Падане на температурата на водата...

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4028
Регистриран на: 18.01.2007
Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
Пол: Мъж
Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo

Мнение от VesoPesa » 13 Юли 2008, 16:48

Sharo написа:гледай да не спре и да отваря, че тогава притеснението ще дойде бързо бързо
ще го връхлети като гладен кон човал със зоп :mhihi:

Е46 Fanatic
Аватар
Мнения: 426
Регистриран на: 1.06.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е46 330d; GLK 320

Мнение от Hito » 13 Юли 2008, 16:53

didich написа:Демек това с термостата да не ме притеснява така ли ? :)

Демек ся лятото може и така да си караш....ама до зимата ако не го смениш си вземи две три ватенки :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1688
Регистриран на: 19.02.2008
Местоположение: Павликени
Пол: Мъж
Кара: E39 530d touring

Мнение от cucko » 13 Юли 2008, 17:26

И аз съм така...ко да се прай!Мързи ме да го сменям :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 914
Регистриран на: 18.06.2008
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 520 I Touring
Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003

Мнение от ned_gm28 » 13 Юли 2008, 17:46

Като гледам как са го захапали тоя термостат-определено много мъка има!!! :!:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 102
Регистриран на: 24.12.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW 318Is
Мечтае да кара: X6, M6

Мнение от kliuna » 13 Юли 2008, 18:12

отиваш да ти го сменят с такъв дето отваря и затваря кога си трябва и това е

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1288
Регистриран на: 30.03.2008
Местоположение: Пловдив,Р.Конаре
Пол: Мъж
Кара: Камион колкото читалището...

Мнение от pistata9889 » 13 Юли 2008, 22:50

Смени си го сам три 6мм болта са и се развиват лесно,трябва ти само едно гедоре,после сменяш и гарнитурата (върви комплект с термостата)наливаш охладителната течност обезвъздушаваш и си готов.Двигателя си иска оптимална работна температура за да работи добре,иначе ще усетиш и повишен разход на гориво и т.н.
Когато трябва да вземеш решение относно една страна,изслушай и другата,може нейната версия да е по достоверна!!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 66
Регистриран на: 23.09.2006
Местоположение: СОФИЯ

Мнение от donbazil » 14 Юли 2008, 13:47

Имах абсолютно същия проблем, и когато смених термостата всичко си дойде на мястото. Сменяй смело
Истината е в дизела
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 287
Регистриран на: 8.07.2007
Местоположение: Благоевград
Пол: Мъж
Кара: e46 330ci ZHP
Мечтае да кара: без значение к'во е63

Мнение от DA HUSTLA » 14 Юли 2008, 14:52

сменяй термостат, че не е много добре да се смазва двигателя при ниска температура,маслото няма оптималния вискозитет, трябва стрелката за температурата да си е на средата... и аз имах същия проблем и си смених термостата преди няколко дни и сега е ок... много по-бързо загрява мотора, а оттам ще ти се намали и разхода, щото иначе я караш повече време студена докато загрее, пък после по нанадолнище изстива... за моята 1.8 М43 ми струваше 45 лв.(не е оригинълдъ) а ми казаха, че оригиналния е към 140...
... 'cause pussy is pussy and baby you're pussy for life


Аватар
Мнения: 734
Регистриран на: 21.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: bmw е46

Мнение от vladuicho » 14 Юли 2008, 17:22

VesoPesaW123 написа:
Юзър написа:колко по ясно искаш от това ,че не заааатваря термостата :banghead:

е все пак е36 кара не му се карай :mhihi:


това е истината бе муци не се заблуждавай :winky:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4028
Регистриран на: 18.01.2007
Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
Пол: Мъж
Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo

Мнение от VesoPesa » 14 Юли 2008, 17:35

vladuicho написа:
VesoPesaW123 написа:
Юзър написа:колко по ясно искаш от това ,че не заааатваря термостата :banghead:

е все пак е36 кара не му се карай :mhihi:


това е истината бе муци не се заблуждавай :winky:

предпочитам да живея в лъжа в такъв случей :winky: :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1688
Регистриран на: 19.02.2008
Местоположение: Павликени
Пол: Мъж
Кара: E39 530d touring

Мнение от cucko » 14 Юли 2008, 17:43

Ех дай да се уверим тогава!
Юзъре заклеваш ли се в гроба на майка си?!

p.s.Нищо лично не бих те обидил! :uups:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 914
Регистриран на: 18.06.2008
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 520 I Touring
Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003

Мнение от ned_gm28 » 14 Юли 2008, 20:11

Вижте колеги,не искам да засегна никого в този форум,но мисля че не е задължително да е виновен термостата,и ще се обоснова защо.
Да,вярно е,че ако двигателят работи само на големият кръг от охладителната с/ма при спускане ще изстива.Но ако това е така,то тогава и ще загрява много бавно,а колегата не споменава това да е така.Опитвам се да обясня,че тази кола,както и доста други,има "Икономайзер За Принудителен Празен Ход"-ИППХ.Та значи действието му е следното:Има електронен блок,който следи оборотите на мотора и контактен датчик на педала на газта.Когато оборотите на мотора са около 1200 т.е. по-високи от оборотите на празен ход и датчикът на педала на газта отчита че педалът не е натиснат в момента,ИППХ прекъсва подаването на гориво в мотора!Това очевидно се получава при спускане по надолнище на скорост без газ.Е,при положение че не се подава гориво в мотора,то няма и горене в цилиндрите.При положение,че моторът бива развъртан от трансмисията са налице циркулирането на водата и обтекаемият въздух от движението на колата.Щом няма горене в цилиндрите,не е ли нормално моторът да изстива?Обърнете внимание на моментният разходомер!Какво показва той при спускане на скорост!Едновременно с показание "0" се променя и звука на двигателя-защото е по-трудно същият да бива развъртан без гориво/Без да работи на празен ход/.Така той оказва и по-голям спирачен ефект,отколкото ако този ИППХ го няма и двигателят на практика при спускане "се опитва" да работи на празен ход.
Благодаря Ви за вниманието!
Последна промяна ned_gm28 на 24 Сеп 2009, 23:52, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2871
Регистриран на: 11.10.2006
Местоположение: Ruse
Пол: Мъж

Мнение от Le Transporteur » 15 Юли 2008, 1:25

ned_gm28 написа:...


Уважавам мнението ти, защото размишляваш,...НО за триене чувал ли си и какво става при него?!
Хайде със здраве! :D
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 914
Регистриран на: 18.06.2008
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 520 I Touring
Детайли за колата: 2.2 i ; 170 PS ; 09.2003

Мнение от ned_gm28 » 15 Юли 2008, 20:24

Да колега.В този случай триенето е кофти работа!Но и много плюсове на едно място нема.Икономичност и екологичност-за сметка на по-високото триене в двигателя при поизстинал двигател.....

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2871
Регистриран на: 11.10.2006
Местоположение: Ruse
Пол: Мъж

Мнение от Le Transporteur » 15 Юли 2008, 21:52

ned_gm28 написа:Да колега.В този случай триенето е кофти работа!Но и много плюсове на едно място нема.Икономичност и екологичност-за сметка на по-високото триене в двигателя при поизстинал двигател.....


:D Не ме разбра! Мисълта ми беше, че дори да не се впръсква гориво и да няма горене при принудителен празен ход, ако ти работи термостата, вследствие отделяната топлина от триенето в двигателя, същият няма да изстине.
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook