Ъпгрейт на спирачки
Модератор: bum_bum
- oxam
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 752
- Регистриран на: 16.01.2005
- Местоположение: лондон
- Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10
Re: Ъпгрейд на спирачки
ludiagsm написа:bmw 325i написа:........
Ценно инфоимаш ли снимки на колата ?
това е третият от фамилията

bum bum прави същата конверсия в момента така че и той може да сподели впечатления...




- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Koлеги светнете един неразбиращ до края на годината съм решил да слагам апарати и дискове,и видях от обявата на един колега ето тези:
http://www.xyz-racing.com/brakekit1.php
Обаче поправете ме ако греша ис-ката ми е с:
286X22-отпред
280X10-отзад
Като гледам за да запазя 15-ки трябва да сложа :
Front 6 Pot - 286mm
А за отзад нямат 280!
Сега ако може да каже някой могат ли да се поръчат отделно апаратите само,как да се комбинират 6-бутални отпред и 4-бутални отзад и т.н да препоръчат дискове за отпред и отзад с цена и от каде да се вземат и т.н!
http://www.xyz-racing.com/brakekit1.php
Обаче поправете ме ако греша ис-ката ми е с:
286X22-отпред
280X10-отзад
Като гледам за да запазя 15-ки трябва да сложа :
Front 6 Pot - 286mm
А за отзад нямат 280!
Сега ако може да каже някой могат ли да се поръчат отделно апаратите само,как да се комбинират 6-бутални отпред и 4-бутални отзад и т.н да препоръчат дискове за отпред и отзад с цена и от каде да се вземат и т.н!
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- nesko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2042
- Регистриран на: 7.12.2006
- Местоположение: на скамейката при резервите
- Пол: Мъж
- Кара: му се шейната на дядо коледа
- Мечтае да кара: самолет с 4 гуми и емблема на BMW
- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Ъпгрейд на спирачки
oxam написа:ludiagsm написа:bmw 325i написа:........
Ценно инфоимаш ли снимки на колата ?
това е третият от фамилията(т.е. баща ми) а колата е бившата ми 325ца която сега е негова
bum bum прави същата конверсия в момента така че и той може да сподели впечатления...
Малко бавно го раздавам, че много време чаках единия апарат от щатите, но вече имам всичко, само гумичките тр да се сменят, дискове и накладки има, маркучетата са сложени и скоро ще споделя ефекта от конверсията.
Като не върви много барем да почне да спира добре

- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
честито дано нямаш грижи с отворите 4е пове4ето дуп4ени след известно време около отвор4ето запо4ват едни малки цеп4ици и постепенно се свързват със съседните на съседните отвор4ета , тъкмо след 10 -тина хиляди ще пуснеш снимки да видим дали са 4итави.
пп: преди 4 години на ис-ката исках да сложа дуп4ени дискове стандартен размер подобни на тези твойте мисля 4е от OMP ,но този факт с пукнатините ме спря и затова си сложих с брембомакс само с канал4ета.
Последна промяна ludiagsm на 16 Юли 2008, 0:03, променена общо 1 път
- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
- oxam
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 752
- Регистриран на: 16.01.2005
- Местоположение: лондон
- Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10
сложи ли ги? честито
тези имат само леко загатване на дупки но дисковете не са пробити така че няма грижа. за тези които са на зедката и за които ти каза че са много нацепени се оказа че са ок - поразпитах насам натам, говорих с разни хора и всички казват че порше дисковете се цепят и че е съвсем нормално, просто цепнатинките се получават много бързо (има няма 2-3к км) но са повърхностни и само изглеждат зле....друг е въпросът че моите в момента са синкави и с огромен ръб и утре ако не вали ще ги сменяме....

ludiagsm написа:честито дано нямаш грижи с отворите 4е пове4ето дуп4ени след известно време около отвор4ето запо4ват едни малки цеп4ици и постепенно се свързват със съседните на съседните отвор4ета , тъкмо след 10 -тина хиляди ще пуснеш снимки да видим дали са 4итави.
пп: преди 4 години на ис-ката исках да сложа дуп4ени дискове стандартен размер подобни на тези твойте мисля 4е от OMP ,но този факт с пукнатините ме спря и затова си сложих с брембомакс само с канал4ета.
тези имат само леко загатване на дупки но дисковете не са пробити така че няма грижа. за тези които са на зедката и за които ти каза че са много нацепени се оказа че са ок - поразпитах насам натам, говорих с разни хора и всички казват че порше дисковете се цепят и че е съвсем нормално, просто цепнатинките се получават много бързо (има няма 2-3к км) но са повърхностни и само изглеждат зле....друг е въпросът че моите в момента са синкави и с огромен ръб и утре ако не вали ще ги сменяме....




- oxam
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 752
- Регистриран на: 16.01.2005
- Местоположение: лондон
- Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10
- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
баси фамилията...
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
За съжаление нямам още снимки на моята кола, сигурно ме е домързяло да се занимавам, пък и никой не се е интересувал досега.
Всъщност някъде по форума трябва да се въртят нейни стари снимки, защото това е старата кола на сина ми. Той е този, който кара в момента, в Лондон, прословутата Z3 m G-Power, но не знам как се е регистрирал във форума за да ви насоча.
Всъщност някъде по форума трябва да се въртят нейни стари снимки, защото това е старата кола на сина ми. Той е този, който кара в момента, в Лондон, прословутата Z3 m G-Power, но не знам как се е регистрирал във форума за да ви насоча.
- ditko1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1986
- Регистриран на: 24.10.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw x5 4.4
- Мечтае да кара: Муха
- nesko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2042
- Регистриран на: 7.12.2006
- Местоположение: на скамейката при резервите
- Пол: Мъж
- Кара: му се шейната на дядо коледа
- Мечтае да кара: самолет с 4 гуми и емблема на BMW
благодарности на OXAM и бащаму зна чи се опатвам кам дискове 330мм мерси и на лудия за савета сащо така мерси за снимките на Драйвара 

Във форумите се пише задължително на кирилица! В противен случай мненията ви ще бъдат изтрити без предупреждение!
Ако мога да си позволя един съвет към nesko: синът ми бе сложил големите дискове само отпред, защото не беше могъл да намери подходящите спирачни апарати за задния мост. Имаше подобрение в спирането, но истинските СПИРАЧКИ се появиха едва когато сложих и отзад по-големи дискове и апарати. Според мен, независимо, че казват, че колата спира главно с предните спирачки ако се прави нещо то трябва да е комплексно-и отзад. Тук няма възможност да се пререгулира разпределението на спирачното усилие между предния и задния мост, при голяма разлика в ефективността на спиране, ако предните спирачки са доста по-яки от тези отзад нещата не се получават както ни се иска или както изглеждат на хартия. Ако се прави да се прави всичко. Освен това цената на конверсията, ако се използват оригинални части от BMW, както е в моя случай е несравнимо по-малка от тази с части на Брембо например. За уличник като мен, това което постигнахме с oxam е пълно шест
Ако мога да си позволя един съвет към nesko: синът ми бе сложил големите дискове само отпред, защото не беше могъл да намери подходящите спирачни апарати за задния мост. Имаше подобрение в спирането, но истинските СПИРАЧКИ се появиха едва когато сложих и отзад по-големи дискове и апарати. Според мен, независимо, че казват, че колата спира главно с предните спирачки ако се прави нещо то трябва да е комплексно-и отзад. Тук няма възможност да се пререгулира разпределението на спирачното усилие между предния и задния мост, при голяма разлика в ефективността на спиране, ако предните спирачки са доста по-яки от тези отзад нещата не се получават както ни се иска или както изглеждат на хартия. Ако се прави да се прави всичко. Освен това цената на конверсията, ако се използват оригинални части от BMW, както е в моя случай е несравнимо по-малка от тази с части на Брембо например. За уличник като мен, това което постигнахме с oxam е пълно шест
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани