Някой сменял лие барабаните на Е36 с дискове

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Някой сменял лие барабаните на Е36 с дискове

Мнение от ludiagsm » 25 Авг 2004, 8:03

интересува ме жилото за ръ4ната спирачка да лие същото както и кантарчето което регулира налягането на задните спирачки дали е същото ???


днес очаквам да ми донесат дискове сп апарати и носачи

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 25 Сеп 2004, 11:01

малко занемарих тази темичка , но който иска да си смени барабаните отзад с дискове да знае че става работата и разликата е убийствена

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1047
Регистриран на: 2.03.2004
Мечтае да кара: М-ка деснячка с газова уредба Mimgas :D

Мнение от PIONEER » 25 Сеп 2004, 13:49

малко съм незапознат,но при кат там ала бала не ти ли питат кви са тез дискове отзад...нали все пак е изменение на заводското :oops: :roll:
Изображение
8.32

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 25 Сеп 2004, 14:37

майкооооо мила :cry:
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 25 Сеп 2004, 14:45

PIONEER написа:малко съм незапознат,но при кат там ала бала не ти ли питат кви са тез дискове отзад...нали все пак е изменение на заводското :oops: :roll:



не питатат защото не са просветени а дори и да бяха щяха да се кефят че колата спира по-добре тук в София си имаме един технотест през който минаваш ако си качил по-голям мотор на колата и понякога ако нямаш познати там и да ги почерпиш се заяждат да кажем ако на Е30 си сложил 3,5литра а отзад си с барабанни спирачки та тва е ако някой има желание на Е36 да си подобри спирането може да помагам
Последна промяна ludiagsm на 15 Фев 2005, 0:15, променена общо 1 път

просветлен
Аватар
Мнения: 1421
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Йоханесбург, РЮА
Мечтае да кара: по празни пътища

Мнение от kay » 25 Сеп 2004, 14:55

Честито, луд! :) Следващата стъпка е предни дискове и челюсти от Е46 330i ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 25 Сеп 2004, 15:10

kay написа:Честито, луд! :) Следващата стъпка е предни дискове и челюсти от Е46 330i ;)



да аз пропуснах да кажа , че едно време бях 316-ка както знаят повечето от вас ,та отпред дисковете ми бяха обикновенни и сложих вентилирани комплект със спирачните апарати от 320-ка , ама отдавна беше та не съм обърнал внимание , но разликата в спирането се усеща много пове4е когато смени6 задните барабани с дискове от колкото предните невентилирани с вентилирани , най много се усеща при последователни спирания от светофар до светофар когато 4овек се поизрязва рязко на зелено тамаън зака4и трета на около 80-90км и после се налага рязко спиране до 0км , като направите няколко такива с единия тип спира4на система и с другия после разликата в спирането и миризмата на препе4ено феродо е огромна

да не говорим за спортно каране по път със мн завои и къси прави , направо се палят накладките

баварски фанатик
Аватар
Мнения: 4558
Регистриран на: 26.03.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: нещо...
Мечтае да кара: McLaren F1 LM

Мнение от Dimo » 25 Сеп 2004, 15:43

Добре де, тва е супер ама колко ти злезе смяната на барабаните с дискове? (пари, време, нерви усилия) :oops:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 25 Сеп 2004, 15:57

BMW8 написа:Добре де, тва е супер ама колко ти злезе смяната на барабаните с дискове? (пари, време, нерви усилия) :oops:



за да се сменят барабаните с дискове трябва да се вземат втора ръка шенкели от Е36 325 320 318ис мисля че и тдс също са с диск и от тях става . цената много варира но нормално за около 200лв може да ги намерите ,мойте ги взех доста изгодно 120лв с дисковете и сп апарати но така и така бяха свалени дисковете не бяха първа младост затова си купих 4исто нови на фирмата ATE комплект с накладки 200лв, самите шенкели имат 3 втулки аз смених две от тях с нови още 140 за двата шенкела и аз си ги монтирах но се изкривих от 17.00 следобяд та до 6.00 сутринта в гаража на Влади Мантата ама това е>


Смятай го като 500лв всичко за да стане качествено и надеждно
Последна промяна ludiagsm на 25 Сеп 2004, 16:03, променена общо 1 път

баварски фанатик
Аватар
Мнения: 4558
Регистриран на: 26.03.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: нещо...
Мечтае да кара: McLaren F1 LM

Мнение от Dimo » 25 Сеп 2004, 16:01

Мдааа, явно ще трябва сериозно да помисля по въпроса за тва. Мерси!

Разработва двигатели и хотели
Аватар
Мнения: 1699
Регистриран на: 6.06.2003
Местоположение: Враца
Пол: Мъж
Кара: M3 s54 , e23 745i ,e36 328, M3 s38
Мечтае да кара: отново м3 е30 :)

Мнение от BESSNIA » 25 Сеп 2004, 17:24

При първото спиране едва ,ли има голяма разлика ,но при поредица от екстремни спираня течността се загрява много по бързо от барабаните. и после както казват сиганите " чавета на наиси феродо"

Акулчо Костенурков Нинджов
Аватар
Мнения: 4664
Регистриран на: 7.08.2002
Местоположение: The city of Angels;)

Мнение от ati » 30 Сеп 2004, 22:25

BESSNIA написа:При първото спиране едва ,ли има голяма разлика ,но при поредица от екстремни спираня течността се загрява много по бързо от барабаните. и после както казват сиганите " чавета на наиси феродо"

ахъм, по-скоро по-бавно достига точката си на кипене, заради по-добрия топлообмен на дисковете....
След каране не ти ли треперят краката, значи просто си се возил

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]

Последни теми
Facebook