Не пали - ега ти майтапа
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
- pagu1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 79
- Регистриран на: 6.07.2005
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Е60 530, М54В30
Не пали - ега ти майтапа
Колеги привет,
Ще започна с малко предисловие, за да разберете същността на майтапа, макар, че хич не ми е до майтапи. На един приятел колата му вчера внезапно изгасна и след като установихме, че бобината е изгоряла /нямаше искра/ днес я подменихме с нова, запалихме и отидохме да я пробваме. Връщаме се при моята кола - БМВ 316, М40 - бензин - метан и аз тръгвам да я паля и стартера не пожела да завърти. Досега никога не е имала проблеми с паленето, карам я вече трета година. Казах си че няма ток в акумулатора. Веднага уредихме прехвърляне на ток от другата кола. Стартера ми се опита да завърти, издаде някакъв звук но толкова. Пробвахме на дърпане. Както превключвателя на газовата си беше на автоматичен режим /първо пали на бенз и на 2000 оборота превключва на метан/ при дърпането нямаше никакви признаци че ще запали - напротив светлината на таблото беше минимална, оборотомера и километража бяха на нулата, въпреки, че ме дърпаха с около 40 км/ч. тогава реших да превключа директно на газ и ЧУДО - тя запали. Придвижих я до нас, спрях на стръмна улица, угасих двигателя, пробвах да запаля наново, но отново същият случай - таблото гасне като завъртя ключа, откъм стартера се чува нещо като ЧЪК и нищо. Пуснах я по нанадолното и я запалих на скорост отново на метан. В къщи си направих експеримент за последен път след като я угасих, но отново се чу чъкането от стартера, токовете се изгубиха, като след като върнах ключа на първа позиция, токовете отново дойдоха. Само да споделя, че още напървия опит да запаля на дърпане ми светна АБСа. Предполагам, че стартера се е прецакал, но защо не пожела да запали на бинзин? Дали и помпата се бъзика или е нещо друго.
някой от вас имал ли е подобен проблем? Как се сваля стартера - на колко болта се държи и дали трябва специален ключ? Като погледнах ми се видя нещо като еврейска звезда, само че на обратно.
Приемам всякакви съвети и благодаря предварително на всички...
Ще започна с малко предисловие, за да разберете същността на майтапа, макар, че хич не ми е до майтапи. На един приятел колата му вчера внезапно изгасна и след като установихме, че бобината е изгоряла /нямаше искра/ днес я подменихме с нова, запалихме и отидохме да я пробваме. Връщаме се при моята кола - БМВ 316, М40 - бензин - метан и аз тръгвам да я паля и стартера не пожела да завърти. Досега никога не е имала проблеми с паленето, карам я вече трета година. Казах си че няма ток в акумулатора. Веднага уредихме прехвърляне на ток от другата кола. Стартера ми се опита да завърти, издаде някакъв звук но толкова. Пробвахме на дърпане. Както превключвателя на газовата си беше на автоматичен режим /първо пали на бенз и на 2000 оборота превключва на метан/ при дърпането нямаше никакви признаци че ще запали - напротив светлината на таблото беше минимална, оборотомера и километража бяха на нулата, въпреки, че ме дърпаха с около 40 км/ч. тогава реших да превключа директно на газ и ЧУДО - тя запали. Придвижих я до нас, спрях на стръмна улица, угасих двигателя, пробвах да запаля наново, но отново същият случай - таблото гасне като завъртя ключа, откъм стартера се чува нещо като ЧЪК и нищо. Пуснах я по нанадолното и я запалих на скорост отново на метан. В къщи си направих експеримент за последен път след като я угасих, но отново се чу чъкането от стартера, токовете се изгубиха, като след като върнах ключа на първа позиция, токовете отново дойдоха. Само да споделя, че още напървия опит да запаля на дърпане ми светна АБСа. Предполагам, че стартера се е прецакал, но защо не пожела да запали на бинзин? Дали и помпата се бъзика или е нещо друго.
някой от вас имал ли е подобен проблем? Как се сваля стартера - на колко болта се държи и дали трябва специален ключ? Като погледнах ми се видя нещо като еврейска звезда, само че на обратно.
Приемам всякакви съвети и благодаря предварително на всички...
- BiTurbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1654
- Регистриран на: 7.06.2003
- Местоположение: PB/HD
- Пол: Мъж
- Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
- Мечтае да кара: '96 BMW M3
при мен така стартера правеше цък, цък и не въртеше ама беше от слабия акумукатор след като го заредих си пали без проблем, незнам кво може да е при тебе, Успех !
- overclock
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 463
- Регистриран на: 9.07.2005
- Местоположение: София
- Кара: E36 316 96', Е46 316 03'
Провери си първо акумулатора!Това с даването на ток в 90% от случайте не се получава поради калпави кабели.
Да влагаш чувства не е като да чувстваш влага!
- cucko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1688
- Регистриран на: 19.02.2008
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530d touring
overclock написа:Провери си първо акумулатора!Това с даването на ток в 90% от случайте не се получава поради калпави кабели.

- Лъчоо
- Потребител
-
- Мнения: 34
- Регистриран на: 28.07.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: M52B2?...E36
- Мечтае да кара: E30...S52B32
На м40 стартера се сваля много лесно.Трябваше ми един комплект гедорий и 30мин,на 3 болта е стартера.Старата за 1 месец счупи 3 броя и накрая смених и маховика.

- pagu1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 79
- Регистриран на: 6.07.2005
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Е60 530, М54В30
Благодаря за съветите.
На 100% бях сигурен че е от стартера, но за всеки случай реших да пробвам и с друг акумулатор. Свалих моя и сложих акумулатора от колата на брат ми и ЧУДО - стартера завъртя. Веднага след това отидох и си купих нов. Сега няма проблем.
Основното което ме подведе, е че акумулатора никога не ми е създавал проблеми. Зимата ми се е случвало да не я карам три - четири дни и тогава въртеше но със зор. Сега направо ме шашна - умря изведнъж. Както и да е - благодаря още веднъж на отзовалите се.
На 100% бях сигурен че е от стартера, но за всеки случай реших да пробвам и с друг акумулатор. Свалих моя и сложих акумулатора от колата на брат ми и ЧУДО - стартера завъртя. Веднага след това отидох и си купих нов. Сега няма проблем.
Основното което ме подведе, е че акумулатора никога не ми е създавал проблеми. Зимата ми се е случвало да не я карам три - четири дни и тогава въртеше но със зор. Сега направо ме шашна - умря изведнъж. Както и да е - благодаря още веднъж на отзовалите се.
- cucko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1688
- Регистриран на: 19.02.2008
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530d touring
- pistata9889
- ентусиаст
-
- Мнения: 1288
- Регистриран на: 30.03.2008
- Местоположение: Пловдив,Р.Конаре
- Пол: Мъж
- Кара: Камион колкото читалището...
Заблудил си се че пали на метан а на бензин не иска,ама за метана ти трябва само ток на свещите и на клапана за метана,а да го запалиш на бензин...БМВ няма електроника 

Когато трябва да вземеш решение относно една страна,изслушай и другата,може нейната версия да е по достоверна!!!
10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани