Падане на температурата на водата...
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
47 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
- pistata9889
- ентусиаст
-
- Мнения: 1288
- Регистриран на: 30.03.2008
- Местоположение: Пловдив,Р.Конаре
- Пол: Мъж
- Кара: Камион колкото читалището...
Е браво колега ти ме разби.Така е ама при "шкода европа"
А и не съм сигурен че изциало се спира подаването на гориво,просто не е достатъчно и за това колата спира,но горенето си го има.И вече остава цялата работа не термостата да регулира температурата. А този механижъм които описваш по горе е познат на всички като "моторна спирачка" използва се при големи дизелови двигатели,като по пневматичен или електронен път връща реиката до краи,и спира подаването на гориво изцяло,от там вече като е изгасен двигателя пада и температурата.Но при БМВ го няма,защото по същата логика на отпуснат педал на газта ако се спираше подаването на гориво как щеше да работи на празен ход?

А и не съм сигурен че изциало се спира подаването на гориво,просто не е достатъчно и за това колата спира,но горенето си го има.И вече остава цялата работа не термостата да регулира температурата. А този механижъм които описваш по горе е познат на всички като "моторна спирачка" използва се при големи дизелови двигатели,като по пневматичен или електронен път връща реиката до краи,и спира подаването на гориво изцяло,от там вече като е изгасен двигателя пада и температурата.Но при БМВ го няма,защото по същата логика на отпуснат педал на газта ако се спираше подаването на гориво как щеше да работи на празен ход?
Когато трябва да вземеш решение относно една страна,изслушай и другата,може нейната версия да е по достоверна!!!
- suravia
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 157
- Регистриран на: 28.08.2007
- Местоположение: русе
- Кара: 325tds
Le Transporteur написа:ned_gm28 написа:Да колега.В този случай триенето е кофти работа!Но и много плюсове на едно място нема.Икономичност и екологичност-за сметка на по-високото триене в двигателя при поизстинал двигател.....
Не ме разбра! Мисълта ми беше, че дори да не се впръсква гориво и да няма горене при принудителен празен ход, ако ти работи термостата, вследствие отделяната топлина от триенето в двигателя, същият няма да изстине.
Le Transporteur" нямаш работа ли



Облицовки на сгради с ал.композитни панели(etalbond)

- ned_gm28
- ентусиаст
-
- Мнения: 914
- Регистриран на: 18.06.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 520 I Touring
- Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003
- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
suravia написа:Le Transporteur написа:ned_gm28 написа:Да колега.В този случай триенето е кофти работа!Но и много плюсове на едно място нема.Икономичност и екологичност-за сметка на по-високото триене в двигателя при поизстинал двигател.....
Не ме разбра! Мисълта ми беше, че дори да не се впръсква гориво и да няма горене при принудителен празен ход, ако ти работи термостата, вследствие отделяната топлина от триенето в двигателя, същият няма да изстине.
Le Transporteur" нямаш работа ли![]()
![]()
След 24..

"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
liloff написа:Koй точно датчик на педала каза? Иначе си прав, че при пускане на скорост, без да докосваш газта, дори и карбураторните ти дават 0 разход.
Ама датчик - йок
Датчикът, отчитащ положението на дроселовата клапа се намира на самата ос на клапата. Няма такъв на педала. При напълно отпуснат педал на газта, включена предавка и обороти над 1200/мин., се прекратява впръскването на горивото. Когато термостата е изправен, винаги се поддържа нормална работна температура, независимо от това, че няма изгаряне в цилиндрите. Обикновено термостата блокира в отворено положение, вследствие изкривяване на оста, или изтичане на топлинния агент.
- laviatan
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3206
- Регистриран на: 13.02.2008
- Местоположение: София-център Антим 1 номер 61
- Пол: Мъж
- Кара: Всичко що е BMW , баничарки
- Мечтае да кара: M1
- cucko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1688
- Регистриран на: 19.02.2008
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530d touring
didich написа:laviatan написа:тая тема е за бисери![]()
![]()
да фана ти подарЪ един термостат и да свършва мъката![]()
![]()
аз съм съгласен
Не съм съгласен,щото искам да си купя


- ned_gm28
- ентусиаст
-
- Мнения: 914
- Регистриран на: 18.06.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 520 I Touring
- Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003
Ей!!!Евала на колегата"ивчо 3"Крайно време беше да се включи и някой вещ по въпроса,щото направо не зная какво пак да повторя,след като толкова точно и ясно обясних за какво става въпрос.
Нужно ли е да ми се задават излишни въпроси,като например"как щял да работи двигателят на празен ход?"Може би на колегата двигателя нормално държи поне 1500 об/мин. на празен ход
и за т`ва гасне горкият.Или пък да ми се обяснява какво е моторна спирачка при дизелов двигател/като за пример на Шкода "Европа"/.Без да се обижда колегата,само ще вметна,че моторната спирачка освен написаното от него включва клапа затваряща ауспуха на дизеловият двигател.А може би от един икономайзер,използван дори при Лада от 1980г.,трябва да отидем на моторни спирачки,а защо пък не и на ретардери и телми.....А,да не пропусна да отбележа,че е абсолютно немислимо,един двигател да поддържа 80 градуса по Целзий само от триенето в него без горене в цилиндрите!
И все пак,някой да не си помисли,че сеопитвам да се заяждам или пък надсмивам-нищо подобно колеги,ама обмяната на опит не е кофти нещо! 




- ned_gm28
- ентусиаст
-
- Мнения: 914
- Регистриран на: 18.06.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 520 I Touring
- Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003
Дидич кажи ми когат го смениш тоя термостат дали спря да ти изстива мотора,щот той и моя си изстива малко по малко,ма аз си мисля че е нормално.А колегата лилоф да забрай че карбуратор без ИППХ ще му даде разход "0" при обратна тяга,щот вкарва бенз през системата за празен ход!
- slep
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 171
- Регистриран на: 6.05.2008
- Местоположение: Самоков
- Пол: Мъж
- Кара: бангия
- Мечтае да кара: много кончета под капака
Здравейте искам и аз да вметна нещо Доколкото виждам колегата е писал че е започнало да му го прави от вчера а преди това не е имал такъв проблем
Та според мен първо да си провери термостата

Не всичко което лети се яде
По принцип колата загрява точно за 5 мин сега лятото, по принцип на колата не и изтива термостата когато карам, винаги е по средата. Това нещо дето ми се случи беше в планинска местност и си беше бая студеничко онази вечер... и факта че карах на празен ход май оказа някакво влияние ли незнам... ... мисля си че това е указало някакво влияние.... ама ше проверя търмостата задължително да не е развален само да ми остане време покрай работата...
- ned_gm28
- ентусиаст
-
- Мнения: 914
- Регистриран на: 18.06.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 520 I Touring
- Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003
Пиши какъв е резултата от смяната!Мойта Бима като гледам се държи точно като твойта.Запознат съв в детайли с тая системка на ИППХ още от времето когато се занимавах с Лади,обаче честно казано не съм имал аз лично такава и ето виждаш ли чак като седнах на Бимата ми направи впечатление т`ва с изстиването при по-продължително спускане на скорост.Първо и аз веднага обвиних термостата директно.
Обаче племенникът ми от Трявна и той седна на BMW и неговото го прави същото.Ей т`ва ме накара да си кажа"Да бе,дай пък и на него да му куца термостата,баси!Май причината е друга,щот иначе пък и двете си загряват бързичко за блокирали термостати.....
"


Съжалявам обаче не мога да се сдържа вече
- айде стига глупости:
- Първо какъв е тоя двигател дето щял да поддържа оптимална работна температура само от триенето без да има горене
;
- Второ как става тая работа, че при спускане на скорост без газ, двигателя си подавал малко гориво и едновременно с това бордкомпа ти показва разход 0л - сигурно има някакъв таен резервоар който си подава гориво по отделна система;
- Трето, моята кола Compact M43, също изстива при спускане на скорост без газ (все пак спускането трябва да бъде малко по-продължително за да стане тая работа), а термостата ми не е повреден;
И последно за колегата, който пусна тая тема - не сменяй термостата, нормално е колата да почне да изстива при по-продължително спускане на скорост без газ!

- Първо какъв е тоя двигател дето щял да поддържа оптимална работна температура само от триенето без да има горене



- Второ как става тая работа, че при спускане на скорост без газ, двигателя си подавал малко гориво и едновременно с това бордкомпа ти показва разход 0л - сигурно има някакъв таен резервоар който си подава гориво по отделна система;
- Трето, моята кола Compact M43, също изстива при спускане на скорост без газ (все пак спускането трябва да бъде малко по-продължително за да стане тая работа), а термостата ми не е повреден;
И последно за колегата, който пусна тая тема - не сменяй термостата, нормално е колата да почне да изстива при по-продължително спускане на скорост без газ!
47 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани