За КСЕНОН-те....с любов
Модератор: Технически модератори
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- yuliancho
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 131
- Регистриран на: 22.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 7er E38 740iA 4,4l., '99, 286h.p.
- Мечтае да кара: M5 400h.p.+ / 500 h.p.+
- Детайли за колата: V8, S EDC, ASC, TV/Navi 4:9, 17" 245/55/17...много хубави неща...
За КСЕНОН-те....с любов
Здравейте колеги!
Понеже форума не е само за проблеми, а и за споделяне и разтуха, ще споделя с вас удоволствието си от една покупка. Отдавна не съм изпитвал такова удоволствие от добре похарчени пари.
Купих ксенон, след известни колебания, оправдано ли е да харча пари за ксенон, като колата "добре свети". Вярно, че не са толкова скъпи, но...! Имам късмета мойте къси да не са "матирали" или потъмняли, лупите са чисти и общо взето бях доволен от късите даже и когато времето е мокро. Чел съм много коментари на колеги с проблемни къси.
В Събота и без това ходих на едно място да ми сложат нова аларма, и там монтират всичко...музика, ксенони и т.н. и реших "давай едни ксенони на късите". След час два си вземам колата, пускам фаровете и РАЗОЧАРОВАНИЕ. Верно свети бяло, но и халогенните със синьо балонче и те светят така. карам от Люлин към Центъра на здрач и в един момент гледам пред колата...ДЕН, КЕФ! навън още светло, а колата свети страхотно! и като настигнеш някоя кола отпред го огряваш като улична лампа. А като погледнеш колата отпред, светлината една такава чиста...перфектно! излизам от града да се прибирам, защото живея наблизо до София - 16км. и на пътя се вижда всяка гънка, всяка дупка, а дългите като включа светят надалеч (те са си халогенните) но светлината им е много по-блудкава от тази на ксеноните.
ВЪОБЩЕ КОЙТО НЯМА ДА СЛАГА...ИДВА СЕЗОНА НА ФАРОВЕТЕ А КСЕНОНИТЕ СА ФАРОВЕ ДРУГО ПОКОЛЕНИЕ ПРОСТО!
Някой колега с опит, може ли да ме посъветва, дали да сложа и на дългите. Сигурн че светлината ще е убиец, но не е ли прекалено силна за тези отсреща? и възможно ли е да присветкам с тях както досега, мисля че даване на такъв кратък сигнал с ксенони може би не е добра идея, знам ли? и друго...КАТО ЗАПАЛЯ сутрин и колата държи обороти малко над 1000 за около 1-2 мин. при включване на ксеноните оборотите се дърпат с 100-тина надолу. предполагам е нормално, но доколко е хубаво за колата!?
Понеже форума не е само за проблеми, а и за споделяне и разтуха, ще споделя с вас удоволствието си от една покупка. Отдавна не съм изпитвал такова удоволствие от добре похарчени пари.
Купих ксенон, след известни колебания, оправдано ли е да харча пари за ксенон, като колата "добре свети". Вярно, че не са толкова скъпи, но...! Имам късмета мойте къси да не са "матирали" или потъмняли, лупите са чисти и общо взето бях доволен от късите даже и когато времето е мокро. Чел съм много коментари на колеги с проблемни къси.
В Събота и без това ходих на едно място да ми сложат нова аларма, и там монтират всичко...музика, ксенони и т.н. и реших "давай едни ксенони на късите". След час два си вземам колата, пускам фаровете и РАЗОЧАРОВАНИЕ. Верно свети бяло, но и халогенните със синьо балонче и те светят така. карам от Люлин към Центъра на здрач и в един момент гледам пред колата...ДЕН, КЕФ! навън още светло, а колата свети страхотно! и като настигнеш някоя кола отпред го огряваш като улична лампа. А като погледнеш колата отпред, светлината една такава чиста...перфектно! излизам от града да се прибирам, защото живея наблизо до София - 16км. и на пътя се вижда всяка гънка, всяка дупка, а дългите като включа светят надалеч (те са си халогенните) но светлината им е много по-блудкава от тази на ксеноните.
ВЪОБЩЕ КОЙТО НЯМА ДА СЛАГА...ИДВА СЕЗОНА НА ФАРОВЕТЕ А КСЕНОНИТЕ СА ФАРОВЕ ДРУГО ПОКОЛЕНИЕ ПРОСТО!
Някой колега с опит, може ли да ме посъветва, дали да сложа и на дългите. Сигурн че светлината ще е убиец, но не е ли прекалено силна за тези отсреща? и възможно ли е да присветкам с тях както досега, мисля че даване на такъв кратък сигнал с ксенони може би не е добра идея, знам ли? и друго...КАТО ЗАПАЛЯ сутрин и колата държи обороти малко над 1000 за около 1-2 мин. при включване на ксеноните оборотите се дърпат с 100-тина надолу. предполагам е нормално, но доколко е хубаво за колата!?
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Поздравления за покупката. Общо взето няма никой разочарован от ксенон... разликата просто е огромна. А колкото до падането на оборотите на мотора като пуснеш фаровете... нещо не виждам да има логика... 

- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
много просто - когато се пуска ксенона той взима много ток и от там тормози алтернатора и от там леко падат оборотите
същото като климатика

същото като климатика





- yuliancho
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 131
- Регистриран на: 22.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 7er E38 740iA 4,4l., '99, 286h.p.
- Мечтае да кара: M5 400h.p.+ / 500 h.p.+
- Детайли за колата: V8, S EDC, ASC, TV/Navi 4:9, 17" 245/55/17...много хубави неща...
и аз така си помислих за оборотите. Това леко смъкване става за кратко, после като че ли Мотроника гледа да ги качи пак където е необходимо. Това ми беше притеснението дали всичко е ок. с климатика става така че об. за секунди тръгват надолу, но после винаги стоят леко по-нагоре. Темп на двигателя също стои малко по нагоре в града...на дълъг път е почти там където обикновено седи закована
- yuliancho
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 131
- Регистриран на: 22.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 7er E38 740iA 4,4l., '99, 286h.p.
- Мечтае да кара: M5 400h.p.+ / 500 h.p.+
- Детайли за колата: V8, S EDC, ASC, TV/Navi 4:9, 17" 245/55/17...много хубави неща...
и към колегата по-горе: много добре стоят тези "ейнджъл айс", нали така се казват. Би ли ми казал повече подробности за тях...как, къде и най-вече колко? 

- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
- Vasko
- ентусиаст
-
- Мнения: 898
- Регистриран на: 24.10.2007
- Местоположение: София/Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 /Е39 дизел, Е46-автомат,Е60-530
- Мечтае да кара: Да се разхожда пеша
КОлеги, тъй като темата е за ксеноните.Аз също онзи ден си сложих и си реших проблема с кофтите къси светлини .Сега като настигна кола пред мен и спра зад нея ми прави линия на височината на номера на предната кола . Жестоко е ! Направо се чудя как до сега съм се мъчил с тези къси .Ксенона са наистина друго поколение фарове ! Наистина колеги ако искате да си решите проблемите с късите направо слагайте ксенон и си решавете проблемите веднж завинаги с тези къси .....Снощи ми предложиха някаква оферта и за ксенони на 55W-наистина онези ксенони са убиец, ама аз вече бях сложил тези на 35 вата. Специални благодарности на SASО за това ,че ме уреди с ксенона !
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
- Vlados
- с две лица
-
- Мнения: 2149
- Регистриран на: 16.02.2008
- Местоположение: село Мегаполис, обл.Абсурдистан
- Пол: Мъж
- Кара: на задно предаване
sineok_pi4_ написа:...Специални благодарности на SASО за това ,че ме уреди с ксенона !
Като е тръгнало така, айде и от мене

- SaSo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2090
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
- Мечтае да кара: 5GT 535 xd
SaSo са си търси ксенон за служебната бангия....
Те Стоян и Синеокия знаят ква е ... Ама ше стане бижу....







проблемче с ксенона
днес ги монтираха и си светеха нормално и двата, но сега като реших да се разходя на тъмно единия не светва, помислих че е крушката и ги размених, но не е от там, как мога да разбера дали не е трансформаторчето( или там както се казва), може ли да се замери и каква мощност трябва да праща към лампата. 6000к са
- predel
- ентусиаст
-
- Мнения: 1421
- Регистриран на: 18.02.2007
- Местоположение: Вече в собствена колибка!
- Пол: Мъж
- Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
- Мечтае да кара: КА-50
Преди да "мериш" си виж как ти е масата на бласта (трансформаторчето) и др. нещо, пали фаровете само на запален двигател...
Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера 

- TazzMann
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 361
- Регистриран на: 9.06.2007
- Местоположение: София Местожителство: Лондон
...колеги, а какво ще кажете за ксенони и на дългите... Понеже си сложих вече на късите а си бях купил два комплекта и се чудя дали да ги сложа във фаровете за мъгла или на дългите. Дайте предложения...
Powered By BMW !!!
Sounded By Pioneer & Hertz !!!
Sounded By Pioneer & Hertz !!!
- Nasic
- Манчестър Юнайтед Фен
-
- Мнения: 585
- Регистриран на: 16.02.2008
- Местоположение: София Местожителство: Sir Matt Busby Way, Old Trafford, Manchester M16 0RA
- Пол: Мъж
- Кара: E39 525d с много кончета
- Мечтае да кара: GT5
- Детайли за колата: Е39
TazzMann написа:...колеги, а какво ще кажете за ксенони и на дългите... Понеже си сложих вече на късите а си бях купил два комплекта и се чудя дали да ги сложа във фаровете за мъгла или на дългите. Дайте предложения...
Дали ако трябва да "мигнеш" на някой ще е разбере с 3сек. закъснение ?

Иначе е супер, ще бъдеш като Албански ТИР

| 89' E34 520i |
| 96' E39 525tds |
| 92' E36 320i turbo |
| 95' E36 316i |
| 97' E39 525tds |
| 02' E39 525d touring |
| 96' E39 525tds |
| 92' E36 320i turbo |
| 95' E36 316i |
| 97' E39 525tds |
| 02' E39 525d touring |
predel написа:Преди да "мериш" си виж как ти е масата на бласта (трансформаторчето) и др. нещо, пали фаровете само на запален двигател...
ам бласта е с пластмасова основа от едната страна и място за хващане за някой свободен болт(има си стойка) и двата са без да са на директна маса, тя си идва с захранването за късите,
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани