За КСЕНОН-те....с любов

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 131
Регистриран на: 22.08.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 7er E38 740iA 4,4l., '99, 286h.p.
Мечтае да кара: M5 400h.p.+ / 500 h.p.+
Детайли за колата: V8, S EDC, ASC, TV/Navi 4:9, 17" 245/55/17...много хубави неща...

За КСЕНОН-те....с любов

Мнение от yuliancho » 21 Юли 2008, 10:41

Здравейте колеги!
Понеже форума не е само за проблеми, а и за споделяне и разтуха, ще споделя с вас удоволствието си от една покупка. Отдавна не съм изпитвал такова удоволствие от добре похарчени пари.

Купих ксенон, след известни колебания, оправдано ли е да харча пари за ксенон, като колата "добре свети". Вярно, че не са толкова скъпи, но...! Имам късмета мойте къси да не са "матирали" или потъмняли, лупите са чисти и общо взето бях доволен от късите даже и когато времето е мокро. Чел съм много коментари на колеги с проблемни къси.

В Събота и без това ходих на едно място да ми сложат нова аларма, и там монтират всичко...музика, ксенони и т.н. и реших "давай едни ксенони на късите". След час два си вземам колата, пускам фаровете и РАЗОЧАРОВАНИЕ. Верно свети бяло, но и халогенните със синьо балонче и те светят така. карам от Люлин към Центъра на здрач и в един момент гледам пред колата...ДЕН, КЕФ! навън още светло, а колата свети страхотно! и като настигнеш някоя кола отпред го огряваш като улична лампа. А като погледнеш колата отпред, светлината една такава чиста...перфектно! излизам от града да се прибирам, защото живея наблизо до София - 16км. и на пътя се вижда всяка гънка, всяка дупка, а дългите като включа светят надалеч (те са си халогенните) но светлината им е много по-блудкава от тази на ксеноните.

ВЪОБЩЕ КОЙТО НЯМА ДА СЛАГА...ИДВА СЕЗОНА НА ФАРОВЕТЕ А КСЕНОНИТЕ СА ФАРОВЕ ДРУГО ПОКОЛЕНИЕ ПРОСТО!

Някой колега с опит, може ли да ме посъветва, дали да сложа и на дългите. Сигурн че светлината ще е убиец, но не е ли прекалено силна за тези отсреща? и възможно ли е да присветкам с тях както досега, мисля че даване на такъв кратък сигнал с ксенони може би не е добра идея, знам ли? и друго...КАТО ЗАПАЛЯ сутрин и колата държи обороти малко над 1000 за около 1-2 мин. при включване на ксеноните оборотите се дърпат с 100-тина надолу. предполагам е нормално, но доколко е хубаво за колата!?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Мнение от Ненко Вранков » 21 Юли 2008, 12:17

Поздравления за покупката. Общо взето няма никой разочарован от ксенон... разликата просто е огромна. А колкото до падането на оборотите на мотора като пуснеш фаровете... нещо не виждам да има логика... :roll:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 21 Юли 2008, 12:22

много просто - когато се пуска ксенона той взима много ток и от там тормози алтернатора и от там леко падат оборотите
същото като климатика :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 131
Регистриран на: 22.08.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 7er E38 740iA 4,4l., '99, 286h.p.
Мечтае да кара: M5 400h.p.+ / 500 h.p.+
Детайли за колата: V8, S EDC, ASC, TV/Navi 4:9, 17" 245/55/17...много хубави неща...

Мнение от yuliancho » 21 Юли 2008, 12:36

и аз така си помислих за оборотите. Това леко смъкване става за кратко, после като че ли Мотроника гледа да ги качи пак където е необходимо. Това ми беше притеснението дали всичко е ок. с климатика става така че об. за секунди тръгват надолу, но после винаги стоят леко по-нагоре. Темп на двигателя също стои малко по нагоре в града...на дълъг път е почти там където обикновено седи закована

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 131
Регистриран на: 22.08.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 7er E38 740iA 4,4l., '99, 286h.p.
Мечтае да кара: M5 400h.p.+ / 500 h.p.+
Детайли за колата: V8, S EDC, ASC, TV/Navi 4:9, 17" 245/55/17...много хубави неща...

Мнение от yuliancho » 21 Юли 2008, 12:43

и към колегата по-горе: много добре стоят тези "ейнджъл айс", нали така се казват. Би ли ми казал повече подробности за тях...как, къде и най-вече колко? :D

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Мнение от Ненко Вранков » 21 Юли 2008, 12:56

Ако става въпрос за мен - сам си ги правих :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 898
Регистриран на: 24.10.2007
Местоположение: София/Асеновград
Пол: Мъж
Кара: Е34 /Е39 дизел, Е46-автомат,Е60-530
Мечтае да кара: Да се разхожда пеша

Мнение от Vasko » 06 Авг 2008, 11:24

КОлеги, тъй като темата е за ксеноните.Аз също онзи ден си сложих и си реших проблема с кофтите къси светлини .Сега като настигна кола пред мен и спра зад нея ми прави линия на височината на номера на предната кола . Жестоко е ! Направо се чудя как до сега съм се мъчил с тези къси .Ксенона са наистина друго поколение фарове ! Наистина колеги ако искате да си решите проблемите с късите направо слагайте ксенон и си решавете проблемите веднж завинаги с тези къси .....Снощи ми предложиха някаква оферта и за ксенони на 55W-наистина онези ксенони са убиец, ама аз вече бях сложил тези на 35 вата. Специални благодарности на SASО за това ,че ме уреди с ксенона !

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 06 Авг 2008, 11:42

sineok_pi4_ написа:...Специални благодарности на SASО за това ,че ме уреди с ксенона !


а на мене :smoke: :smoke:
Изображение

с две лица
Аватар
Мнения: 2149
Регистриран на: 16.02.2008
Местоположение: село Мегаполис, обл.Абсурдистан
Пол: Мъж
Кара: на задно предаване

Мнение от Vlados » 06 Авг 2008, 12:22

sineok_pi4_ написа:...Специални благодарности на SASО за това ,че ме уреди с ксенона !

Като е тръгнало така, айде и от мене :lol:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2090
Регистриран на: 2.07.2006
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
Мечтае да кара: 5GT 535 xd

Мнение от SaSo » 06 Авг 2008, 12:40

SaSo са си търси ксенон за служебната бангия.... :mhihi: :mhihi: :mhihi: Те Стоян и Синеокия знаят ква е ... Ама ше стане бижу.... :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 158
Регистриран на: 19.11.2007
Местоположение: pernik

проблемче с ксенона

Мнение от metatron » 19 Авг 2008, 21:08

днес ги монтираха и си светеха нормално и двата, но сега като реших да се разходя на тъмно единия не светва, помислих че е крушката и ги размених, но не е от там, как мога да разбера дали не е трансформаторчето( или там както се казва), може ли да се замери и каква мощност трябва да праща към лампата. 6000к са

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1421
Регистриран на: 18.02.2007
Местоположение: Вече в собствена колибка!
Пол: Мъж
Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
Мечтае да кара: КА-50

Мнение от predel » 19 Авг 2008, 21:29

Преди да "мериш" си виж как ти е масата на бласта (трансформаторчето) и др. нещо, пали фаровете само на запален двигател...
Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 361
Регистриран на: 9.06.2007
Местоположение: София Местожителство: Лондон

Мнение от TazzMann » 19 Авг 2008, 22:03

...колеги, а какво ще кажете за ксенони и на дългите... Понеже си сложих вече на късите а си бях купил два комплекта и се чудя дали да ги сложа във фаровете за мъгла или на дългите. Дайте предложения...
Powered By BMW !!!
Sounded By Pioneer & Hertz !!!

Манчестър Юнайтед Фен
Аватар
Мнения: 585
Регистриран на: 16.02.2008
Местоположение: София Местожителство: Sir Matt Busby Way, Old Trafford, Manchester M16 0RA
Пол: Мъж
Кара: E39 525d с много кончета
Мечтае да кара: GT5
Детайли за колата: Е39

Мнение от Nasic » 19 Авг 2008, 22:09

TazzMann написа:...колеги, а какво ще кажете за ксенони и на дългите... Понеже си сложих вече на късите а си бях купил два комплекта и се чудя дали да ги сложа във фаровете за мъгла или на дългите. Дайте предложения...

Дали ако трябва да "мигнеш" на някой ще е разбере с 3сек. закъснение ? :mhihi:
Иначе е супер, ще бъдеш като Албански ТИР :) .
| 89' E34 520i |
| 96' E39 525tds |
| 92' E36 320i turbo |
| 95' E36 316i |
| 97' E39 525tds |
| 02' E39 525d touring |

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 158
Регистриран на: 19.11.2007
Местоположение: pernik

Мнение от metatron » 19 Авг 2008, 22:32

predel написа:Преди да "мериш" си виж как ти е масата на бласта (трансформаторчето) и др. нещо, пали фаровете само на запален двигател...




ам бласта е с пластмасова основа от едната страна и място за хващане за някой свободен болт(има си стойка) и двата са без да са на директна маса, тя си идва с захранването за късите,

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook