Високи обороти
Модератор: Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
- bat Jeko
- младши ентусиаст
- Мнения: 250
- Регистриран на: 10.06.2005
- Местоположение: EU (Пазарджик, Стара Загора)
Високи обороти
Здравеите
Днес докато си правех статична центровка на горивната помпа, сигурно съм забравил некои сензор или та сега имам около 950 оборота на празен ход и ми се вклучва накала винаги и при топла и при студена кола???
Имате ли идея къде сбърках ?????
Тези обороти се нагласят автоматично или с подходяща техника аз само си докарах 0.89мм на плунжера , но .....
Good luck
Днес докато си правех статична центровка на горивната помпа, сигурно съм забравил некои сензор или та сега имам около 950 оборота на празен ход и ми се вклучва накала винаги и при топла и при студена кола???
Имате ли идея къде сбърках ?????
Тези обороти се нагласят автоматично или с подходяща техника аз само си докарах 0.89мм на плунжера , но .....
Good luck
- bat Jeko
- младши ентусиаст
- Мнения: 250
- Регистриран на: 10.06.2005
- Местоположение: EU (Пазарджик, Стара Загора)
Здравеите
изкам да се извиня ако сам досадил на некои с моите питания и разсаждения но изтината е че на тукашните маистори им немам вяра.
влизаш за диагностика на мотор а ти казват че трбва да си смениш спирачната течност, и капачката на радиатора и ти казват че колата ти работи добре а тя се дави, и неще да мръдне.(ако те не са такива ние немаше да сме тук )
Аз да си призная се сешам за една грешка която допуснах след като направих тази статична центровка (сега с индикаторен часовник -предниа път беше на ухо с намаляне на радиото )) когато стегах трабичката кам помпата на 5 дуза допрях клуча до силивия кабел на стартера и имаше изкра , управляващия кабел на помпата беше разкачен може ли там да сам прецакал нещо ?????
сега ми се вклучва накала винаги (нещо дава сигнал че е студена ама кое????)
Good luck
изкам да се извиня ако сам досадил на некои с моите питания и разсаждения но изтината е че на тукашните маистори им немам вяра.
влизаш за диагностика на мотор а ти казват че трбва да си смениш спирачната течност, и капачката на радиатора и ти казват че колата ти работи добре а тя се дави, и неще да мръдне.(ако те не са такива ние немаше да сме тук )
Аз да си призная се сешам за една грешка която допуснах след като направих тази статична центровка (сега с индикаторен часовник -предниа път беше на ухо с намаляне на радиото )) когато стегах трабичката кам помпата на 5 дуза допрях клуча до силивия кабел на стартера и имаше изкра , управляващия кабел на помпата беше разкачен може ли там да сам прецакал нещо ?????
сега ми се вклучва накала винаги (нещо дава сигнал че е студена ама кое????)
Good luck
- bat Jeko
- младши ентусиаст
- Мнения: 250
- Регистриран на: 10.06.2005
- Местоположение: EU (Пазарджик, Стара Загора)
Отговор
Дизелите са проста работа ама не са за прости хора беше казал един познат.
Е аз си намерих грешката.
Като сам разглобиавал онзи ден за статичнаtа центровка , сам натиснал един сензор (за температурата на мотора)та едното му кабелче на обувката е оsтанало на една жичка та е давало голямо съпротивление , което пак даваики инфо на компутера дава инфо за вклучване на свщите и вдига оборотите(нещо като смукач се получава само че еликтронен)
Благодаря за помоща
Good luck
Е аз си намерих грешката.
Като сам разглобиавал онзи ден за статичнаtа центровка , сам натиснал един сензор (за температурата на мотора)та едното му кабелче на обувката е оsтанало на една жичка та е давало голямо съпротивление , което пак даваики инфо на компутера дава инфо за вклучване на свщите и вдига оборотите(нещо като смукач се получава само че еликтронен)
Благодаря за помоща
Good luck
- Vasilen
- Доктор на БМВ науките
- Мнения: 1854
- Регистриран на: 9.02.2004
- Местоположение: В хасиенда на края на града
- Пол: Мъж
- Кара: 400 коня и едно магаре зад волана
4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани