Въпрос към хората на газ

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1384
Регистриран на: 17.01.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: му се с шпер

Въпрос към хората на газ

Мнение от Nikito_nn » 22 Юли 2008, 19:24

Здравейте колеги, от няколко дена (откакто стана малко по топло) имам следния проблем, когато съм карал колата(имам предвид че е загряла) и оставя за около час после неиска да пали на газ (на бензин пали без проблем).Прави ми впечатление, че го прави когато е топло и особенно когато е стояла на слънце и се е нагряла.Иначе сутрин като тръгвам за работа си пали без проблем (можеби щото е студена).Имам бегъл спомен, че някой ми каза, че вътре в изпаритела имало някакви гумички или мембрани не съм сигурен и от горещината се разширявали и не пускало газ.А и наистина в първия момент като паля колата каточели изведнъж се отпушва, а преди това е като запушена.На няколко пъти въртя и не пали, после пак като пробвам припалва леко и веднага гасне.Въпроса ми е дали е от тези мембрани или както там се казват.

Много ще съм благодарен ако някой знае
:) Благодаря предварително
П.П. Колата е 316 М43
BMW - the POWER
Изображение - малолитражка
Изображение - М3
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 266
Регистриран на: 8.05.2007
Местоположение: Русе

Мнение от miro20 » 22 Юли 2008, 19:51

пали на безнин.
има доста причини за това решение, щом са го въвели при инжекциона - винаги се пали на бенз, а газ превключва след определена температура (над 30 градуса) на двг.

очевидно твоята е обикновенна, и вече май опират работите до настройка на газовата, което пък е работа за сервиз, или някой реномиран майстор на газови.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1384
Регистриран на: 17.01.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: му се с шпер

Мнение от Nikito_nn » 22 Юли 2008, 19:59

miro20 написа:пали на безнин.
има доста причини за това решение, щом са го въвели при инжекциона - винаги се пали на бенз, а газ превключва след определена температура (над 30 градуса) на двг.

очевидно твоята е обикновенна, и вече май опират работите до настройка на газовата, което пък е работа за сервиз, или някой реномиран майстор на газови.
Аз съм говорил с майстора и ше ходя в понеделник щото сега имал много работа, ама честно казано не мисля че е от настройката щото не ми дига разхода и както казах сутрин примерно като е стояла цяла нощ и като не е горещо си пали.
BMW - the POWER
Изображение - малолитражка
Изображение - М3
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 67
Регистриран на: 5.08.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: ШесТакА пОд КапАкА да РЕВЕ...

Мнение от DDR » 22 Юли 2008, 21:23

А мерише ли ти на газ? Щото може като е топла колата и навън е топло газта дето е по горивопроводите и изпарителя да се изпарява от някакъв малък пробив и като се опиташ да запалиш колата не може да засмуче газ та да запали. А като я запалиш на бенз. и превключиш тя се пак си има оборот и си драпне газ заради по-гол.засмукване. Просто разсъждавам...

А дето вика колегата miro20 пали я на бензин!!! Че то щом газовите инж. са направени така значи треа да е така...! А и гърмежите мн често стават точно при палене, когато сместа е прекалено богата или неправилно дозирана :!: Просто СЪВЕТ
Ако я мАчкАш... и дреХите от гЪрбА ще ти ИЗгОРИ...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 160
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: РВ
Пол: Мъж

Мнение от alexandrovi » 22 Юли 2008, 22:48

[quote="DDR"]А мерише ли ти на газ? Щото може като е топла колата и навън е топло газта дето е по горивопроводите и изпарителя да се изпарява от някакъв малък пробив и като се опиташ да запалиш колата не може да засмуче газ та да запали..... :yes: опитай следното даваш на контакт и изчакваш 4-5сек и тогава въртиш мисля че времето ще е достатъчно да впръска газ от изпарителя.

сбъркал колата, но не и форума
Аватар
Мнения: 1494
Регистриран на: 25.10.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е70

Мнение от someone » 22 Юли 2008, 23:39

Газовите инжекциони просто не могат да работят нормално, когато двигателят не е загрял. Затова се пали винаги на бензин. Иначе същата препоръка съм я чувал и за обикновените газови, въпреки че там този точно проблем го няма при студен двигател.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1384
Регистриран на: 17.01.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: му се с шпер

Мнение от Nikito_nn » 23 Юли 2008, 9:48

Ми явно ше почвам да паля на бензин ама що така се запушва :(
BMW - the POWER
Изображение - малолитражка
Изображение - М3
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 266
Регистриран на: 8.05.2007
Местоположение: Русе

Мнение от miro20 » 23 Юли 2008, 11:20

не съм специалист, но за инжекциона си го обеснявам и от това че има газов комп, който чете всички данни от бензиновия, както и се слагат още амнайсет хиляди датченца и простотии къде ли не... та.. може би заради комп-а да си влезе в режим се почва палене от бензин.
всички газови и метана също би трябвало да имат и палене директно, без бензин. (поне мойта уредба има)
обаче всички го водят това като "аварийно" палене, като това се записва нейде си в газовия комп като един вид грешка или аварийна ситуация , дето не би трябвало да се прави редовно.

а да .. автора като опрай проблема, нека сподели :)
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1384
Регистриран на: 17.01.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: му се с шпер

Мнение от Nikito_nn » 23 Юли 2008, 13:29

Задължително, ше кажа от какво е ама майстора каза към понеделник :(
BMW - the POWER
Изображение - малолитражка
Изображение - М3
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 83
Регистриран на: 12.02.2007

Мнение от bbekov » 23 Юли 2008, 13:30

miro20 написа:не съм специалист, но за инжекциона си го обеснявам и от това че има газов комп, който чете всички данни от бензиновия, както и се слагат още амнайсет хиляди датченца и простотии къде ли не... та.. може би заради комп-а да си влезе в режим се почва палене от бензин.
всички газови и метана също би трябвало да имат и палене директно, без бензин. (поне мойта уредба има)
обаче всички го водят това като "аварийно" палене, като това се записва нейде си в газовия комп като един вид грешка или аварийна ситуация , дето не би трябвало да се прави редовно.

а да .. автора като опрай проблема, нека сподели :)


Паленето на бензин е за да може колата да загрее/достигне дадена температура при която изпарителя на АГУ-то да си върши нормално работата. Иначе газта не се изпарява и достига всмукателния колектор в течно състояние , което води до нестабилна работа на мотора/кофти горене и висок разход. Всички изпарители , дори и за ГИ , имат нужда от топъл антифриз за да си свършат работата.

сбъркал колата, но не и форума
Аватар
Мнения: 1494
Регистриран на: 25.10.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е70

Мнение от someone » 23 Юли 2008, 13:51

bbekov написа:Всички изпарители , дори и за ГИ , имат нужда от топъл антифриз за да си свършат работата.


:yes:

Само бих добавил - и най вече тези за ГИ. Щото на друга газова можеш криво ляво да запалиш на газ и така да ти загрее колата, но при ГИ - ако колата не е загряла, респективно пропан бутанът - не е газообразен, не може да сработи системата.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 93
Регистриран на: 17.07.2007
Пол: Мъж
Кара: e46 320i

Мнение от mitkosulev » 23 Юли 2008, 19:52

ами колега свиквай с капризите на гаста през лятото :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 266
Регистриран на: 8.05.2007
Местоположение: Русе

Мнение от miro20 » 23 Юли 2008, 22:59

Щото на друга газова можеш криво ляво да запалиш на газ и така да ти загрее колата, но при ГИ - ако колата не е загряла, респективно пропан бутанът - не е газообразен, не може да сработи системата.

може бе :) споменах по-горе...
друг е въпроса че наистина при каква да е газова, освен че не работи стабилно докато не загрее, ами и дава огромен разход, което обезсмисля такова палене.
Изображение

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook