Керамичен съединител

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

ентусиаст
Аватар
Мнения: 870
Регистриран на: 14.01.2004

Керамичен съединител

Мнение от vlad0 » 24 Сеп 2004, 14:44

Някой ще може ли да каже нещо повече за него? ПЛюсове, минуси? Цена, качество? Марки?
Последна промяна vlad0 на 24 Сеп 2004, 16:38, променена общо 1 път

x3m
Аватар

Мнение от x3m » 24 Сеп 2004, 16:25

+ издържа много голям въртящ момент
+ правиш по-добър старт
- много е скъп (за м50 около 700 кинта)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 77
Регистриран на: 1.12.2003

керамичен съединител

Мнение от nikicar » 24 Сеп 2004, 16:25

За керамиката -
(+ )зацепва веднага , можеш да предаваш по-голям въртящ момент , т.е. ако си увеличил мощноста на двигателят , няма да превърта съединителят , ползват го много често при рали автомобилите.
( - ) при лошо боравене със съединителят , може да потрошиш кутия , карета или някой друг чарк по трансмисията ; добре е да ползваш усилен притескател ; няма " полусъединител "
Марки - каквото намериш или желаеш - Аз напримерно предлагам на марката ADVENTURE CAR - италиански са и са изпитани в рали спорта -доста от нашите състезатели са ползвали нашите керамични съединители .
Ако имаш интерес - дай ми повече инфо за колата - за да мога да ти кажа цена .
E mail : adventurecerbg@abv.bg

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 360
Регистриран на: 28.11.2002
Местоположение: Sofia

Мнение от Zer0 » 24 Сеп 2004, 16:57

x3m написа:- много е скъп (за м50 около 700 кинта)


Не е толкова скъп ... ако знаех по-рано :cry: .. днес ме одраха 400 за Bosch :?
Изображение

E34 M50B25 forever

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Мнение от alx » 24 Сеп 2004, 17:07

разсейва по-добре топлината. от там и по-доброто му "грабене"...

наистина със тях зоната на "полусъединител" е много тясна- при някои дори я няма и ако колата ти е турбо със много надув- карането във града е .. интересно :)
алекс
трабант 601с
разни други возила

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 24 Сеп 2004, 17:28

къса тампоните на мотора, къса гумени карета , изяйда притискател изяйда и маховика , когато тръгнеш и пусне6 съединителя все едно някои те рита отзад моя го взех за 300лева и изкара 4 месеца само ''диска'' всъщтност формата му е като кръст с 4етири керамични наклад4ици

ентусиаст
Аватар
Мнения: 870
Регистриран на: 14.01.2004

Мнение от vlad0 » 24 Сеп 2004, 17:35

ludiagsm написа:къса тампоните на мотора, къса гумени карета , изяйда притискател изяйда и маховика , когато тръгнеш и пусне6 съединителя все едно някои те рита отзад моя го взех за 300лева и изкара 4 месеца само ''диска'' всъщтност формата му е като кръст с 4етири керамични наклад4ици


и в крайна сметка какво препоръчваш ? :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 24 Сеп 2004, 19:31

по добре инвестирай в окачване спирачки или нещо по мотора , сложи си нормален съединител на закс или люк , около 240лв е при нас комплекта , но керамичен съединител :) , ако все пак си решил задължително трябва да в комплектс притискателя , а даже някои маниаци с повечко пари си взимат и маховик , тогава може да се радваш по-дълго но, проблема с тампоните и гуменото каре си остава , трябва и те да се подсилят ако си го караш както си трябва , ако пък не го караш така винаги , си купи нормален и тва е

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook