разлика в всмукателните колектори на М50 и М52?

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 122
Регистриран на: 26.11.2005

разлика в всмукателните колектори на М50 и М52?

Мнение от BMW_dreamer » 10 Авг 2008, 20:31

това е отговора на някакъв пич за разликите между двата въпроса ми е наистина ли е има разлика и ако е така щото чета на разни места че хората сменят всмукателите на М52 с такива от М50

re you serious?! haha well when you only have a m52 engine a m50 manifold is very special. it has like 60% larger inlets than the manifold that comes stock on cars such as mine. it is a fairly large increase in performance for a bolt on. the only down side as far as i know is that you lose like 1% power in your lower rpms but the rewards out weigh it. i have heard it complete changes your car.
__________________

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 267
Регистриран на: 23.04.2005
Местоположение: Търговище

Мнение от archie » 10 Авг 2008, 20:41

Сменят ги гледай каква разлика има: http://www.e3024v.com/images/mani_compari.jpg
ако ще сменяш вземай от м50б25 и аз мисля на новия мотор да ги сменя.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Мнение от bum_bum » 10 Авг 2008, 21:04

имайте в предвид, че смяната не е plug & play, а и според много хора ползата е спорна.
Изображение

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 10 Авг 2008, 21:10

ем и обясни им :mhihi:
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

50" ракия тийм
Аватар
Мнения: 926
Регистриран на: 27.03.2004
Местоположение: LOZEN_Beach
Кара: 330 d

Мнение от tonkata » 10 Авг 2008, 23:24

Юзър написа:ем и обясни им :mhihi:

редно е да обясните :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Мнение от bum_bum » 11 Авг 2008, 10:53

Ми ко да обяснявам аз, има доста по- разбиращи :mhihi:
В общи линии трябва напасване, тройници, преходници и познания да се направи тая смяна. В масовия случай е по- добре да се вземе готов кит за смяната. Предлагат го няколко фирми, а цената е към $200 без доставката.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 122
Регистриран на: 26.11.2005

Мнение от BMW_dreamer » 11 Авг 2008, 16:42

е щом има фирми дето предлагат подобни китове значи нее съвсем безсмислена тая смяна ако някой знае с какво колекторите на М50 са по добри нека сподели че аз с моя английски разбрах че в ниските обороти колата става по мудна ама в високите има забележим резултат

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Мнение от bum_bum » 11 Авг 2008, 17:45

само, че става въпрос за М- ка, а не за 20- ка ;)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

ре

Мнение от slavianko » 12 Авг 2008, 0:35

Бе махнете ги тези М52-ки и си вземете по едно М50 Аз добре че послушах някой хора тук и не се набутах на 25-тица с ануси :mhihi: :mhihi:
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

50" ракия тийм
Аватар
Мнения: 926
Регистриран на: 27.03.2004
Местоположение: LOZEN_Beach
Кара: 330 d

Re: ре

Мнение от tonkata » 12 Авг 2008, 0:41

slavianko написа:Бе махнете ги тези М52-ки и си вземете по едно М50 Аз добре че послушах някой хора тук и не се набутах на 25-тица с ануси :mhihi: :mhihi:

ама то има м50 с ануси а 25ца м52 няма ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: ре

Мнение от slavianko » 12 Авг 2008, 8:42

tonkata написа:
slavianko написа:Бе махнете ги тези М52-ки и си вземете по едно М50 Аз добре че послушах някой хора тук и не се набутах на 25-тица с ануси :mhihi: :mhihi:

ама то има м50 с ануси а 25ца м52 няма ;)
Абсолютно вярно колега. Нали и аз това казвам. Да ги махат тез М52-ки и да си вземат по едно М50 ама без ванос
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook