Ново 20 - Ей, големи сме диваци българите !!!

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3380
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от kdl » 07 Юли 2008, 22:11

Имайте предвид, че диагностика се прави на не-"побългарявани" машини.

Ако чичо Генчо (кварталния майстор) е пипал вътре с изолирбанда, оголвал кабелчета със жълти зъбки и връзвал медна тел на възел, мисля че и инжинерния отдел на NASA не може да ви помогне.

Ако това не е вашия случай, грешките се чистят, но никой не е казал, че няма да се появят отново, ако е дефектирал модула.
Идеята на диагностиката е да се установи проблем в модул и да се отстрани, не "да се накара лампичката да загасне".

После имате ли доверие в тези коли да ги карате по улиците ако половината модули не работят.

И първите версии далеч не са от 92ра ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 54
Регистриран на: 3.07.2008
Местоположение: Велинград

Мнение от pstoichev » 07 Юли 2008, 22:21

Ами мнението на “специалистите“ на бош :twisted: е че 92 година са първите еърбеци, и аз не съм съгласен ама щом казват.......
Моята лампа светна защото не съм свалил акумулатора докато сам сменял крушка по таблото а това не го знаех.Не знам какво ще се прави.
А относно как не ме е страх да се движа,ами не мисла че еърбега ми ще убие някой. :lol:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 526
Регистриран на: 27.02.2002
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: овца във вълча кожа...

Мнение от hell's angel » 07 Юли 2008, 22:44

няма по-безмислена тема от тая :mhihi: :mhihi: :mhihi:
извода е внимавайте с кабела щото, после даигностика йок :shock:
нема ли кой да ги спре юнаците :winky:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3380
Регистриран на: 10.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от kdl » 07 Юли 2008, 22:49

Не разбрах че имаш предвид първите бегове. Помислих че говориш за първите ЕКУ версии в БМВ.

Да, може и Бошаджии да са прави, че първите бегове в Е36 са 1992. Не знам.

Иначе не мисля, че от проста смяна на крушка светва лампа, по-скоро си разкачил волана при включен акумулатор и компа е записал загуба на контакт с бега, което е интерпретирал като дефектирал модул. От тук нататък, понеже е важен елемент, лампата свети за да ти напомни да отидеш на сервиз и е много възможно (да се надяваме да не се случва на никой от нас) при удар, да не се отвори.

Това е причината да напиша коментара в предния пост.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 54
Регистриран на: 3.07.2008
Местоположение: Велинград

Мнение от pstoichev » 07 Юли 2008, 23:07

Волана не сам го пипал лекичко извадих таблото свалих крушката и така с свалено табло отидох да купя нова.Ебаси ако знаех щях пеша да отида.После я закачих и светна гадната лампа.
Поне в 20 сервиза съм ходил тия дни и нулев резултат.
Приемам всякъкви съвети.

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 08 Юли 2008, 16:23

И без да сваляш акомулатора става ,ма не трябва да даваш на контакт ,дори на полуконтакт ;)
А ти най вероятно си разкачил кабела на възглавницата ;)
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 115
Регистриран на: 17.07.2006
Местоположение: град Русе

Мнение от na4o1978 » 09 Юли 2008, 0:11

не бойте се мойта от една година се мъча да я загася.на други БМВ-та
ги гася бес проблем ма на мойта не мой намери системата
дай му гас

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 253
Регистриран на: 28.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e28 525e, e34 520, e36 316,next иде
Мечтае да кара: Всичките които не са описани горе

Мнение от boricha » 21 Юли 2008, 12:50

Е благодаря колеги аз попитах за помощ вие се ебавате с мен.
Колата ми е 97 не е 92 и "чичо Генчо" е завършил ТУ и му сече пипето. Освен това пред мен оправи същия проблем на една 525тдс 1998. Не знам какво да ви кажа ама мисе струва че вместо да се търси проблем стана лафче и смех.
BMW RULEZ !!!
Изображение
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 253
Регистриран на: 28.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e28 525e, e34 520, e36 316,next иде
Мечтае да кара: Всичките които не са описани горе

Мнение от boricha » 21 Юли 2008, 13:02

При мен лампата светна когато запалих колата на сутринта след като ми свиха халогените. хехе предполагам че са ги свалили на изгасен автомобил
BMW RULEZ !!!
Изображение
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 253
Регистриран на: 28.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e28 525e, e34 520, e36 316,next иде
Мечтае да кара: Всичките които не са описани горе

Мнение от boricha » 21 Юли 2008, 13:07

Колеги не знам дали пък няма някаква връзка но деня преди да светне ши*ания баг, мацката (ex-вече) ми така ми трясна вратата до шофьора че ми се разкачи цялата кора дали пък там няма някакъв датчик.
Откъде тая сила в 50кг с мокри дрехи незнам, ама любовта чудеса прави ХАХАХА :bowdown: :bowdown: :bowdown: :bowdown: :bowdown: :bowdown: :bowdown:
BMW RULEZ !!!
Изображение
Изображение

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]

Последни теми
Facebook