Регулиране на ГНП на 525 tds.
Модератор: Технически модератори
про4ети тази тема http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=21066 .самнява ме този дат4ик да не ти е проблемен.мисля 4е за да доиде на 1100 об. от пло4ката колата би трябвало да ти тресе на тихите.провери внимателно вси4ки дат4ици и мести пло4ката когато вс.друго е ок.а авансатора как ти е? и тои мисля 4е е определящ за твоя проблем.намира се отзад ,в долния краи на помпата.под горния капак няма нищо за тсентрованеdupeto написа:май аз не се доизказвам правилно или не знам какво... колата я имам от нова година долу горе, и от как сам я взел си работеше на 1100 оборота. като загрее6е по4ва6е да мени оборотите 1000-1100, много неприятно беше и дразне6то, особено при стоп на светофар. след като пипнах помпата тоя проблем из4езна, сега дори и като загрее си даржи постоянни обороти(900) моторя не трепва... така 4е за 9 месеца каране на 1100 оборота ни6то не му стана на двигателя, а и кои знае от кога е така... както казах некои е базикал явно не6то, свар6ил си е работата калпазанската, а за мене остава удоволствието да разкрия каде е то4но проблема. единия , тоя с оборотите е разре6ен, сега остава да разбера каде бяга мошността при 3, 4 и 5 предавка. самнява ме да не са базикали под най-горния капак или другото, да не са центровали помпата като требва. за това и питах за макрометара, и искам да благодаря за цифрите които ми даде. тия дни 6те разка4а траби4ките и 6те замеря каде се намирам с тия данни. много се моля да не са центровали правилно и от там да иде проблема.
п.п. по принцип не знам какво то4но да о4аквам от тоя мотор или по то4но не знаех, докато не се повозих на едно Е30 Touring... отзад на прозореца пи6е " ХРИСТОС ВОСКРЕСЕ" , и има за6то.... тая кола от 0 до 190 не се замисли за секунда, 3-ма 4овека в колата, баир нагоре, иска6е да изяде асвалта на всяка предавка, а сам имал 2 коли по 220 коня, турбо бензин и сам сигурен 4е тая кола няма да им се даде... таи 4е 6е тарся проблема докато го открия, с ва6а помо6т 6те ми е много по лесно разбира се... не искам 4удеса само да си оправя мотор4ето...
- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
1.Дани ти прави ли си някаква по специална цетровка на помпата?
Моето турбо също надува от 2200 оборота,а на Светико от 1500
мисля че не е честно и аз искам като батко
,ако му давам повече гориво на мотора дали ще почне да надува по раничко?
2.Още едно въпросче имам:
За разлика от Дани - падат му бавно оборотите от 1100 надолу- мойте като пусна педала на газта направо се сриват(няма значение на колко оборота е била колата) и падат дори под обичайните ми 750 - леко претриса и после се нормализират.
Вапроса ми е възможно ли е това да е от въпросната "пъпка" - нещо да не е напасната както трябва?
Моето турбо също надува от 2200 оборота,а на Светико от 1500
мисля че не е честно и аз искам като батко

2.Още едно въпросче имам:
За разлика от Дани - падат му бавно оборотите от 1100 надолу- мойте като пусна педала на газта направо се сриват(няма значение на колко оборота е била колата) и падат дори под обичайните ми 750 - леко претриса и после се нормализират.
Вапроса ми е възможно ли е това да е от въпросната "пъпка" - нещо да не е напасната както трябва?
- stoian3
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 64
- Регистриран на: 3.01.2008
- Местоположение: pazardjik
- Кара: 318is
на зелената и черната жица кадет излизат от помпата с мултицет триабва да дава напрежение 1,7
така става. А темата е идеална направо нямам думи. 


- mx13
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 93
- Регистриран на: 7.04.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 1992 520i touring
Колеги,благодаря за Инфото беше много полезно!!!
след като покача дебита на горивото през дюзите и ми се вдигнат оборотите,Как да ги намаля без това да спъне двигателя пак
след като покача дебита на горивото през дюзите и ми се вдигнат оборотите,Как да ги намаля без това да спъне двигателя пак
- kalin_10
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 59
- Регистриран на: 28.08.2007
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: квото има
Колеги темата е 6 точки,много полезна.Имам един въпрос,моят дизелак е 318 96год. и ми тече нафтичка от ГНП-то.Та вапроса ми е какво трябва да сменя за да се оправи и какъв лев горе-долу ще ми земат.А и като я оправя тези регулировки същите ли са при 318 или имат някаква разлика.Хич ме няма с тез коли
Ще се радвам някой да помогне
пп. сори че пиша в тази тема ама гледам че сте луди на тема ГНП


пп. сори че пиша в тази тема ама гледам че сте луди на тема ГНП

- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
kalin_10 написа:Колеги темата е 6 точки,много полезна.Имам един въпрос,моят дизелак е 318 96год. и ми тече нафтичка от ГНП-то.Та вапроса ми е какво трябва да сменя за да се оправи и какъв лев горе-долу ще ми земат.А и като я оправя тези регулировки същите ли са при 318 или имат някаква разлика.Хич ме няма с тез колиЩе се радвам някой да помогне
![]()
пп. сори че пиша в тази тема ама гледам че сте луди на тема ГНП
Комлекта гарнитури е някъде 20-30лв за цялото ГНП.На брат ми му взеха преди 2 години 210лв за смяната им


- kalin_10
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 59
- Регистриран на: 28.08.2007
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: квото има
Там е работата че не съм от наи сръчните колега
ама ще видя ще се оправя някак си.И на мен не ми се дава толкова лев за смяна на някакви прости гумички ама ако няма как ше давам
Мерси за инфо-то 



- neonman
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 401
- Регистриран на: 25.08.2006
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: е46
А някои може ли да каже от куде да си купя гарнитури за капака и главата на помпата за 318тдс
мерси предварително!

мерси предварително!
здравеите аз сам нов в този фором но много ми харесва имам един проблем с баварката bmw5 tds 93г проблема е 4е като загрее не иска да пали и по4ва да гасне в движение бях на много маистори и никои не може да ми помогне казват 4е е от пло4ката като я полея с студена вода и след малко пали някои може ли да ми обясни какво може да се направи и дали ако се смени тази 4аст ще ми помогне и ако някои знае колко струва тази 4аст и каде мога да я намеря и дали ще ми се реши проблема защото ве4е ми омразна да ходя по маистори и само да ме лажат не мога да я карам без да ми прави проблем и дали може тази тло4ка да се ремонтира защото ве4е имам две но проблема си стана ще сам благодарен ако някои ме посаветва кво да правя
bega4
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
zlatograd написа:здравеите аз сам нов в този фором но много ми харесва имам един проблем с баварката bmw5 tds 93г проблема е 4е като загрее не иска да пали и по4ва да гасне в движение бях на много маистори и никои не може да ми помогне казват 4е е от пло4ката като я полея с студена вода и след малко пали някои може ли да ми обясни какво може да се направи и дали ако се смени тази 4аст ще ми помогне и ако някои знае колко струва тази 4аст и каде мога да я намеря и дали ще ми се реши проблема защото ве4е ми омразна да ходя по маистори и само да ме лажат не мога да я карам без да ми прави проблем и дали може тази тло4ка да се ремонтира защото ве4е имам две но проблема си стана ще сам благодарен ако някои ме посаветва кво да правя
Колега,кажи да ти завъртят помпата към двигателя-с това се компенсира разтягането на веригата. Ако не е много голямо и вече тази възможност за регулировка не е изчерпана,би трябвало колата ти да се оправи.

- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
zvetiko написа:zlatograd написа:здравеите аз сам нов в този фором но много ми харесва имам един проблем с баварката bmw5 tds 93г проблема е 4е като загрее не иска да пали и по4ва да гасне в движение бях на много маистори и никои не може да ми помогне казват 4е е от пло4ката като я полея с студена вода и след малко пали някои може ли да ми обясни какво може да се направи и дали ако се смени тази 4аст ще ми помогне и ако някои знае колко струва тази 4аст и каде мога да я намеря и дали ще ми се реши проблема защото ве4е ми омразна да ходя по маистори и само да ме лажат не мога да я карам без да ми прави проблем и дали може тази тло4ка да се ремонтира защото ве4е имам две но проблема си стана ще сам благодарен ако някои ме посаветва кво да правя
Колега,кажи да ти завъртят помпата към двигателя-с това се компенсира разтягането на веригата. Ако не е много голямо и вече тази възможност за регулировка не е изчерпана,би трябвало колата ти да се оправи.
Хидравличната глава на помпата на 101% ти е проблема колега износила се е.Около 500лв и е цената + труд

- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Някой е махнал снимките мамка му 

Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
Wenzy написа:1.Дани ти прави ли си някаква по специална цетровка на помпата?
Моето турбо също надува от 2200 оборота,а на Светико от 1500
мисля че не е честно и аз искам като батко,ако му давам повече гориво на мотора дали ще почне да надува по раничко?
2.Още едно въпросче имам:
За разлика от Дани - падат му бавно оборотите от 1100 надолу- мойте като пусна педала на газта направо се сриват(няма значение на колко оборота е била колата) и падат дори под обичайните ми 750 - леко претриса и после се нормализират.
Вапроса ми е възможно ли е това да е от въпросната "пъпка" - нещо да не е напасната както трябва?
Здрасти, някой може ли да обясни евентуално проблема при Венци

Предварително благодаря
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани