за триене!

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 61
Регистриран на: 24.09.2006
Местоположение: Русе

за триене!

Мнение от Vilio-SAXOTO » 31 Юли 2008, 19:52

:idea:
Последна промяна Vilio-SAXOTO на 16 Авг 2008, 7:51, променена общо 1 път

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 16.05.2008
Местоположение: Devnya Drag Club

Мнение от plamen_hh » 31 Юли 2008, 23:48

Да не си забрайл да сложиш гарнитурка и от там да ти изпуска налягането :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 61
Регистриран на: 24.09.2006
Местоположение: Русе

Мнение от Vilio-SAXOTO » 01 Авг 2008, 1:36

plamen_hh написа:Да не си забрайл да сложиш гарнитурка и от там да ти изпуска налягането :mhihi:
х
Последна промяна Vilio-SAXOTO на 19 Авг 2008, 21:00, променена общо 1 път

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 311
Регистриран на: 5.10.2007

Мнение от tankishev » 01 Авг 2008, 12:00

Vilio-SAXOTO написа:
plamen_hh написа:Да не си забрайл да сложиш гарнитурка и от там да ти изпуска налягането :mhihi:
хаха смешно,но нее толкова елементарен проблема :roll:


Колегата е прав! Ако не си изолирал добре клапана е възможно да си загубил вакум и затова да ти е направило проблем! Изглежда елементарно но има потенциал за беля.
И мен ме "ужили" колега от форума:
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?p=1393313#1393313
Все още чакам извинение ... като от умрял писмо!

Изображение среден разход

ентусиаст
Аватар
Мнения: 899
Регистриран на: 30.11.2006
Местоположение: с. Варна
Пол: Мъж
Кара: MB w212 AMG
Мечтае да кара: по пътища без дупки

Мнение от kronos » 01 Авг 2008, 12:36

Веднага ти решавам проблема.
Затапи си пак агр-а, но му сложи и ламаринка, след което измъкни буксата на ел. клапана който управлява агр-а. Махни минуса за 2-3 мин. да изчисти грешката и си готов.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 61
Регистриран на: 24.09.2006
Местоположение: Русе

Мнение от Vilio-SAXOTO » 01 Авг 2008, 20:45

tankishev написа:
Vilio-SAXOTO написа:
plamen_hh написа:Да не си забрайл да сложиш гарнитурка и от там да ти изпуска налягането :mhihi:
хаха смешно,но нее толкова елементарен проблема :roll:
ь
Последна промяна Vilio-SAXOTO на 19 Авг 2008, 21:01, променена общо 1 път

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 16.05.2008
Местоположение: Devnya Drag Club

Мнение от plamen_hh » 01 Авг 2008, 20:46

Полей с вода там дето си направил сляпата гарнитурка и ще си покаже :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 61
Регистриран на: 24.09.2006
Местоположение: Русе

Мнение от Vilio-SAXOTO » 01 Авг 2008, 20:53

kronos написа:Веднага ти решавам проблема.
Затапи си пак агр-а, но му сложи и ламаринка, след което измъкни буксата на ел. клапана който управлява агр-а. Махни минуса за 2-3 мин. да изчисти грешката и си готов.
x
Последна промяна Vilio-SAXOTO на 19 Авг 2008, 21:48, променена общо 1 път

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 16.05.2008
Местоположение: Devnya Drag Club

Мнение от plamen_hh » 01 Авг 2008, 21:17

Каква е тая заблуда с егр-а той работи само когато колата е в тихи обороти за да може да изгори газовете по добре и да не тровиш хората по светофарите :mhihi: Друг е проблема че ел.клапана му като се прецака не спира вакума и той стои постоянно отворен и хваща нагар и после да му махнеш вакума си остава отворен :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 61
Регистриран на: 24.09.2006
Местоположение: Русе

Мнение от Vilio-SAXOTO » 02 Авг 2008, 0:17

plamen_hh написа:Каква е тая заблуда с егр-а той работи само когато колата е в тихи обороти за да може да изгори газовете по добре и да не тровиш хората по светофарите :mhihi: Друг е проблема че ел.клапана му като се прецака не спира вакума и той стои постоянно отворен и хваща нагар и после да му махнеш вакума си остава отворен :mhihi:
x
Последна промяна Vilio-SAXOTO на 19 Авг 2008, 21:55, променена общо 1 път

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 16.05.2008
Местоположение: Devnya Drag Club

Мнение от plamen_hh » 02 Авг 2008, 19:45

Зависи в какво състояние е моя беше останал отворен :shock:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 61
Регистриран на: 24.09.2006
Местоположение: Русе

Мнение от Vilio-SAXOTO » 02 Авг 2008, 21:33

plamen_hh написа:Зависи в какво състояние е моя беше останал отворен :shock:
x
Последна промяна Vilio-SAXOTO на 19 Авг 2008, 21:57, променена общо 1 път

ШОП
Аватар
Мнения: 3110
Регистриран на: 23.06.2003
Местоположение: София
Кара: e87lci

Мнение от BMDrago » 02 Авг 2008, 23:47

Много ясно-те нарочно са го сложили тоя клапан-ей така да ни е гадно
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 61
Регистриран на: 24.09.2006
Местоположение: Русе

Мнение от Vilio-SAXOTO » 03 Авг 2008, 1:58

BMDrago написа:Много ясно-те нарочно са го сложили тоя клапан-ей така да ни е гадно
x
Последна промяна Vilio-SAXOTO на 19 Авг 2008, 21:57, променена общо 1 път

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1410
Регистриран на: 25.10.2007
Местоположение: на жълтите павета
Кара: на бира и кебапчета
Мечтае да кара: М6-ца кабрио

Мнение от alexsch » 04 Авг 2008, 8:04

..що не пробваш да го върнеш в оригиналния му вид и да видиш дали проблема продължава?

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook