малката печка със 160 в продължение на часове?!?!

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 556
Регистриран на: 7.02.2007
Местоположение: софия

малката печка със 160 в продължение на часове?!?!

Мнение от nandrolon » 26 Юли 2008, 22:34

след зверско натискане на малката моторетка 160- 170 , 4 човека багаж, след поредното включване на 5 предавка заби муцуна и стрелката на температурата плътно в дясно и червената лампа светна/ някой беше казал че влизала в авариен режим като загрее/ , отбих в дясно оставаих я да поработи 1 минута и стрелката пак си отиде на средата, като я разгледах стана чсно че визкото не е зацепило. При 160 и без виско не трябва ли да се охлажда добре и без него , след това минах още 600 км 130 - 140 и нямаше проблеми стрелката не мръдна грам в страни :help: :help:

или просто 3500 - 3800 оборота в продължение на часове и идват в повечко на охладителната система / водната помпа е сменена преди дни/

п.с. КАТ да не чете тук

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 638
Регистриран на: 29.10.2007
Местоположение: в град без закони
Пол: Мъж

Мнение от agent smit » 27 Юли 2008, 0:02

Някъде четох, че имало някакви неоригинални помпи с по-малка перка, която не смогва да охлажда при по- висока скорост :confused:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 203
Регистриран на: 22.10.2007
Местоположение: sofia
Пол: Мъж
Кара: 524 91г. и325тд. мерц.123 и520i
Мечтае да кара: е38 и нещо м пауьр

Мнение от zaharin3 » 27 Юли 2008, 9:52

ноо го лютиш еи аз лично небих
виж виското развива ли големи обороти като натиснеш газта
ако не нали знаеш
едно момче наблизо се чудеше ае дига темп. над средата
вдигна капака дава газ перката не реагира едни обороти
тва беше316 м40

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2523
Регистриран на: 21.11.2004
Местоположение: Sofiq

Мнение от BAYRON » 27 Юли 2008, 11:07

аз лично не съм, чувал за авариен режим при е36 с тоя мотор. То това горе долу му е максимума на тоя двигател и ти като си го държал 2-3 часа в тоя режим е нормално да стане така. Въобще запомни кола с турбо дълго време на максимални обороти не я дръж. Маслото става на чорба / особено тия масла където ги караме/ смазочните му качества намаляват температурата се повичава вследствие на триенето и като добавиш виско водна помпа резултата си го видял.
Хубаво е че не си го попрегрял
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 27 Юли 2008, 11:20

Смени виското и си свиркай ,ако не ти е изтекла охладителната течност при това прегряване,има голям шанс да и няма нищо!
Аз чак до червеното не съм я загрявал,но и на мен ми е отивала една черта надясно в баир с много газ ~160 и то за за много кратко.
Иначе съм минавал ~300км със скорост 170-180 км/ч което са 4000-4200об/мин. Залзбург Виена - без абсолютно никакъв проблем :mhihi: a там има и стабилно баирчета ;)
Всикото като го взимаш гледай да е читаво ,има разлика от тия за бензиновите ;)
Измий си водния радятор за всеки случай.
А да ,ако искаш да я плющиш така сипвай само пълна синтетика масло ;)
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 16.04.2006
Местоположение: София
Кара: e46 330Ci convertible

Мнение от vitamincpp » 27 Юли 2008, 11:24

Абсурд да е от виско при скорост от 160км/ч. Може термостат да не ти е отворил нещо или водната ти помпа не работи както трябва.

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 27 Юли 2008, 11:32

Може може ,и при мен се е случвало преди да го сменя,имай в предвид,че печките греят само при яко натоварване баир или ма В макс.
В градски условия трудно ще мръдне стрелката дори без виско ;)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 556
Регистриран на: 7.02.2007
Местоположение: софия

Мнение от nandrolon » 27 Юли 2008, 12:20

не изхвърли водата , само малко от клапанчето беше избило , а иначе стрелката си я гледах през целия път не мърдаше в страни и явно изведнъж е забила в дясно

иначе мисля че и няма нищо на колата :uups: да се надяваме :winky:

п.с. беше се включила тая на климата

за година и половина никога не ми е загрявала при всякакви натоварвания - 40 - 50 хиляди е това някаде

а иначе водната помпа надуваше яко поне доколкото мога да преценя по маркучите

p.s. иначе малко смяна на доста работи по ходова част пружини , амортесьори и ми хареса как се държи на пътя

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook