разлика в всмукателните колектори на М50 и М52?
Модератор: bum_bum
11 мнения
• Страница 1 от 1
- BMW_dreamer
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 122
- Регистриран на: 26.11.2005
разлика в всмукателните колектори на М50 и М52?
това е отговора на някакъв пич за разликите между двата въпроса ми е наистина ли е има разлика и ако е така щото чета на разни места че хората сменят всмукателите на М52 с такива от М50
re you serious?! haha well when you only have a m52 engine a m50 manifold is very special. it has like 60% larger inlets than the manifold that comes stock on cars such as mine. it is a fairly large increase in performance for a bolt on. the only down side as far as i know is that you lose like 1% power in your lower rpms but the rewards out weigh it. i have heard it complete changes your car.
__________________
re you serious?! haha well when you only have a m52 engine a m50 manifold is very special. it has like 60% larger inlets than the manifold that comes stock on cars such as mine. it is a fairly large increase in performance for a bolt on. the only down side as far as i know is that you lose like 1% power in your lower rpms but the rewards out weigh it. i have heard it complete changes your car.
__________________
Сменят ги гледай каква разлика има: http://www.e3024v.com/images/mani_compari.jpg
ако ще сменяш вземай от м50б25 и аз мисля на новия мотор да ги сменя.
ако ще сменяш вземай от м50б25 и аз мисля на новия мотор да ги сменя.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Ми ко да обяснявам аз, има доста по- разбиращи
В общи линии трябва напасване, тройници, преходници и познания да се направи тая смяна. В масовия случай е по- добре да се вземе готов кит за смяната. Предлагат го няколко фирми, а цената е към $200 без доставката.

В общи линии трябва напасване, тройници, преходници и познания да се направи тая смяна. В масовия случай е по- добре да се вземе готов кит за смяната. Предлагат го няколко фирми, а цената е към $200 без доставката.
- BMW_dreamer
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 122
- Регистриран на: 26.11.2005
е щом има фирми дето предлагат подобни китове значи нее съвсем безсмислена тая смяна ако някой знае с какво колекторите на М50 са по добри нека сподели че аз с моя английски разбрах че в ниските обороти колата става по мудна ама в високите има забележим резултат
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
ре
Бе махнете ги тези М52-ки и си вземете по едно М50 Аз добре че послушах някой хора тук и не се набутах на 25-тица с ануси



oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: ре
Абсолютно вярно колега. Нали и аз това казвам. Да ги махат тез М52-ки и да си вземат по едно М50 ама без ваносtonkata написа:slavianko написа:Бе махнете ги тези М52-ки и си вземете по едно М50 Аз добре че послушах някой хора тук и не се набутах на 25-тица с ануси![]()
ама то има м50 с ануси а 25ца м52 няма
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани