Падане на температурата на водата...

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1288
Регистриран на: 30.03.2008
Местоположение: Пловдив,Р.Конаре
Пол: Мъж
Кара: Камион колкото читалището...

Мнение от pistata9889 » 15 Юли 2008, 22:38

Е браво колега ти ме разби.Така е ама при "шкода европа" :mhihi:
А и не съм сигурен че изциало се спира подаването на гориво,просто не е достатъчно и за това колата спира,но горенето си го има.И вече остава цялата работа не термостата да регулира температурата. А този механижъм които описваш по горе е познат на всички като "моторна спирачка" използва се при големи дизелови двигатели,като по пневматичен или електронен път връща реиката до краи,и спира подаването на гориво изцяло,от там вече като е изгасен двигателя пада и температурата.Но при БМВ го няма,защото по същата логика на отпуснат педал на газта ако се спираше подаването на гориво как щеше да работи на празен ход?
Когато трябва да вземеш решение относно една страна,изслушай и другата,може нейната версия да е по достоверна!!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 157
Регистриран на: 28.08.2007
Местоположение: русе
Кара: 325tds

Мнение от suravia » 15 Юли 2008, 22:57

Le Transporteur написа:
ned_gm28 написа:Да колега.В този случай триенето е кофти работа!Но и много плюсове на едно място нема.Икономичност и екологичност-за сметка на по-високото триене в двигателя при поизстинал двигател.....


:D Не ме разбра! Мисълта ми беше, че дори да не се впръсква гориво и да няма горене при принудителен празен ход, ако ти работи термостата, вследствие отделяната топлина от триенето в двигателя, същият няма да изстине.


Le Transporteur" нямаш работа ли :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Облицовки на сгради с ал.композитни панели(etalbond)
Изображение Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 914
Регистриран на: 18.06.2008
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 520 I Touring
Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003

Мнение от ned_gm28 » 15 Юли 2008, 23:15

Е сега вече вие ме разбивате колеги :confused: Предавам се :OT:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2871
Регистриран на: 11.10.2006
Местоположение: Ruse
Пол: Мъж

Мнение от Le Transporteur » 15 Юли 2008, 23:17

suravia написа:
Le Transporteur написа:
ned_gm28 написа:Да колега.В този случай триенето е кофти работа!Но и много плюсове на едно място нема.Икономичност и екологичност-за сметка на по-високото триене в двигателя при поизстинал двигател.....


:D Не ме разбра! Мисълта ми беше, че дори да не се впръсква гориво и да няма горене при принудителен празен ход, ако ти работи термостата, вследствие отделяната топлина от триенето в двигателя, същият няма да изстине.


Le Transporteur" нямаш работа ли :mhihi: :mhihi: :mhihi:


След 24.. ;)
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3380
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от kdl » 16 Юли 2008, 0:43

Koй точно датчик на педала каза? Иначе си прав, че при пускане на скорост, без да докосваш газта, дори и карбураторните ти дават 0 разход.

Ама датчик - йок ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Мнение от ивчо3 » 16 Юли 2008, 9:09

liloff написа:Koй точно датчик на педала каза? Иначе си прав, че при пускане на скорост, без да докосваш газта, дори и карбураторните ти дават 0 разход.

Ама датчик - йок ;)

Датчикът, отчитащ положението на дроселовата клапа се намира на самата ос на клапата. Няма такъв на педала. При напълно отпуснат педал на газта, включена предавка и обороти над 1200/мин., се прекратява впръскването на горивото. Когато термостата е изправен, винаги се поддържа нормална работна температура, независимо от това, че няма изгаряне в цилиндрите. Обикновено термостата блокира в отворено положение, вследствие изкривяване на оста, или изтичане на топлинния агент.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3206
Регистриран на: 13.02.2008
Местоположение: София-център Антим 1 номер 61
Пол: Мъж
Кара: Всичко що е BMW , баничарки
Мечтае да кара: M1

Мнение от laviatan » 16 Юли 2008, 9:31

тая тема е за бисери :mhihi: :roll:
да фана ти подарЪ един термостат и да свършва мъката :confused: :mhihi: :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 91
Регистриран на: 10.12.2007
Местоположение: Пловдив

Мнение от didich » 16 Юли 2008, 15:22

laviatan написа:тая тема е за бисери :mhihi: :roll:
да фана ти подарЪ един термостат и да свършва мъката :confused: :mhihi: :mhihi:

аз съм съгласен :mhihi:
Не насилвайте нещата, просто вземете по-голям чук!

no comment!!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1688
Регистриран на: 19.02.2008
Местоположение: Павликени
Пол: Мъж
Кара: E39 530d touring

Мнение от cucko » 16 Юли 2008, 16:26

didich написа:
laviatan написа:тая тема е за бисери :mhihi: :roll:
да фана ти подарЪ един термостат и да свършва мъката :confused: :mhihi: :mhihi:

аз съм съгласен :mhihi:

Не съм съгласен,щото искам да си купя :mhihi: :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 914
Регистриран на: 18.06.2008
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 520 I Touring
Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003

Мнение от ned_gm28 » 16 Юли 2008, 21:49

Ей!!!Евала на колегата"ивчо 3"Крайно време беше да се включи и някой вещ по въпроса,щото направо не зная какво пак да повторя,след като толкова точно и ясно обясних за какво става въпрос. :kuku: Нужно ли е да ми се задават излишни въпроси,като например"как щял да работи двигателят на празен ход?"Може би на колегата двигателя нормално държи поне 1500 об/мин. на празен ход :mhihi: и за т`ва гасне горкият.Или пък да ми се обяснява какво е моторна спирачка при дизелов двигател/като за пример на Шкода "Европа"/.Без да се обижда колегата,само ще вметна,че моторната спирачка освен написаното от него включва клапа затваряща ауспуха на дизеловият двигател.А може би от един икономайзер,използван дори при Лада от 1980г.,трябва да отидем на моторни спирачки,а защо пък не и на ретардери и телми.....А,да не пропусна да отбележа,че е абсолютно немислимо,един двигател да поддържа 80 градуса по Целзий само от триенето в него без горене в цилиндрите! :clap: И все пак,някой да не си помисли,че сеопитвам да се заяждам или пък надсмивам-нищо подобно колеги,ама обмяната на опит не е кофти нещо! :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 914
Регистриран на: 18.06.2008
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 520 I Touring
Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003

Мнение от ned_gm28 » 16 Юли 2008, 22:30

Дидич кажи ми когат го смениш тоя термостат дали спря да ти изстива мотора,щот той и моя си изстива малко по малко,ма аз си мисля че е нормално.А колегата лилоф да забрай че карбуратор без ИППХ ще му даде разход "0" при обратна тяга,щот вкарва бенз през системата за празен ход!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 171
Регистриран на: 6.05.2008
Местоположение: Самоков
Пол: Мъж
Кара: бангия
Мечтае да кара: много кончета под капака

Мнение от slep » 16 Юли 2008, 23:29

Здравейте искам и аз да вметна нещо Доколкото виждам колегата е писал че е започнало да му го прави от вчера а преди това не е имал такъв проблем :conf: Та според мен първо да си провери термостата
Не всичко което лети се яде

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 91
Регистриран на: 10.12.2007
Местоположение: Пловдив

Мнение от didich » 17 Юли 2008, 16:11

По принцип колата загрява точно за 5 мин сега лятото, по принцип на колата не и изтива термостата когато карам, винаги е по средата. Това нещо дето ми се случи беше в планинска местност и си беше бая студеничко онази вечер... и факта че карах на празен ход май оказа някакво влияние ли незнам... ... мисля си че това е указало някакво влияние.... ама ше проверя търмостата задължително да не е развален само да ми остане време покрай работата...
Не насилвайте нещата, просто вземете по-голям чук!

no comment!!!!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 914
Регистриран на: 18.06.2008
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 520 I Touring
Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003

Мнение от ned_gm28 » 18 Юли 2008, 23:30

Пиши какъв е резултата от смяната!Мойта Бима като гледам се държи точно като твойта.Запознат съв в детайли с тая системка на ИППХ още от времето когато се занимавах с Лади,обаче честно казано не съм имал аз лично такава и ето виждаш ли чак като седнах на Бимата ми направи впечатление т`ва с изстиването при по-продължително спускане на скорост.Първо и аз веднага обвиних термостата директно.:winky:Обаче племенникът ми от Трявна и той седна на BMW и неговото го прави същото.Ей т`ва ме накара да си кажа"Да бе,дай пък и на него да му куца термостата,баси!Май причината е друга,щот иначе пък и двете си загряват бързичко за блокирали термостати..... :lalala: "

Потребител
Аватар
Мнения: 23
Регистриран на: 25.02.2008

Мнение от Alx-P » 25 Юли 2008, 11:50

Съжалявам обаче не мога да се сдържа вече :ranting: - айде стига глупости:
- Първо какъв е тоя двигател дето щял да поддържа оптимална работна температура само от триенето без да има горене :nono: :nono: :nono:;
- Второ как става тая работа, че при спускане на скорост без газ, двигателя си подавал малко гориво и едновременно с това бордкомпа ти показва разход 0л - сигурно има някакъв таен резервоар който си подава гориво по отделна система;
- Трето, моята кола Compact M43, също изстива при спускане на скорост без газ (все пак спускането трябва да бъде малко по-продължително за да стане тая работа), а термостата ми не е повреден;

И последно за колегата, който пусна тая тема - не сменяй термостата, нормално е колата да почне да изстива при по-продължително спускане на скорост без газ!

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook