Падане на температурата на водата...
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
47 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
- VesoPesa
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
ще го връхлети като гладен кон човал със зопSharo написа:гледай да не спре и да отваря, че тогава притеснението ще дойде бързо бързо

- Hito
- Е46 Fanatic
-
- Мнения: 426
- Регистриран на: 1.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330d; GLK 320
didich написа:Демек това с термостата да не ме притеснява така ли ?
Демек ся лятото може и така да си караш....ама до зимата ако не го смениш си вземи две три ватенки

- cucko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1688
- Регистриран на: 19.02.2008
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530d touring
- ned_gm28
- ентусиаст
-
- Мнения: 914
- Регистриран на: 18.06.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 520 I Touring
- Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003
- kliuna
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 102
- Регистриран на: 24.12.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 318Is
- Мечтае да кара: X6, M6
- pistata9889
- ентусиаст
-
- Мнения: 1288
- Регистриран на: 30.03.2008
- Местоположение: Пловдив,Р.Конаре
- Пол: Мъж
- Кара: Камион колкото читалището...
Смени си го сам три 6мм болта са и се развиват лесно,трябва ти само едно гедоре,после сменяш и гарнитурата (върви комплект с термостата)наливаш охладителната течност обезвъздушаваш и си готов.Двигателя си иска оптимална работна температура за да работи добре,иначе ще усетиш и повишен разход на гориво и т.н.
Когато трябва да вземеш решение относно една страна,изслушай и другата,може нейната версия да е по достоверна!!!
- DA HUSTLA
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 287
- Регистриран на: 8.07.2007
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: e46 330ci ZHP
- Мечтае да кара: без значение к'во е63
сменяй термостат, че не е много добре да се смазва двигателя при ниска температура,маслото няма оптималния вискозитет, трябва стрелката за температурата да си е на средата... и аз имах същия проблем и си смених термостата преди няколко дни и сега е ок... много по-бързо загрява мотора, а оттам ще ти се намали и разхода, щото иначе я караш повече време студена докато загрее, пък после по нанадолнище изстива... за моята 1.8 М43 ми струваше 45 лв.(не е оригинълдъ) а ми казаха, че оригиналния е към 140...
... 'cause pussy is pussy and baby you're pussy for life
- VesoPesa
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
vladuicho написа:VesoPesaW123 написа:Юзър написа:колко по ясно искаш от това ,че не заааатваря термостата
е все пак е36 кара не му се карай
това е истината бе муци не се заблуждавай
предпочитам да живея в лъжа в такъв случей


- cucko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1688
- Регистриран на: 19.02.2008
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530d touring
Ех дай да се уверим тогава!
Юзъре заклеваш ли се в гроба на майка си?!
p.s.Нищо лично не бих те обидил!
Юзъре заклеваш ли се в гроба на майка си?!
p.s.Нищо лично не бих те обидил!

- ned_gm28
- ентусиаст
-
- Мнения: 914
- Регистриран на: 18.06.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 520 I Touring
- Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003
Вижте колеги,не искам да засегна никого в този форум,но мисля че не е задължително да е виновен термостата,и ще се обоснова защо.
Да,вярно е,че ако двигателят работи само на големият кръг от охладителната с/ма при спускане ще изстива.Но ако това е така,то тогава и ще загрява много бавно,а колегата не споменава това да е така.Опитвам се да обясня,че тази кола,както и доста други,има "Икономайзер За Принудителен Празен Ход"-ИППХ.Та значи действието му е следното:Има електронен блок,който следи оборотите на мотора и контактен датчик на педала на газта.Когато оборотите на мотора са около 1200 т.е. по-високи от оборотите на празен ход и датчикът на педала на газта отчита че педалът не е натиснат в момента,ИППХ прекъсва подаването на гориво в мотора!Това очевидно се получава при спускане по надолнище на скорост без газ.Е,при положение че не се подава гориво в мотора,то няма и горене в цилиндрите.При положение,че моторът бива развъртан от трансмисията са налице циркулирането на водата и обтекаемият въздух от движението на колата.Щом няма горене в цилиндрите,не е ли нормално моторът да изстива?Обърнете внимание на моментният разходомер!Какво показва той при спускане на скорост!Едновременно с показание "0" се променя и звука на двигателя-защото е по-трудно същият да бива развъртан без гориво/Без да работи на празен ход/.Така той оказва и по-голям спирачен ефект,отколкото ако този ИППХ го няма и двигателят на практика при спускане "се опитва" да работи на празен ход.
Благодаря Ви за вниманието!
Да,вярно е,че ако двигателят работи само на големият кръг от охладителната с/ма при спускане ще изстива.Но ако това е така,то тогава и ще загрява много бавно,а колегата не споменава това да е така.Опитвам се да обясня,че тази кола,както и доста други,има "Икономайзер За Принудителен Празен Ход"-ИППХ.Та значи действието му е следното:Има електронен блок,който следи оборотите на мотора и контактен датчик на педала на газта.Когато оборотите на мотора са около 1200 т.е. по-високи от оборотите на празен ход и датчикът на педала на газта отчита че педалът не е натиснат в момента,ИППХ прекъсва подаването на гориво в мотора!Това очевидно се получава при спускане по надолнище на скорост без газ.Е,при положение че не се подава гориво в мотора,то няма и горене в цилиндрите.При положение,че моторът бива развъртан от трансмисията са налице циркулирането на водата и обтекаемият въздух от движението на колата.Щом няма горене в цилиндрите,не е ли нормално моторът да изстива?Обърнете внимание на моментният разходомер!Какво показва той при спускане на скорост!Едновременно с показание "0" се променя и звука на двигателя-защото е по-трудно същият да бива развъртан без гориво/Без да работи на празен ход/.Така той оказва и по-голям спирачен ефект,отколкото ако този ИППХ го няма и двигателят на практика при спускане "се опитва" да работи на празен ход.
Благодаря Ви за вниманието!
Последна промяна ned_gm28 на 24 Сеп 2009, 23:52, променена общо 1 път
- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
ned_gm28 написа:...
Уважавам мнението ти, защото размишляваш,...НО за триене чувал ли си и какво става при него?!
Хайде със здраве!

"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
- ned_gm28
- ентусиаст
-
- Мнения: 914
- Регистриран на: 18.06.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 520 I Touring
- Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003
Да колега.В този случай триенето е кофти работа!Но и много плюсове на едно място нема.Икономичност и екологичност-за сметка на по-високото триене в двигателя при поизстинал двигател.....
- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
ned_gm28 написа:Да колега.В този случай триенето е кофти работа!Но и много плюсове на едно място нема.Икономичност и екологичност-за сметка на по-високото триене в двигателя при поизстинал двигател.....

"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
47 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани