малката печка със 160 в продължение на часове?!?!
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
малката печка със 160 в продължение на часове?!?!
след зверско натискане на малката моторетка 160- 170 , 4 човека багаж, след поредното включване на 5 предавка заби муцуна и стрелката на температурата плътно в дясно и червената лампа светна/ някой беше казал че влизала в авариен режим като загрее/ , отбих в дясно оставаих я да поработи 1 минута и стрелката пак си отиде на средата, като я разгледах стана чсно че визкото не е зацепило. При 160 и без виско не трябва ли да се охлажда добре и без него , след това минах още 600 км 130 - 140 и нямаше проблеми стрелката не мръдна грам в страни
или просто 3500 - 3800 оборота в продължение на часове и идват в повечко на охладителната система / водната помпа е сменена преди дни/
п.с. КАТ да не чете тук


или просто 3500 - 3800 оборота в продължение на часове и идват в повечко на охладителната система / водната помпа е сменена преди дни/
п.с. КАТ да не чете тук
- agent smit
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 638
- Регистриран на: 29.10.2007
- Местоположение: в град без закони
- Пол: Мъж
Някъде четох, че имало някакви неоригинални помпи с по-малка перка, която не смогва да охлажда при по- висока скорост 

- zaharin3
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 203
- Регистриран на: 22.10.2007
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: 524 91г. и325тд. мерц.123 и520i
- Мечтае да кара: е38 и нещо м пауьр
ноо го лютиш еи аз лично небих
виж виското развива ли големи обороти като натиснеш газта
ако не нали знаеш
едно момче наблизо се чудеше ае дига темп. над средата
вдигна капака дава газ перката не реагира едни обороти
тва беше316 м40
виж виското развива ли големи обороти като натиснеш газта
ако не нали знаеш
едно момче наблизо се чудеше ае дига темп. над средата
вдигна капака дава газ перката не реагира едни обороти
тва беше316 м40
аз лично не съм, чувал за авариен режим при е36 с тоя мотор. То това горе долу му е максимума на тоя двигател и ти като си го държал 2-3 часа в тоя режим е нормално да стане така. Въобще запомни кола с турбо дълго време на максимални обороти не я дръж. Маслото става на чорба / особено тия масла където ги караме/ смазочните му качества намаляват температурата се повичава вследствие на триенето и като добавиш виско водна помпа резултата си го видял.
Хубаво е че не си го попрегрял
Хубаво е че не си го попрегрял




- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Смени виското и си свиркай ,ако не ти е изтекла охладителната течност при това прегряване,има голям шанс да и няма нищо!
Аз чак до червеното не съм я загрявал,но и на мен ми е отивала една черта надясно в баир с много газ ~160 и то за за много кратко.
Иначе съм минавал ~300км със скорост 170-180 км/ч което са 4000-4200об/мин. Залзбург Виена - без абсолютно никакъв проблем
a там има и стабилно баирчета
Всикото като го взимаш гледай да е читаво ,има разлика от тия за бензиновите
Измий си водния радятор за всеки случай.
А да ,ако искаш да я плющиш така сипвай само пълна синтетика масло
Аз чак до червеното не съм я загрявал,но и на мен ми е отивала една черта надясно в баир с много газ ~160 и то за за много кратко.
Иначе съм минавал ~300км със скорост 170-180 км/ч което са 4000-4200об/мин. Залзбург Виена - без абсолютно никакъв проблем


Всикото като го взимаш гледай да е читаво ,има разлика от тия за бензиновите

Измий си водния радятор за всеки случай.
А да ,ако искаш да я плющиш така сипвай само пълна синтетика масло


- vitamincpp
- ентусиаст
-
- Мнения: 1198
- Регистриран на: 16.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: e46 330Ci convertible
Абсурд да е от виско при скорост от 160км/ч. Може термостат да не ти е отворил нещо или водната ти помпа не работи както трябва.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Може може ,и при мен се е случвало преди да го сменя,имай в предвид,че печките греят само при яко натоварване баир или ма В макс.
В градски условия трудно ще мръдне стрелката дори без виско
В градски условия трудно ще мръдне стрелката дори без виско


не изхвърли водата , само малко от клапанчето беше избило , а иначе стрелката си я гледах през целия път не мърдаше в страни и явно изведнъж е забила в дясно
иначе мисля че и няма нищо на колата
да се надяваме
п.с. беше се включила тая на климата
за година и половина никога не ми е загрявала при всякакви натоварвания - 40 - 50 хиляди е това някаде
а иначе водната помпа надуваше яко поне доколкото мога да преценя по маркучите
p.s. иначе малко смяна на доста работи по ходова част пружини , амортесьори и ми хареса как се държи на пътя
иначе мисля че и няма нищо на колата


п.с. беше се включила тая на климата
за година и половина никога не ми е загрявала при всякакви натоварвания - 40 - 50 хиляди е това някаде
а иначе водната помпа надуваше яко поне доколкото мога да преценя по маркучите
p.s. иначе малко смяна на доста работи по ходова част пружини , амортесьори и ми хареса как се държи на пътя
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани