колеги някои ако знае да помага защо надува маркучите

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 48
Регистриран на: 8.01.2008
Местоположение: София

Мнение от ViLaS » 08 Авг 2008, 14:22

Батенце стига ни слуша философиите... време е да закараш колицата на сервиз! Тук всеки се е парил от нещо, всеки нещо е препатил, нещо е слушал, нещо са му разказвали, обаче "горчивата истина" е: майстора си е майстор, а масово тук сме любители!
0878623717 - Всякакви строителни ремонти!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 54
Регистриран на: 31.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: X5 3,0 2008
Мечтае да кара: M5

Мнение от koldi bmw320 i » 08 Авг 2008, 19:56

днес смених помпата беше се счупила цялата пластмаса,купих немска железна за 90лв.слагам всичко точно,паля бумара работи 20 мин и пак отива на червеното.незнам дали е гарнитура работи много добре не прекъсва не е умешала масло вода.незнам ще я вкарам в сервиз
"Заменям жена-100 кг.,за две по 50кг.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 697
Регистриран на: 28.01.2006
Местоположение: София

Мнение от Exy » 08 Авг 2008, 20:47

Ти най-важното не каза - надува ли пак?
We love you Ronnie!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 54
Регистриран на: 31.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: X5 3,0 2008
Мечтае да кара: M5

Мнение от koldi bmw320 i » 08 Авг 2008, 20:57

пак надува
"Заменям жена-100 кг.,за две по 50кг.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1264
Регистриран на: 27.04.2008
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: M42 POWER

Мнение от petio_bmw 318is » 08 Авг 2008, 22:43

капачката бе нечетеш ли

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 556
Регистриран на: 7.02.2007
Местоположение: софия

Мнение от nandrolon » 08 Авг 2008, 23:10

като е помпа как ще надува маркучите :confused:

какво, върти повече от колкото трябва ли или....

маи си пишете е така колко да има нещо

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 556
Регистриран на: 7.02.2007
Местоположение: софия

Мнение от nandrolon » 08 Авг 2008, 23:16

иначе колко ги надува - камак ли са ?
да не си надува нормално и ти да си мислиш че надува

ак ое така , глава или гарнитура ...

Потребител
Аватар
Мнения: 48
Регистриран на: 8.01.2008
Местоположение: София

Мнение от ViLaS » 08 Авг 2008, 23:17

Питам се защо въобще пускат теми като, така или иначе не се вслушват в съветите??? :roll: :roll: :roll:
0878623717 - Всякакви строителни ремонти!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 556
Регистриран на: 7.02.2007
Местоположение: софия

Мнение от nandrolon » 08 Авг 2008, 23:19

ViLaS написа:Батенце стига ни слуша философиите... време е да закараш колицата на сервиз! Тук всеки се е парил от нещо, всеки нещо е препатил, нещо е слушал, нещо са му разказвали, обаче "горчивата истина" е: майстора си е майстор, а масово тук сме любители!


е на майстор е екстра , ама какво да правиш като видиш че не разбира и колкото тебе

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 54
Регистриран на: 31.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: X5 3,0 2008
Мечтае да кара: M5

Мнение от koldi bmw320 i » 08 Авг 2008, 23:34

абе колеги вижте сега ,преди 3 дни я закарах в сервиз на бош,чаках 3 часа докато ми видят колата и маистора започна да разглобява и знаете ли какво казва абе пич това как се сваля бе,ставаше въпрос за щипките на радиатора,казва,я по добре си ги свали ти аз знаеш ли колко такива съм счупил.напражете си сами извод.
"Заменям жена-100 кг.,за две по 50кг.

Потребител
Аватар
Мнения: 38
Регистриран на: 6.10.2007
Местоположение: около Лясковец

Мнение от vwteam » 09 Авг 2008, 0:06

nandrolon написа:като е помпа как ще надува маркучите :confused:

какво, върти повече от колкото трябва ли или....

маи си пишете е така колко да има нещо
Ами нали като не върти вътре в двигателя завира и прави налягане ве

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 419
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: VW T-Roc Sport 2.0 TFSI
Мечтае да кара: Всичко що започва с М

Мнение от insane_v » 09 Авг 2008, 0:12

koldi bmw320 i написа:абе колеги вижте сега ,преди 3 дни я закарах в сервиз на бош,чаках 3 часа докато ми видят колата и маистора започна да разглобява и знаете ли какво казва абе пич това как се сваля бе,ставаше въпрос за щипките на радиатора,казва,я по добре си ги свали ти аз знаеш ли колко такива съм счупил.напражете си сами извод.


Аз затова каквото мога си го правя сам. Нямам доверие на повечето "майстори", а тези, които наистина разбират искат много пари. На баварката досега нищо сериозно не съм и правил, но на старата (VW Polo) всичко сам си правех.

По темата: Наистина може да е просто от капачката !!! Тя има едно клапанче, което регулира налягането - когато то се повиши над 2 бара клапанчето се отваря и изпуска част от парата докато налягането отново падне до 2 бара. Това клапанче обаче понякога блокира поради варовика, който се натрупва по него и не се отваря. Тогава колата започва да надува.

Как да разбереш дали е от него:
1. Ако колата надува малко след като я запалиш (докато е още студена) значи е спукана или крива глава или само издухана гарнитура.
2. Ако започва да надува чак когато загрее - има голяма вероятност да е само от клапанчето на капачката на радиатора.

Щом двигателя работи нормално и не прекъсва на ниски обороти има ГОЛЯМА ВЕРОЯТНОСТ ДА Е ОТ КАПАЧКАТА. Провери си свещите! Ако е глава или гарнитура свещта на съответния цилиндър ще е опушена. Ако всички свещи са с нормален цвят -> 90% гаранция че е само капачката. Иначе в който и сервиз да отидеш все ще гледат да ти вземат паричките и ще ти кажат, че е глава или гарнитура. Никой няма да ти каже смени си капачката и си готов!

Моя съвет е да си смениш капачката. Едва ли струва повече от 10-15 лв. Може и да си оправиш твоята. За целта капачката се изварява в оцет. Оцета разтваря варовика и става като нова.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Мнение от metodi80 » 09 Авг 2008, 1:09

insane_v написа:
koldi bmw320 i написа:абе колеги вижте сега ,преди 3 дни я закарах в сервиз на бош,чаках 3 часа докато ми видят колата и маистора започна да разглобява и знаете ли какво казва абе пич това как се сваля бе,ставаше въпрос за щипките на радиатора,казва,я по добре си ги свали ти аз знаеш ли колко такива съм счупил.напражете си сами извод.


Аз затова каквото мога си го правя сам. Нямам доверие на повечето "майстори", а тези, които наистина разбират искат много пари. На баварката досега нищо сериозно не съм и правил, но на старата (VW Polo) всичко сам си правех.

По темата: Наистина може да е просто от капачката !!! Тя има едно клапанче, което регулира налягането - когато то се повиши над 2 бара клапанчето се отваря и изпуска част от парата докато налягането отново падне до 2 бара. Това клапанче обаче понякога блокира поради варовика, който се натрупва по него и не се отваря. Тогава колата започва да надува.

Как да разбереш дали е от него:
1. Ако колата надува малко след като я запалиш (докато е още студена) значи е спукана или крива глава или само издухана гарнитура.
2. Ако започва да надува чак когато загрее - има голяма вероятност да е само от клапанчето на капачката на радиатора.

Щом двигателя работи нормално и не прекъсва на ниски обороти има ГОЛЯМА ВЕРОЯТНОСТ ДА Е ОТ КАПАЧКАТА. Провери си свещите! Ако е глава или гарнитура свещта на съответния цилиндър ще е опушена. Ако всички свещи са с нормален цвят -> 90% гаранция че е само капачката. Иначе в който и сервиз да отидеш все ще гледат да ти вземат паричките и ще ти кажат, че е глава или гарнитура. Никой няма да ти каже смени си капачката и си готов!

Моя съвет е да си смениш капачката. Едва ли струва повече от 10-15 лв. Може и да си оправиш твоята. За целта капачката се изварява в оцет. Оцета разтваря варовика и става като нова.


:yes: Не бих могъл да се изразя по добре по тая тема.... !!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 556
Регистриран на: 7.02.2007
Местоположение: софия

Мнение от nandrolon » 09 Авг 2008, 1:18

vwteam написа:
nandrolon написа:като е помпа как ще надува маркучите :confused:

какво, върти повече от колкото трябва ли или....

маи си пишете е така колко да има нещо
Ами нали като не върти вътре в двигателя завира и прави налягане ве


теоритично.... само в някои точки би могло да се получи нещо от сорта, на практика обаче нещата седят малко по различно
поне според мене

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 54
Регистриран на: 31.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: X5 3,0 2008
Мечтае да кара: M5

Мнение от koldi bmw320 i » 09 Авг 2008, 18:22

благодаря на всички за полезните съвети,сега ще изваря капачката в оцет
"Заменям жена-100 кг.,за две по 50кг.

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook