Ъпгрейт на спирачки

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 752
Регистриран на: 16.01.2005
Местоположение: лондон
Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10

Re: Ъпгрейд на спирачки

Мнение от oxam » 15 Юли 2008, 16:30

ludiagsm написа:
bmw 325i написа:........


Ценно инфо :) имаш ли снимки на колата ?

това е третият от фамилията :mhihi: (т.е. баща ми) а колата е бившата ми 325ца която сега е негова
bum bum прави същата конверсия в момента така че и той може да сподели впечатления...
Изображение Изображение Изображение Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3678
Регистриран на: 28.03.2007
Местоположение: Хасково
Кара: e36 318is M44
Мечтае да кара: камаро.

Мнение от Nukem » 15 Юли 2008, 17:01

Koлеги светнете един неразбиращ до края на годината съм решил да слагам апарати и дискове,и видях от обявата на един колега ето тези:
http://www.xyz-racing.com/brakekit1.php
Обаче поправете ме ако греша ис-ката ми е с:
286X22-отпред
280X10-отзад
Като гледам за да запазя 15-ки трябва да сложа :
Front 6 Pot - 286mm
А за отзад нямат 280!
Сега ако може да каже някой могат ли да се поръчат отделно апаратите само,как да се комбинират 6-бутални отпред и 4-бутални отзад и т.н да препоръчат дискове за отпред и отзад с цена и от каде да се вземат и т.н!
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2042
Регистриран на: 7.12.2006
Местоположение: на скамейката при резервите
Пол: Мъж
Кара: му се шейната на дядо коледа
Мечтае да кара: самолет с 4 гуми и емблема на BMW

Мнение от nesko » 15 Юли 2008, 19:28

не че нещо но ади другия път друга темичка да си пуснеш ;)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Ъпгрейд на спирачки

Мнение от bum_bum » 15 Юли 2008, 22:31

oxam написа:
ludiagsm написа:
bmw 325i написа:........


Ценно инфо :) имаш ли снимки на колата ?

това е третият от фамилията :mhihi: (т.е. баща ми) а колата е бившата ми 325ца която сега е негова
bum bum прави същата конверсия в момента така че и той може да сподели впечатления...


Малко бавно го раздавам, че много време чаках единия апарат от щатите, но вече имам всичко, само гумичките тр да се сменят, дискове и накладки има, маркучетата са сложени и скоро ще споделя ефекта от конверсията.
Като не върви много барем да почне да спира добре :mhihi:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4859
Регистриран на: 7.02.2003
Местоположение: София
Кара: на 1,6 бара
Мечтае да кара: 911

Мнение от bmwdriver » 15 Юли 2008, 23:18

И аз да се похваля :D Пресни снимки от днес :arrow:

Изображение

Изображение

Дискове EBC Turbo groove, накладки EBC Green stuff,тефлонови маркучи
с метална оплетка, спирачна течност Motul RBF600.

Впечатления ще споделя след 10-тина дни като се напаснат напълно.


П.С. Специални благодарности на oxam ,той си знае за какво ;)
'91 Е36 32?i 24V- тия с детските болести и многото екстри 8)
Изображение
Driver's Racing Team
KBDremap

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 15 Юли 2008, 23:38

bmwdriver написа:И аз да се похваля :D Пресни снимки от днес :arrow:

Изображение

Изображение

Дискове EBC Turbo groove, накладки EBC Green stuff,тефлонови маркучи
с метална оплетка, спирачна течност Motul RBF600.

Впечатления ще споделя след 10-тина дни като се напаснат напълно.


П.С. Специални благодарности на oxam ,той си знае за какво ;)
честито дано нямаш грижи с отворите 4е пове4ето дуп4ени след известно време около отвор4ето запо4ват едни малки цеп4ици и постепенно се свързват със съседните на съседните отвор4ета , тъкмо след 10 -тина хиляди ще пуснеш снимки да видим дали са 4итави.

пп: преди 4 години на ис-ката исках да сложа дуп4ени дискове стандартен размер подобни на тези твойте мисля 4е от OMP ,но този факт с пукнатините ме спря и затова си сложих с брембомакс само с канал4ета.
Последна промяна ludiagsm на 16 Юли 2008, 0:03, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4859
Регистриран на: 7.02.2003
Местоположение: София
Кара: на 1,6 бара
Мечтае да кара: 911

Мнение от bmwdriver » 15 Юли 2008, 23:48

Споко,не са дупчени.И аз чета тук-там ;)
'91 Е36 32?i 24V- тия с детските болести и многото екстри 8)
Изображение
Driver's Racing Team
KBDremap

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 752
Регистриран на: 16.01.2005
Местоположение: лондон
Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10

Мнение от oxam » 16 Юли 2008, 0:49

сложи ли ги? честито :D
ludiagsm написа:честито дано нямаш грижи с отворите 4е пове4ето дуп4ени след известно време около отвор4ето запо4ват едни малки цеп4ици и постепенно се свързват със съседните на съседните отвор4ета , тъкмо след 10 -тина хиляди ще пуснеш снимки да видим дали са 4итави.

пп: преди 4 години на ис-ката исках да сложа дуп4ени дискове стандартен размер подобни на тези твойте мисля 4е от OMP ,но този факт с пукнатините ме спря и затова си сложих с брембомакс само с канал4ета.

тези имат само леко загатване на дупки но дисковете не са пробити така че няма грижа. за тези които са на зедката и за които ти каза че са много нацепени се оказа че са ок - поразпитах насам натам, говорих с разни хора и всички казват че порше дисковете се цепят и че е съвсем нормално, просто цепнатинките се получават много бързо (има няма 2-3к км) но са повърхностни и само изглеждат зле....друг е въпросът че моите в момента са синкави и с огромен ръб и утре ако не вали ще ги сменяме....
Изображение Изображение Изображение Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 752
Регистриран на: 16.01.2005
Местоположение: лондон
Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10

Мнение от oxam » 16 Юли 2008, 0:52

а току що намерих една старичка снимка с 330мм дисковете отпред...добре пълнят 17ката...
Изображение
Изображение
Изображение Изображение Изображение Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5250
Регистриран на: 12.11.2006
Пол: Мъж
Кара: ги да пият мента
Мечтае да кара: за 6лв/100км
Детайли за колата: не върви и не гори

Мнение от павката » 16 Юли 2008, 7:12

баси фамилията...
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 10.06.2008
Местоположение: София

Мнение от bmw 325i » 16 Юли 2008, 9:47

За съжаление нямам още снимки на моята кола, сигурно ме е домързяло да се занимавам, пък и никой не се е интересувал досега.
Всъщност някъде по форума трябва да се въртят нейни стари снимки, защото това е старата кола на сина ми. Той е този, който кара в момента, в Лондон, прословутата Z3 m G-Power, но не знам как се е регистрирал във форума за да ви насоча.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 539
Регистриран на: 13.02.2005
Кара: N57 3.0xd

Мнение от Hellrider » 16 Юли 2008, 11:23

през един пост отгоре-->
oxam
младши ентусиаст


Кара: '92 e36 325 coupe,
'98 z3m gpower evoIII,
'89 325iA cabrio
Регистриран на: 16 Яну 2005
Мнения: 221

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1986
Регистриран на: 24.10.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Bmw x5 4.4
Мечтае да кара: Муха

Мнение от ditko1 » 16 Юли 2008, 13:06

bmwdriver такива накладки къде се прдават и някакви спортни ли се водят ?
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2042
Регистриран на: 7.12.2006
Местоположение: на скамейката при резервите
Пол: Мъж
Кара: му се шейната на дядо коледа
Мечтае да кара: самолет с 4 гуми и емблема на BMW

Мнение от nesko » 16 Юли 2008, 14:01

благодарности на OXAM и бащаму зна чи се опатвам кам дискове 330мм мерси и на лудия за савета сащо така мерси за снимките на Драйвара :clap:
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 10.06.2008
Местоположение: София

Мнение от bmw 325i » 17 Юли 2008, 8:39

Във форумите се пише задължително на кирилица! В противен случай мненията ви ще бъдат изтрити без предупреждение!
Ако мога да си позволя един съвет към nesko: синът ми бе сложил големите дискове само отпред, защото не беше могъл да намери подходящите спирачни апарати за задния мост. Имаше подобрение в спирането, но истинските СПИРАЧКИ се появиха едва когато сложих и отзад по-големи дискове и апарати. Според мен, независимо, че казват, че колата спира главно с предните спирачки ако се прави нещо то трябва да е комплексно-и отзад. Тук няма възможност да се пререгулира разпределението на спирачното усилие между предния и задния мост, при голяма разлика в ефективността на спиране, ако предните спирачки са доста по-яки от тези отзад нещата не се получават както ни се иска или както изглеждат на хартия. Ако се прави да се прави всичко. Освен това цената на конверсията, ако се използват оригинални части от BMW, както е в моя случай е несравнимо по-малка от тази с части на Брембо например. За уличник като мен, това което постигнахме с oxam е пълно шест

ПредишнаСледваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook