Някой сменял лие барабаните на Е36 с дискове
Модератор: bum_bum
12 мнения
• Страница 1 от 1
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
Някой сменял лие барабаните на Е36 с дискове
интересува ме жилото за ръ4ната спирачка да лие същото както и кантарчето което регулира налягането на задните спирачки дали е същото ???
днес очаквам да ми донесат дискове сп апарати и носачи
днес очаквам да ми донесат дискове сп апарати и носачи
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
малко занемарих тази темичка , но който иска да си смени барабаните отзад с дискове да знае че става работата и разликата е убийствена
- PIONEER
- ентусиаст
-
- Мнения: 1047
- Регистриран на: 2.03.2004
- Мечтае да кара: М-ка деснячка с газова уредба Mimgas :D
малко съм незапознат,но при кат там ала бала не ти ли питат кви са тез дискове отзад...нали все пак е изменение на заводското




8.32
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
PIONEER написа:малко съм незапознат,но при кат там ала бала не ти ли питат кви са тез дискове отзад...нали все пак е изменение на заводското![]()
не питатат защото не са просветени а дори и да бяха щяха да се кефят че колата спира по-добре тук в София си имаме един технотест през който минаваш ако си качил по-голям мотор на колата и понякога ако нямаш познати там и да ги почерпиш се заяждат да кажем ако на Е30 си сложил 3,5литра а отзад си с барабанни спирачки та тва е ако някой има желание на Е36 да си подобри спирането може да помагам
Последна промяна ludiagsm на 15 Фев 2005, 0:15, променена общо 1 път
- kay
- просветлен
-
- Мнения: 1421
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Йоханесбург, РЮА
- Мечтае да кара: по празни пътища
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
kay написа:Честито, луд!Следващата стъпка е предни дискове и челюсти от Е46 330i
да аз пропуснах да кажа , че едно време бях 316-ка както знаят повечето от вас ,та отпред дисковете ми бяха обикновенни и сложих вентилирани комплект със спирачните апарати от 320-ка , ама отдавна беше та не съм обърнал внимание , но разликата в спирането се усеща много пове4е когато смени6 задните барабани с дискове от колкото предните невентилирани с вентилирани , най много се усеща при последователни спирания от светофар до светофар когато 4овек се поизрязва рязко на зелено тамаън зака4и трета на около 80-90км и после се налага рязко спиране до 0км , като направите няколко такива с единия тип спира4на система и с другия после разликата в спирането и миризмата на препе4ено феродо е огромна
да не говорим за спортно каране по път със мн завои и къси прави , направо се палят накладките
- Dimo
- баварски фанатик
-
- Мнения: 4558
- Регистриран на: 26.03.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: нещо...
- Мечтае да кара: McLaren F1 LM
Добре де, тва е супер ама колко ти злезе смяната на барабаните с дискове? (пари, време, нерви усилия) 

- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
BMW8 написа:Добре де, тва е супер ама колко ти злезе смяната на барабаните с дискове? (пари, време, нерви усилия)
за да се сменят барабаните с дискове трябва да се вземат втора ръка шенкели от Е36 325 320 318ис мисля че и тдс също са с диск и от тях става . цената много варира но нормално за около 200лв може да ги намерите ,мойте ги взех доста изгодно 120лв с дисковете и сп апарати но така и така бяха свалени дисковете не бяха първа младост затова си купих 4исто нови на фирмата ATE комплект с накладки 200лв, самите шенкели имат 3 втулки аз смених две от тях с нови още 140 за двата шенкела и аз си ги монтирах но се изкривих от 17.00 следобяд та до 6.00 сутринта в гаража на Влади Мантата ама това е>
Смятай го като 500лв всичко за да стане качествено и надеждно
Последна промяна ludiagsm на 25 Сеп 2004, 16:03, променена общо 1 път
- Dimo
- баварски фанатик
-
- Мнения: 4558
- Регистриран на: 26.03.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: нещо...
- Мечтае да кара: McLaren F1 LM
- BESSNIA
- Разработва двигатели и хотели
-
- Мнения: 1699
- Регистриран на: 6.06.2003
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: M3 s54 , e23 745i ,e36 328, M3 s38
- Мечтае да кара: отново м3 е30 :)
При първото спиране едва ,ли има голяма разлика ,но при поредица от екстремни спираня течността се загрява много по бързо от барабаните. и после както казват сиганите " чавета на наиси феродо"
- ati
- Акулчо Костенурков Нинджов
-
- Мнения: 4664
- Регистриран на: 7.08.2002
- Местоположение: The city of Angels;)
BESSNIA написа:При първото спиране едва ,ли има голяма разлика ,но при поредица от екстремни спираня течността се загрява много по бързо от барабаните. и после както казват сиганите " чавета на наиси феродо"
ахъм, по-скоро по-бавно достига точката си на кипене, заради по-добрия топлообмен на дисковете....
След каране не ти ли треперят краката, значи просто си се возил
12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани