Загуба на мощност след 2500 оборота 320д
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- kronos
- ентусиаст
-
- Мнения: 899
- Регистриран на: 30.11.2006
- Местоположение: с. Варна
- Пол: Мъж
- Кара: MB w212 AMG
- Мечтае да кара: по пътища без дупки
Питал съм във Варна карс и беше около 350лв. Нов дебитомер на Бош си взех за 225лв. със отстъпката.
Колега кажи като премести клапана има ли при тебе ефект, защото при мен май се пооправи малко, но не знам дали не се дължи на по хладното време. Сега като настъпя съвсем малко забива в началото и после си набира добре.
Колега кажи като премести клапана има ли при тебе ефект, защото при мен май се пооправи малко, но не знам дали не се дължи на по хладното време. Сега като настъпя съвсем малко забива в началото и после си набира добре.
emol написа:днес намерих дебитомер за 240 лв с отстъпка нов на БОШ. смених го и абсолютно нищо не се промени. освен ако не си втълпявам че сега ми забива не на 2300 оборота ами на 3000. иначе по нагорнище от място пак мъки. и сега какво да правя, то поне малко разлика да имаше.
Пробва ли да смениш вакум клапана на турбото ?Как така няма да тръгва на нагорнище

Мойта на 5-та по нормално нагорнище на 1200-1300 оборота почва да изтегля добре само че като я подържа с пълна гас и почва да забива ама не в определени обороти ами в определено време докато я даржа после като върна малко газта и пак дам изтегля пак и така се мъчаplamen_hh написа:emol написа:днес намерих дебитомер за 240 лв с отстъпка нов на БОШ. смених го и абсолютно нищо не се промени. освен ако не си втълпявам че сега ми забива не на 2300 оборота ами на 3000. иначе по нагорнище от място пак мъки. и сега какво да правя, то поне малко разлика да имаше.
Пробва ли да смениш вакум клапана на турбото ?Как така няма да тръгва на нагорнище

- kronos
- ентусиаст
-
- Мнения: 899
- Регистриран на: 30.11.2006
- Местоположение: с. Варна
- Пол: Мъж
- Кара: MB w212 AMG
- Мечтае да кара: по пътища без дупки
На това http://www.youtube.com/watch?v=g-4pyRarwUc клипче, колата ми е със нов клапан на турбото(миналото лято го смених) и мисля че си върви добре. Да отбележа само че сега колата е със нов съединител друг софт. и по едно време вървеше като откачена, някъде до преди месец.
Така че смятам да сменя пак клапана и да реша проблема, все пак струва 100лв.
Преди да го сменя ме беше страх да тръгна да изпреварвам. Тези клапани са някакви ментета май, не е нормално за 1год. да се скапват, за това поръчах на един приятел да ми вземе от Германия и ще видим дали има разлика.
Така че смятам да сменя пак клапана и да реша проблема, все пак струва 100лв.
Преди да го сменя ме беше страх да тръгна да изпреварвам. Тези клапани са някакви ментета май, не е нормално за 1год. да се скапват, за това поръчах на един приятел да ми вземе от Германия и ще видим дали има разлика.
след като майстор ми смени дебитомера, веднага отидох до Варна карс да питам трябва ли някво зануляване или препрограмиране за новия. отговориха ми че щом нищо не свети по таблото не е нужно. аз все пак отидох на известен диагностик който ми подкара колата с един лаптоп и каза, че новия дебитомер работи както трябва и проблема бил в турбината която е с променлива геометрия и нищо не разбрах, но имало майстор който оправял проблема за около 500 лв. така че се отказвам. ще карам така и ще се дразня. жалко че смених дебитомер за 240 лв без полза.
emol написа:след като майстор ми смени дебитомера, веднага отидох до Варна карс да питам трябва ли някво зануляване или препрограмиране за новия. отговориха ми че щом нищо не свети по таблото не е нужно. аз все пак отидох на известен диагностик който ми подкара колата с един лаптоп и каза, че новия дебитомер работи както трябва и проблема бил в турбината която е с променлива геометрия и нищо не разбрах, но имало майстор който оправял проблема за около 500 лв. така че се отказвам. ще карам така и ще се дразня. жалко че смених дебитомер за 240 лв без полза.
Смени си ел клапана на турбото и ще се оправи щом е там проблема то на самото турбо няма какво да му се прецака в геометрията
- Trustworthy
- Потребител
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: 15.07.2008
Точно променливата геометрия на турбината се затлачва от сажди и може да доведе до подобен ефект, защото лопатките 'замръзват' в някаква степен.
Почистването не е сложно и определено не струва 500 лв
Почистването не е сложно и определено не струва 500 лв

- baga
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 638
- Регистриран на: 20.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: e90 320d 163hp 2006
baga написа:Я сега да се разберем. 320д 136 коня с променлива геометрия ли е, или само 150 коньовата?
Аз не вярвам да не е с променлива геометрия иначе ще е много идеотско ако не е пък и няма каква ли турбо дупка затова си мисля че е и ако е само уест гейт клапан няма да прави проблеми


Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани