Загуба на мощност след 2500 оборота 320д

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 16.05.2008
Местоположение: Devnya Drag Club

Мнение от plamen_hh » 13 Юли 2008, 19:03

Преместих го горе до казанчето за чистачките и ще видим какво ще стане като сложа новия :mhihi:

Хванах го на болчето дето е стойката за вакумния резервоар :mhihi:
Изображение
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 20
Регистриран на: 13.05.2008

Мнение от emol » 16 Юли 2008, 10:34

вчера се обадих във Варна карс за дебитомер. отговориха ми че ще излезе към 650 лв. така че този вариант отпада. сигурно са объркали някоя буква в рамата и това е цената на дебитомер за новата X5.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 16.05.2008
Местоположение: Devnya Drag Club

Мнение от plamen_hh » 16 Юли 2008, 17:37

Толкова си е цената :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 899
Регистриран на: 30.11.2006
Местоположение: с. Варна
Пол: Мъж
Кара: MB w212 AMG
Мечтае да кара: по пътища без дупки

Мнение от kronos » 16 Юли 2008, 19:39

Питал съм във Варна карс и беше около 350лв. Нов дебитомер на Бош си взех за 225лв. със отстъпката.
Колега кажи като премести клапана има ли при тебе ефект, защото при мен май се пооправи малко, но не знам дали не се дължи на по хладното време. Сега като настъпя съвсем малко забива в началото и после си набира добре.

Потребител
Аватар
Мнения: 20
Регистриран на: 13.05.2008

Мнение от emol » 16 Юли 2008, 21:37

днес намерих дебитомер за 240 лв с отстъпка нов на БОШ. смених го и абсолютно нищо не се промени. освен ако не си втълпявам че сега ми забива не на 2300 оборота ами на 3000. иначе по нагорнище от място пак мъки. и сега какво да правя, то поне малко разлика да имаше.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 16.05.2008
Местоположение: Devnya Drag Club

Мнение от plamen_hh » 16 Юли 2008, 22:24

emol написа:днес намерих дебитомер за 240 лв с отстъпка нов на БОШ. смених го и абсолютно нищо не се промени. освен ако не си втълпявам че сега ми забива не на 2300 оборота ами на 3000. иначе по нагорнище от място пак мъки. и сега какво да правя, то поне малко разлика да имаше.

Пробва ли да смениш вакум клапана на турбото ?Как така няма да тръгва на нагорнище :shock:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 16.05.2008
Местоположение: Devnya Drag Club

Мнение от plamen_hh » 16 Юли 2008, 22:27

plamen_hh написа:
emol написа:днес намерих дебитомер за 240 лв с отстъпка нов на БОШ. смених го и абсолютно нищо не се промени. освен ако не си втълпявам че сега ми забива не на 2300 оборота ами на 3000. иначе по нагорнище от място пак мъки. и сега какво да правя, то поне малко разлика да имаше.

Пробва ли да смениш вакум клапана на турбото ?Как така няма да тръгва на нагорнище :shock:
Мойта на 5-та по нормално нагорнище на 1200-1300 оборота почва да изтегля добре само че като я подържа с пълна гас и почва да забива ама не в определени обороти ами в определено време докато я даржа после като върна малко газта и пак дам изтегля пак и така се мъча :shock:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 899
Регистриран на: 30.11.2006
Местоположение: с. Варна
Пол: Мъж
Кара: MB w212 AMG
Мечтае да кара: по пътища без дупки

Мнение от kronos » 16 Юли 2008, 23:03

На това http://www.youtube.com/watch?v=g-4pyRarwUc клипче, колата ми е със нов клапан на турбото(миналото лято го смених) и мисля че си върви добре. Да отбележа само че сега колата е със нов съединител друг софт. и по едно време вървеше като откачена, някъде до преди месец.
Така че смятам да сменя пак клапана и да реша проблема, все пак струва 100лв.
Преди да го сменя ме беше страх да тръгна да изпреварвам. Тези клапани са някакви ментета май, не е нормално за 1год. да се скапват, за това поръчах на един приятел да ми вземе от Германия и ще видим дали има разлика.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 471
Регистриран на: 22.07.2007

Мнение от kasabov » 16 Юли 2008, 23:35

колега Emol , ти след като смени дебитомера програмира ли колата към новият?

Потребител
Аватар
Мнения: 20
Регистриран на: 13.05.2008

Мнение от emol » 17 Юли 2008, 15:21

след като майстор ми смени дебитомера, веднага отидох до Варна карс да питам трябва ли някво зануляване или препрограмиране за новия. отговориха ми че щом нищо не свети по таблото не е нужно. аз все пак отидох на известен диагностик който ми подкара колата с един лаптоп и каза, че новия дебитомер работи както трябва и проблема бил в турбината която е с променлива геометрия и нищо не разбрах, но имало майстор който оправял проблема за около 500 лв. така че се отказвам. ще карам така и ще се дразня. жалко че смених дебитомер за 240 лв без полза.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 16.05.2008
Местоположение: Devnya Drag Club

Мнение от plamen_hh » 17 Юли 2008, 17:37

emol написа:след като майстор ми смени дебитомера, веднага отидох до Варна карс да питам трябва ли някво зануляване или препрограмиране за новия. отговориха ми че щом нищо не свети по таблото не е нужно. аз все пак отидох на известен диагностик който ми подкара колата с един лаптоп и каза, че новия дебитомер работи както трябва и проблема бил в турбината която е с променлива геометрия и нищо не разбрах, но имало майстор който оправял проблема за около 500 лв. така че се отказвам. ще карам така и ще се дразня. жалко че смених дебитомер за 240 лв без полза.

Смени си ел клапана на турбото и ще се оправи щом е там проблема то на самото турбо няма какво да му се прецака в геометрията

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 6.07.2008
Местоположение: sofia

Мнение от naso vr » 17 Юли 2008, 19:32

Здравеите накрая от кой клапан е всичко

Потребител
Аватар
Мнения: 18
Регистриран на: 15.07.2008

Мнение от Trustworthy » 17 Юли 2008, 21:39

Точно променливата геометрия на турбината се затлачва от сажди и може да доведе до подобен ефект, защото лопатките 'замръзват' в някаква степен.
Почистването не е сложно и определено не струва 500 лв ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 638
Регистриран на: 20.01.2008
Местоположение: София
Кара: e90 320d 163hp 2006

Мнение от baga » 17 Юли 2008, 21:46

Я сега да се разберем. 320д 136 коня с променлива геометрия ли е, или само 150 коньовата?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 16.05.2008
Местоположение: Devnya Drag Club

Мнение от plamen_hh » 17 Юли 2008, 21:53

baga написа:Я сега да се разберем. 320д 136 коня с променлива геометрия ли е, или само 150 коньовата?

Аз не вярвам да не е с променлива геометрия иначе ще е много идеотско ако не е пък и няма каква ли турбо дупка затова си мисля че е и ако е само уест гейт клапан няма да прави проблеми :mhihi: и имам една руска сервизна програма там пише че е със променлива геометрия и така постигат двойна мощност на мотора иначе щеше да е към 65 коня без турбо :mhihi: пък ако е обикновенно към 90-100

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook