Какво да сменя на новата кола

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 25
Регистриран на: 19.08.2008
Местоположение: София

Какво да сменя на новата кола

Мнение от martin_mmm » 19 Авг 2008, 14:55

Здравейте, утре си купувам BMW 316i компакт, 98 година
Понеже още съм нов , но отдавна съм мераклия
Искам да Ви попитам какво задължително трябва да и сменя като я взема?
Интересува ме дали този модел има ангренажен ремък?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 591
Регистриран на: 29.11.2007
Местоположение: гр.Севлиево

Мнение от sabi1984 » 19 Авг 2008, 14:58

добре дошъл първо :)
най-важното което трябва да смениш е маслото и филтрите :!:
мисля че двигателят ще ти е м43 което ще рече че не е с ремак а е с верига,така че споко ;)
сменяй маслото и само бензин да наливаш 8)

Потребител
Аватар
Мнения: 25
Регистриран на: 19.08.2008
Местоположение: София

Мнение от martin_mmm » 19 Авг 2008, 15:04

да за маслото знам , но ме интересува дали има още нещо специфично , което трябва да знам.
Благодаря ти

ентусиаст
Аватар
Мнения: 858
Регистриран на: 5.06.2008
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е34 М50Б20
Мечтае да кара: М....power

Мнение от Kregec » 19 Авг 2008, 15:08

Добре дошъл и от мен колега!
Сменяш: въздушен, маслен и горивен фитър, масалцето е хубаво да сложиш Castrol 10W40
Като цени помня че маслото 4 литра е около 80 лева, абе за цялата работа + труда ще ти легне към 160 лв, поне на мен ми легна толкова за всичките тези неща!
От там нататака ти пожелавам да пълнеш бензинец и да караш разумно.
Успех :yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 591
Регистриран на: 29.11.2007
Местоположение: гр.Севлиево

Мнение от sabi1984 » 19 Авг 2008, 15:08

е можеш да минеш едно прегледче в някой сервиз ако има нещо за смяна да го смениш,но по принцип освен нормалните консумативи няма какво друго да сменяш ;) ако всичко е ок сипвай бенз и се радвай на новата си предобивка :)

Потребител
Аватар
Мнения: 25
Регистриран на: 19.08.2008
Местоположение: София

Мнение от martin_mmm » 19 Авг 2008, 15:12

Да може да се каже, че и аз толкова бях планирал , че ще излезне.
Какъв разход ви дава на вас компакта? Колата е 105 к/с. Четох различни теми и повече казват, че им дава градско около 10-11, а извън около 7

Obergruppenführer
Аватар
Мнения: 1180
Регистриран на: 21.01.2008
Местоположение: Враца,България
Кара: Е 36

Мнение от MOGY » 19 Авг 2008, 15:59

:welcome: Виж като сменяваш маслото,да ти погледнат нивото на маслото в дифа и в кутията(и сипваи масла само по каталог)
ИзображениеИзображениеИзображение
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
100% етнически НЕ толерантен!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 858
Регистриран на: 5.06.2008
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е34 М50Б20
Мечтае да кара: М....power

Мнение от Kregec » 19 Авг 2008, 16:46

Баце казвам ти така щото имам същия компак само дето е 94 но двигателя е същия:
Градско гори при нормално каране: 10/100
Извън градско при нормално каране: 7-8/100
Когато не карам нормално в града става 12/100 а извън градско 9-10/100, според зависи. Това са преблизителни стоиности, чесно да ти кажа не съм я засичал с точност. И ти препоръчвам да не е караш с 95 използвай по висок октан по добре е за колата.
Ако имаш други въпроси пиши с каквото мога ще помагам!
Успех!

Потребител
Аватар
Мнения: 25
Регистриран на: 19.08.2008
Местоположение: София

Мнение от martin_mmm » 19 Авг 2008, 16:51

Благодаря ви , засега не мога да се сетя, но като я взема предполагам, че ще имам още въпроси.
А какви са най-честите проблеми на този модел?
:)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 858
Регистриран на: 5.06.2008
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е34 М50Б20
Мечтае да кара: М....power

Мнение от Kregec » 19 Авг 2008, 16:59

Ще ти кажа при мен до момента какъв беше основниа проблем които спря да го прави но незнам как! Мененето на оборотите на празен ход. Има моторче което подържа оборотите и като се замърси започват да играят това е едната пречина, щото има и други, вадих го и го чистих двъти не се опраи накрая смених бензина започнах да я карам със 100 октана смених и бензиновия филтър и се оправи, до момента не е правила тея филми. Карах е на диахностика щото си мислех че може да е ламба сонда но на компа излезе че всичко е ок нямаше грешка. Така че за мен си остава загадка, но щом смених безиновия филтъри и смених бензина се оправи. Амо тоя проблем с оборотите до колкото съм запознат не само при компака а при почти всички БМВ-та.
Колега все пак като е вземеш е закараи в някои сервиз да е огледат обстоино на някои на когото вярваш, щото има много майстори тъпаци дето са виждали БМВ само на картинка от дъвка Турбо и ще те накарат да смениш и някоя здрава част.
Последна промяна Kregec на 19 Авг 2008, 17:01, променена общо 1 път

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 263
Регистриран на: 1.04.2007
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: 335i LCI Xdrive
Мечтае да кара: каквото кара
Детайли за колата: Mhd stage 2+ RON98, Xhp stage 3, X-delete, downpipes, inlets, tial blow-off, charge pipe, 5'' FMCI
635Csi L6 manual, sls, lsd

Мнение от kapitanat » 19 Авг 2008, 17:01

първо да ти кажа добре дошъл , а за проблемите вих по отгоре във форума на Е36 има ''важна'' тема - често срещани проблеми при е 36
Тогава дадох на 3 та и видях как стрелката на километража докосва цифрата 200км/ч BMW Alpina 1996

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 464
Регистриран на: 24.03.2008
Местоположение: Варна БГ

Мнение от 6efovete » 19 Авг 2008, 17:51

:welcome: :guitarist: колегите са ти казали какво да сменяш вече. едно преглдче няма да е зле за да не те изненада нещо. поздрави

Плевен тийм
Плевен тийм
Аватар
Мнения: 3296
Регистриран на: 5.09.2007
Местоположение: Плевен!
Пол: Мъж
Кара: 323ti
Мечтае да кара: 332ti
Детайли за колата: сива

Мнение от Ogi » 19 Авг 2008, 18:29

а шо забравяте че има още 2 ремъка и 2-3 ролки? или тя като не е с ангренажен ремък другите не трябва да се сменят?

я вари сменяй и другите ремъци че си **** мамата ако се скъсат... общо 2-та не са повече от 60 лв.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3911
Регистриран на: 11.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини

Мнение от DirtySouth » 19 Авг 2008, 18:46

Ogi написа:а шо забравяте че има още 2 ремъка и 2-3 ролки? или тя като не е с ангренажен ремък другите не трябва да се сменят?

я вари сменяй и другите ремъци че си **** мамата ако се скъсат... общо 2-та не са повече от 60 лв.


Общо двата са 110 лева колега даже 112 ако не се лъжа трябва да погледна ,а ако няма климатик май не са 2
I'm slowly drifting
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 139
Регистриран на: 19.06.2007
Местоположение: София-Duesseldorf

Мнение от radosi » 19 Авг 2008, 19:15

ако говорим за 1.9 двигател 105 коня.

и аз скоро си взех такав .. докарах го от германия .. по пътя към българия са 95% магистрала. даде ми 6.3 при 120 средно 4 човека и пълен багажник. респект !

Виж си ремаците те са едни много далги 6 и 4 пистови .. моите като я взех бяха бая амортизирани . На колата може да и слагаш longlife 5w30 и да си караш 25000 км без ядове. Моята която е карана 120000 км в германия е карана само с такова и двигателя е перфектен т.е не трябва да те притесняват многото километри между интервалите.

Сложих и ГИ но не сам засичал още но относно вървене няма ядове ;) - просто тоя двигател го позволява.
Ако тъщата върти дупе, щерка и си заслужава инвестицията ;)
Ако колата си върти задницата значи си заслужава емблемата!

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook