Ново 20 - Ей, големи сме диваци българите !!!
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
40 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Имайте предвид, че диагностика се прави на не-"побългарявани" машини.
Ако чичо Генчо (кварталния майстор) е пипал вътре с изолирбанда, оголвал кабелчета със жълти зъбки и връзвал медна тел на възел, мисля че и инжинерния отдел на NASA не може да ви помогне.
Ако това не е вашия случай, грешките се чистят, но никой не е казал, че няма да се появят отново, ако е дефектирал модула.
Идеята на диагностиката е да се установи проблем в модул и да се отстрани, не "да се накара лампичката да загасне".
После имате ли доверие в тези коли да ги карате по улиците ако половината модули не работят.
И първите версии далеч не са от 92ра
Ако чичо Генчо (кварталния майстор) е пипал вътре с изолирбанда, оголвал кабелчета със жълти зъбки и връзвал медна тел на възел, мисля че и инжинерния отдел на NASA не може да ви помогне.
Ако това не е вашия случай, грешките се чистят, но никой не е казал, че няма да се появят отново, ако е дефектирал модула.
Идеята на диагностиката е да се установи проблем в модул и да се отстрани, не "да се накара лампичката да загасне".
После имате ли доверие в тези коли да ги карате по улиците ако половината модули не работят.
И първите версии далеч не са от 92ра

Ами мнението на “специалистите“ на бош
е че 92 година са първите еърбеци, и аз не съм съгласен ама щом казват.......
Моята лампа светна защото не съм свалил акумулатора докато сам сменял крушка по таблото а това не го знаех.Не знам какво ще се прави.
А относно как не ме е страх да се движа,ами не мисла че еърбега ми ще убие някой.

Моята лампа светна защото не съм свалил акумулатора докато сам сменял крушка по таблото а това не го знаех.Не знам какво ще се прави.
А относно как не ме е страх да се движа,ами не мисла че еърбега ми ще убие някой.

- hell's angel
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 526
- Регистриран на: 27.02.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: овца във вълча кожа...
няма по-безмислена тема от тая
извода е внимавайте с кабела щото, после даигностика йок
нема ли кой да ги спре юнаците



извода е внимавайте с кабела щото, после даигностика йок

нема ли кой да ги спре юнаците

Не разбрах че имаш предвид първите бегове. Помислих че говориш за първите ЕКУ версии в БМВ.
Да, може и Бошаджии да са прави, че първите бегове в Е36 са 1992. Не знам.
Иначе не мисля, че от проста смяна на крушка светва лампа, по-скоро си разкачил волана при включен акумулатор и компа е записал загуба на контакт с бега, което е интерпретирал като дефектирал модул. От тук нататък, понеже е важен елемент, лампата свети за да ти напомни да отидеш на сервиз и е много възможно (да се надяваме да не се случва на никой от нас) при удар, да не се отвори.
Това е причината да напиша коментара в предния пост.
Да, може и Бошаджии да са прави, че първите бегове в Е36 са 1992. Не знам.
Иначе не мисля, че от проста смяна на крушка светва лампа, по-скоро си разкачил волана при включен акумулатор и компа е записал загуба на контакт с бега, което е интерпретирал като дефектирал модул. От тук нататък, понеже е важен елемент, лампата свети за да ти напомни да отидеш на сервиз и е много възможно (да се надяваме да не се случва на никой от нас) при удар, да не се отвори.
Това е причината да напиша коментара в предния пост.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
И без да сваляш акомулатора става ,ма не трябва да даваш на контакт ,дори на полуконтакт
А ти най вероятно си разкачил кабела на възглавницата

А ти най вероятно си разкачил кабела на възглавницата


- boricha
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 253
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e28 525e, e34 520, e36 316,next иде
- Мечтае да кара: Всичките които не са описани горе
Е благодаря колеги аз попитах за помощ вие се ебавате с мен.
Колата ми е 97 не е 92 и "чичо Генчо" е завършил ТУ и му сече пипето. Освен това пред мен оправи същия проблем на една 525тдс 1998. Не знам какво да ви кажа ама мисе струва че вместо да се търси проблем стана лафче и смех.
Колата ми е 97 не е 92 и "чичо Генчо" е завършил ТУ и му сече пипето. Освен това пред мен оправи същия проблем на една 525тдс 1998. Не знам какво да ви кажа ама мисе струва че вместо да се търси проблем стана лафче и смех.
- boricha
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 253
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e28 525e, e34 520, e36 316,next иде
- Мечтае да кара: Всичките които не са описани горе
При мен лампата светна когато запалих колата на сутринта след като ми свиха халогените. хехе предполагам че са ги свалили на изгасен автомобил
- boricha
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 253
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e28 525e, e34 520, e36 316,next иде
- Мечтае да кара: Всичките които не са описани горе
Колеги не знам дали пък няма някаква връзка но деня преди да светне ши*ания баг, мацката (ex-вече) ми така ми трясна вратата до шофьора че ми се разкачи цялата кора дали пък там няма някакъв датчик.
Откъде тая сила в 50кг с мокри дрехи незнам, ама любовта чудеса прави ХАХАХА

Откъде тая сила в 50кг с мокри дрехи незнам, ама любовта чудеса прави ХАХАХА







40 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани