения: 1139
- Регистриран на: 8.12.2005
- Местоположение: ВРАЦА
- Пол: Мъж
- Кара: E65 745I;Е53 Х5;TVR;SKYLINE;E60 М5
- Детайли за колата: 745-Самолет:Х5-Болид:TVR-Истребител:SKYLINE-Шейна:М5-БЕЗ ДУМИ
- mladfen
- младши ентусиаст
- Мнения: 582
- Регистриран на: 7.09.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: се на жена си
- Мечтае да кара: нещо с шест дросела
A проверихте ли наляганито на маслото ако на ниски обороти е под 3 бара ще тропа няма как. Вануса е сработил до ако не се лъжа /поправете ме ако не е така/ над 4500 об/мин, след това разпределителя изключва маслото към него итой се връща в норм. състояние
След повече секс се чувстваш далеч по-добре, отколкото след повече алкохол!!!
- БОРКО-ЧИПА
- ентусиаст
- Мнения: 1139
- Регистриран на: 8.12.2005
- Местоположение: ВРАЦА
- Пол: Мъж
- Кара: E65 745I;Е53 Х5;TVR;SKYLINE;E60 М5
- Детайли за колата: 745-Самолет:Х5-Болид:TVR-Истребител:SKYLINE-Шейна:М5-БЕЗ ДУМИ
добре за налягането съм съгласен но преди не тропаше
а и чак толкова да няма налягане то трябва да се скапала или помпа или лагерите да са тръгнали но чак пък толкова
а и чак толкова да няма налягане то трябва да се скапала или помпа или лагерите да са тръгнали но чак пък толкова
- turbo
- старши ентусиаст
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Абе тъкмо се зачетох какво пишат хората из нетя за Шриковете. Наистина препоръчват да се ползват "Хай перформанс" пружини за клапаните при положение, че се сменят валовете и освен това със сигурност има значение дали Шрикчетата са за Ванос или за НеВанос моторетка.
- mladfen
- младши ентусиаст
- Мнения: 582
- Регистриран на: 7.09.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: се на жена си
- Мечтае да кара: нещо с шест дросела
turbo написа:Абе тъкмо се зачетох какво пишат хората из нетя за Шриковете. Наистина препоръчват да се ползват "Хай перформанс" пружини за клапаните при положение, че се сменят валовете и освен това със сигурност има значение дали Шрикчетата са за Ванос или за НеВанос моторетка.
Е да но точно за този вал на 252*, ШРИК пишат в сайта си че не се налага никаква подмяна на каквото и да е. Това било първата стъпка от перформанса на двг за която препоръчват само подходящ чип.
След повече секс се чувстваш далеч по-добре, отколкото след повече алкохол!!!
- БОРКО-ЧИПА
- ентусиаст
- Мнения: 1139
- Регистриран на: 8.12.2005
- Местоположение: ВРАЦА
- Пол: Мъж
- Кара: E65 745I;Е53 Х5;TVR;SKYLINE;E60 М5
- Детайли за колата: 745-Самолет:Х5-Болид:TVR-Истребител:SKYLINE-Шейна:М5-БЕЗ ДУМИ
точно
за тези валове не дават да се сменя нищо освен промяна на софта
може ли да тропа от клапана който пуска маслото
за тези валове не дават да се сменя нищо освен промяна на софта
може ли да тропа от клапана който пуска маслото
- turbo
- старши ентусиаст
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Ти остави клапана ами кажи по-скоро дали софт-а е баран щото и аз чета тука у един форум, че при Ванос моторетка се налага друго управление на Ваноса след слагането на тея валове.
- БОРКО-ЧИПА
- ентусиаст
- Мнения: 1139
- Регистриран на: 8.12.2005
- Местоположение: ВРАЦА
- Пол: Мъж
- Кара: E65 745I;Е53 Х5;TVR;SKYLINE;E60 М5
- Детайли за колата: 745-Самолет:Х5-Болид:TVR-Истребител:SKYLINE-Шейна:М5-БЕЗ ДУМИ
е това вече ме приби
значи софта е баран от към това,че е подадено гориво защото сместа беше бедна и се подаде софтоерно на дюзите и сложих регулатор и сега налягането съм го вдигнал от 3,5 на 4,2
но това за ванос-а е интересно кажи нещо повече
- turbo
- старши ентусиаст
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Един е питал за НеВанос какво трябва да разчовърка по мотора при смяна на валовете с Шрик и некав друг, след като се разтърсил отговаря, че при този случай (НеВанос) се сменят само валовете и се кара, но ако има Ванос се налага промяна в софтуеъра по управлението му. Нали казваш, че след 2к оборота изчезва... Може и от това да е. Дали няма "Шрик" чип за твоя мотор...
- БОРКО-ЧИПА
- ентусиаст
- Мнения: 1139
- Регистриран на: 8.12.2005
- Местоположение: ВРАЦА
- Пол: Мъж
- Кара: E65 745I;Е53 Х5;TVR;SKYLINE;E60 М5
- Детайли за колата: 745-Самолет:Х5-Болид:TVR-Истребител:SKYLINE-Шейна:М5-БЕЗ ДУМИ
- t0sh
- старши ентусиаст
- Мнения: 2184
- Регистриран на: 7.08.2006
- Местоположение: София / ghetto+
- Пол: Мъж
- Кара: m52 e36
- Мечтае да кара: е38 ;)
- Детайли за колата: е36
едва ли е същото, но все пак за инфо:
аз специално имах проблем с ваноса - сток съм, но от 1700 докъм 2100 оборота се получи едно такова грозно дрънчене, много тихо, но се чуваше - бая по-бързо от почукване на повдигач което дрънчене не е твоя случай може би...
та оказа се че имам акциален луфт баш на ваноса, и че след там 97-ма ли кога ваносите имат допълнителен елемент за да не се получава този луфт с износването. ако имаш съмнение за нещо подобно мога да постна по-подробно инфо и снимки - при мен го шибнахме допълнението и се оправи веднага, но както казах съм сток а звука си беше 1:1 дрънчене на верига.
аз специално имах проблем с ваноса - сток съм, но от 1700 докъм 2100 оборота се получи едно такова грозно дрънчене, много тихо, но се чуваше - бая по-бързо от почукване на повдигач което дрънчене не е твоя случай може би...
та оказа се че имам акциален луфт баш на ваноса, и че след там 97-ма ли кога ваносите имат допълнителен елемент за да не се получава този луфт с износването. ако имаш съмнение за нещо подобно мога да постна по-подробно инфо и снимки - при мен го шибнахме допълнението и се оправи веднага, но както казах съм сток а звука си беше 1:1 дрънчене на верига.
55 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани