за триене!
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
15 мнения
• Страница 1 от 1
- Vilio-SAXOTO
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 61
- Регистриран на: 24.09.2006
- Местоположение: Русе
хplamen_hh написа:Да не си забрайл да сложиш гарнитурка и от там да ти изпуска налягането
Последна промяна Vilio-SAXOTO на 19 Авг 2008, 21:00, променена общо 1 път
Vilio-SAXOTO написа:хаха смешно,но нее толкова елементарен проблемаplamen_hh написа:Да не си забрайл да сложиш гарнитурка и от там да ти изпуска налягането
Колегата е прав! Ако не си изолирал добре клапана е възможно да си загубил вакум и затова да ти е направило проблем! Изглежда елементарно но има потенциал за беля.
И мен ме "ужили" колега от форума:
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?p=1393313#1393313
Все още чакам извинение ... като от умрял писмо!
среден разход
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?p=1393313#1393313
Все още чакам извинение ... като от умрял писмо!

- kronos
- ентусиаст
-
- Мнения: 899
- Регистриран на: 30.11.2006
- Местоположение: с. Варна
- Пол: Мъж
- Кара: MB w212 AMG
- Мечтае да кара: по пътища без дупки
Веднага ти решавам проблема.
Затапи си пак агр-а, но му сложи и ламаринка, след което измъкни буксата на ел. клапана който управлява агр-а. Махни минуса за 2-3 мин. да изчисти грешката и си готов.
Затапи си пак агр-а, но му сложи и ламаринка, след което измъкни буксата на ел. клапана който управлява агр-а. Махни минуса за 2-3 мин. да изчисти грешката и си готов.
- Vilio-SAXOTO
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 61
- Регистриран на: 24.09.2006
- Местоположение: Русе
ьtankishev написа:Vilio-SAXOTO написа:хаха смешно,но нее толкова елементарен проблемаplamen_hh написа:Да не си забрайл да сложиш гарнитурка и от там да ти изпуска налягането
Последна промяна Vilio-SAXOTO на 19 Авг 2008, 21:01, променена общо 1 път
- Vilio-SAXOTO
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 61
- Регистриран на: 24.09.2006
- Местоположение: Русе
xkronos написа:Веднага ти решавам проблема.
Затапи си пак агр-а, но му сложи и ламаринка, след което измъкни буксата на ел. клапана който управлява агр-а. Махни минуса за 2-3 мин. да изчисти грешката и си готов.
Последна промяна Vilio-SAXOTO на 19 Авг 2008, 21:48, променена общо 1 път
Каква е тая заблуда с егр-а той работи само когато колата е в тихи обороти за да може да изгори газовете по добре и да не тровиш хората по светофарите
Друг е проблема че ел.клапана му като се прецака не спира вакума и той стои постоянно отворен и хваща нагар и после да му махнеш вакума си остава отворен 


- Vilio-SAXOTO
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 61
- Регистриран на: 24.09.2006
- Местоположение: Русе
xplamen_hh написа:Каква е тая заблуда с егр-а той работи само когато колата е в тихи обороти за да може да изгори газовете по добре и да не тровиш хората по светофаритеДруг е проблема че ел.клапана му като се прецака не спира вакума и той стои постоянно отворен и хваща нагар и после да му махнеш вакума си остава отворен
Последна промяна Vilio-SAXOTO на 19 Авг 2008, 21:55, променена общо 1 път
- Vilio-SAXOTO
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 61
- Регистриран на: 24.09.2006
- Местоположение: Русе
xplamen_hh написа:Зависи в какво състояние е моя беше останал отворен
Последна промяна Vilio-SAXOTO на 19 Авг 2008, 21:57, променена общо 1 път
- Vilio-SAXOTO
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 61
- Регистриран на: 24.09.2006
- Местоположение: Русе
xBMDrago написа:Много ясно-те нарочно са го сложили тоя клапан-ей така да ни е гадно
Последна промяна Vilio-SAXOTO на 19 Авг 2008, 21:57, променена общо 1 път
- alexsch
- ентусиаст
-
- Мнения: 1410
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: на жълтите павета
- Кара: на бира и кебапчета
- Мечтае да кара: М6-ца кабрио
15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани