Керамичен съединител
Модератор: bum_bum
8 мнения
• Страница 1 от 1
Керамичен съединител
Някой ще може ли да каже нещо повече за него? ПЛюсове, минуси? Цена, качество? Марки?
Последна промяна vlad0 на 24 Сеп 2004, 16:38, променена общо 1 път
- x3m
-
керамичен съединител
За керамиката -
(+ )зацепва веднага , можеш да предаваш по-голям въртящ момент , т.е. ако си увеличил мощноста на двигателят , няма да превърта съединителят , ползват го много често при рали автомобилите.
( - ) при лошо боравене със съединителят , може да потрошиш кутия , карета или някой друг чарк по трансмисията ; добре е да ползваш усилен притескател ; няма " полусъединител "
Марки - каквото намериш или желаеш - Аз напримерно предлагам на марката ADVENTURE CAR - италиански са и са изпитани в рали спорта -доста от нашите състезатели са ползвали нашите керамични съединители .
Ако имаш интерес - дай ми повече инфо за колата - за да мога да ти кажа цена .
E mail : adventurecerbg@abv.bg
(+ )зацепва веднага , можеш да предаваш по-голям въртящ момент , т.е. ако си увеличил мощноста на двигателят , няма да превърта съединителят , ползват го много често при рали автомобилите.
( - ) при лошо боравене със съединителят , може да потрошиш кутия , карета или някой друг чарк по трансмисията ; добре е да ползваш усилен притескател ; няма " полусъединител "
Марки - каквото намериш или желаеш - Аз напримерно предлагам на марката ADVENTURE CAR - италиански са и са изпитани в рали спорта -доста от нашите състезатели са ползвали нашите керамични съединители .
Ако имаш интерес - дай ми повече инфо за колата - за да мога да ти кажа цена .
E mail : adventurecerbg@abv.bg
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
къса тампоните на мотора, къса гумени карета , изяйда притискател изяйда и маховика , когато тръгнеш и пусне6 съединителя все едно някои те рита отзад моя го взех за 300лева и изкара 4 месеца само ''диска'' всъщтност формата му е като кръст с 4етири керамични наклад4ици
ludiagsm написа:къса тампоните на мотора, къса гумени карета , изяйда притискател изяйда и маховика , когато тръгнеш и пусне6 съединителя все едно някои те рита отзад моя го взех за 300лева и изкара 4 месеца само ''диска'' всъщтност формата му е като кръст с 4етири керамични наклад4ици
и в крайна сметка какво препоръчваш ?

- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
по добре инвестирай в окачване спирачки или нещо по мотора , сложи си нормален съединител на закс или люк , около 240лв е при нас комплекта , но керамичен съединител
, ако все пак си решил задължително трябва да в комплектс притискателя , а даже някои маниаци с повечко пари си взимат и маховик , тогава може да се радваш по-дълго но, проблема с тампоните и гуменото каре си остава , трябва и те да се подсилят ако си го караш както си трябва , ако пък не го караш така винаги , си купи нормален и тва е

8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани