Проблеми с охлаждане E36 316i coupr
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- horsepower
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 76
- Регистриран на: 11.05.2008
- Местоположение: Съединените Врачански Щати
- Кара: e36 316i m43 coupe
- Мечтае да кара: e36 M3 EVO
- Детайли за колата: Враца Биич 104магарета Куц кон ама бегачка с БаВаРсКо сърце и кръв!
Проблеми с охлаждане E36 316i coupr
Здравейте приатели, одавна не бях писал и имам следните запитвания към вас, многоброини фенове на BMW-тата. Проблемат ми е следният, охладителната система, от 4 месеца имам БМВ и не ми харесва как се охлажда, колата е климатична и когато загрее ми се включва климатичната перка! Сметнах че вискосъединителната перка не работи и трябва да купя нова след като я задържам с пръст когато двигателят е горещ.... Купих нова за 120лв, перката отново неще да забръмчи здраво и отново се включва климатичната!!!!
и откачих радиатора промих го не беше затиснат и когато го закачих пак същата история. Смених термустата 50лв отварящ на 95градусаа опасявах се, че старият не отваря хубаво и какво отново същото
остана водна помпа, но според мен тя кара да циркулира водата защото като отворя пробката за обезвъздушаване има налягане и изфърля охладителна течност здраво. Когато запаля колата за момен израмжи перката леко и после почва постоянно да си играе като загрее ту подухне ти олекне но пак се включва допалнителната и след цялото главоболие реших да отидат да замерят темперетурата на двигателя по компютърен път. Качнаха ми диаогностиката и какво да видим колата работи на 100 градуса доста множко ми се вижда което означава че за тези 3 месеца тази кола е прегрявана постоянно но деяни
какво да правя моля ви кажете как работи тази перка. Има датчик на горната траба на радиатора ще го снимам и ще ви го покажа които измерва температурата и задеиства климатичния като го искуба не се чува да вие пак вискосъединителната..... като сложа буксите почва да духа здраво климатичния .... Моля ви помогнете! Като спра колата от здраво каране постоянно я оставям на контакт да работи климатичния докато не охлади радиатора ... около 40 секунди понякога и до минута и 30 сек .... много време го чакам, не трябва лии вискосъединителната перка да брамчи с уборотите на коленовия вал мошно и да се чува ? на тази 316I моля ви кажете. А другият ми проблем е в датчика за детонация които се намирал отляво или отдясно на двигателя на нивото на коленовият вал, диаогностиката го засече моля ви ако имате или сте имали такъв проблем ми кажете от каде да купя датчик и каде се намира точно БЛагодаря <Много за отделеното Време , извинявам се за многонаписаното по горе но съм се сбъркал и немога вече>
http://picbg.net/img.php?file=2050db604ce466cd.JPG Така изглежда когато я купих скоро ще нщракам и двигателя и как е сега
http://picbg.net/img.php?file=8d352c9ca55cc74e.JPG




http://picbg.net/img.php?file=2050db604ce466cd.JPG Така изглежда когато я купих скоро ще нщракам и двигателя и как е сега

- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
доколкото успях да разбера имаш датчик на маркуча към радиатора за перката на климатика. ако е така то 90% е сигурно, че са ти боднали на по-ниски градуси
карай така и не се притеснявай.
направи следния тест: остави колата да работи на място на празен ход със включен климатик. след като загрее до работна температура изчакай още малко и подавай газ. трябва по някое време да зацепи и виското. сигурен съм, че ще го чуеш
провери и дали радиатора е еднакво топъл от ляво и от дясно, както и двата маркуча. иначе може да имаш въздух в системата и от там да не сработва виското както трябва. провери първо нивото на охладителната течност.
успех и кажи какъв е резултата.

направи следния тест: остави колата да работи на място на празен ход със включен климатик. след като загрее до работна температура изчакай още малко и подавай газ. трябва по някое време да зацепи и виското. сигурен съм, че ще го чуеш

провери и дали радиатора е еднакво топъл от ляво и от дясно, както и двата маркуча. иначе може да имаш въздух в системата и от там да не сработва виското както трябва. провери първо нивото на охладителната течност.
успех и кажи какъв е резултата.

- petio_bmw 318is
- ентусиаст
-
- Мнения: 1264
- Регистриран на: 27.04.2008
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: M42 POWER
термостата не е много хубаво да работи на 95 по-добре виж стария ако е здрав си сложи него би трябвало да е на 88,а преди да сваляш помпата виж дали е обезваждушена системата и дали ти надува марку4ите ако са корави смени си капа4ката на радиатора,защото от нея може да идва вси4ко.
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
petio_bmw 318is написа:термостата не е много хубаво да работи на 95 по-добре виж стария ако е здрав си сложи него би трябвало да е на 88,а преди да сваляш помпата виж дали е обезваждушена системата и дали ти надува марку4ите ако са корави смени си капа4ката на радиатора,защото от нея може да идва вси4ко.
М43 мотора е с 95 градусов термостат

- horsepower
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 76
- Регистриран на: 11.05.2008
- Местоположение: Съединените Врачански Щати
- Кара: e36 316i m43 coupe
- Мечтае да кара: e36 M3 EVO
- Детайли за колата: Враца Биич 104магарета Куц кон ама бегачка с БаВаРсКо сърце и кръв!
Много благодаря на отзовалите се, аз наистина се самнявах по едно време в капачката на радиатора защото губеше водичка и като свалих за промивка първия път радиатора свалих и термостата видях че сачмата не е отгоре и по пътя на логиката въздуха отива нагоре,хванах и обърнах термустата с съчмата на горе след като го направих и обезвъздушавах около 2 дена нонстоп нивото на охладителната течност заспа сега пак обезвъздушавам и ето снимки на мотора и аз мисля че е М43 защото е с верига и е 94 година модела. Казаха ми че термостата е един за този модел само на 95градуса защото исках да купя някои който отваря на по ниска температура
ще сменя и капачката ако трябва ето мотора и датчика....
И ще ви помоля още нещо, надявам се да не стана прекаленно нахален иска ми се да разбера този датчик за детонация някои играл ли си е с него ? Като форсирам автомобилът на 2000 оборота и го задаржа така има мн. леко претръсване в двигателят което ми казаха че е от този датчик и искам да го сменя
диаогностиката ми показа същои че не работи добре датчика....

И ще ви помоля още нещо, надявам се да не стана прекаленно нахален иска ми се да разбера този датчик за детонация някои играл ли си е с него ? Като форсирам автомобилът на 2000 оборота и го задаржа така има мн. леко претръсване в двигателят което ми казаха че е от този датчик и искам да го сменя

- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
horsepower написа:.............
Колега това на тая снимка оригинално седи ня левия маркуч,на този който излиза от термостата и влиза в радятора долу

Там са два датчика с два кабела и двата са за перката за охлаждане.
Единя включва първа степен на перката другия втората.
Когато пуснеш климатика поподразбиране тръгва и перката на първа степен,а когато този дачик отчете 88 градуса се включва втората степен.
Това обаче е при коли с Ел. перка без виско.
Като гледам ти имаш виско и следователно можеш и без това.
При мен е направено по следния начин.
Когато пусна климатика перката за охлаждане тръгва с пълна сила,а когато позагрее виското почва да фучи яко и доохлажда.
Имах проблем с загряването но виското ми беше заминало,смених го и всичко заспа засега.
Дай една снимка да видя каква ти е перката отпред.
А и междо другото като е студена колата ,я запали и отвий капачката на радятора,там се вижда как циркулира водата ,има една малка дупчица през която реъща.Ако не е голяма струйката значи може водната помпа да не прави дебит поради оронени витла на перката,понеже са бакелитови с времето почват да се ронят.

- horsepower
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 76
- Регистриран на: 11.05.2008
- Местоположение: Съединените Врачански Щати
- Кара: e36 316i m43 coupe
- Мечтае да кара: e36 M3 EVO
- Детайли за колата: Враца Биич 104магарета Куц кон ама бегачка с БаВаРсКо сърце и кръв!
Виско съединителят трябва ли да фучи и да се чува силно ззащото моя се върти и не фучи ... не ми харесва грам това казваш че трябва да сложа датчика на вече охладената течност така ли от лявата страна !!! кадето е термостата !! И защо там от италия така доиде тоя автомобил ... кажи коя перка от двете искаш да снимам и ще ги снимам виското или климатичната
Проблемът е че незная как трябва да духа този виско съединител на този 1.6 мотор .... силно ли да духа или както при мен ту се включи за момент ту огасне но не се чува силното завихряне а този вентилатор е голям ..... и колата отчете че работи на 100 градуса с стария термостат, но беше огасена и духаше климатичния а когато е огасена нормално да се вдигне температурата но чак до 100 градоса .... в жегите я исчаквам на контакт да огаси климатичния ... много ме нерви това
Проблемът е че незная как трябва да духа този виско съединител на този 1.6 мотор .... силно ли да духа или както при мен ту се включи за момент ту огасне но не се чува силното завихряне а този вентилатор е голям ..... и колата отчете че работи на 100 градуса с стария термостат, но беше огасена и духаше климатичния а когато е огасена нормално да се вдигне температурата но чак до 100 градоса .... в жегите я исчаквам на контакт да огаси климатичния ... много ме нерви това
- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж

"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
Stanchev написа:по-скоро допълнително монтиран климатик
Може да си прав, но на мацката климата си е заводския, сега не знам дали после е слаган. От брат й научих , че и на радиатора има датчик.

"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Перката на климата снимай ,да я видим оригиналната ли е .
И дали има датчик отстрани на радятора ,от лявата страна като си пред колата.
И ако имаш възможност снимай самия радятор от долната му страна от вътре на вън за да видя дали е от големия или от малкия.
От всичко това ще се изясни дали климата е оригинална или е поиталянчена.
А виското трябва да фучи непрекъснато щом загрее колата ,като работи на място,намалява фученето щом се охлади или с други думи засилиш ли се малко спира да фучи,заседиш ли се на място почва и така.
И дали има датчик отстрани на радятора ,от лявата страна като си пред колата.
И ако имаш възможност снимай самия радятор от долната му страна от вътре на вън за да видя дали е от големия или от малкия.
От всичко това ще се изясни дали климата е оригинална или е поиталянчена.
А виското трябва да фучи непрекъснато щом загрее колата ,като работи на място,намалява фученето щом се охлади или с други думи засилиш ли се малко спира да фучи,заседиш ли се на място почва и така.

- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
Le Transporteur написа:Stanchev написа:по-скоро допълнително монтиран климатик
Може да си прав, но на мацката климата си е заводския, сега не знам дали после е слаган. От брат й научих , че и на радиатора има датчик.
заводско може да е само управлението


20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани