Загуба на мощност след 2500 оборота 320д

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори


Аватар
Мнения: 1588
Регистриран на: 7.01.2005
Местоположение: SF
Пол: Мъж
Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD

Мнение от V-max » 05 Юли 2008, 12:37

plamen_hh написа:EGR клапана е същия сложи него ако не те марзи и може да има някаква разлика може и да е по добър.


като кое е същия колега ... ?? Искаш да слозиш ЕГР клапана на мястото на този за турбото или не разбрах добре :mhihi: :mhihi: :mhihi:

както каза колегата - това е БМВ , като не можеш да го поддържаш както трябва (с оригинални части и без БГ интервенции) просто смени марката ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 16.05.2008
Местоположение: Devnya Drag Club

Мнение от plamen_hh » 05 Юли 2008, 17:03

Да ама ми е кофти ако мина със 150 лв назад за нищо пък може да проверите егр вакум клапана че е един и същ с този на уестгейта :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 16.05.2008
Местоположение: Devnya Drag Club

Мнение от plamen_hh » 05 Юли 2008, 21:21

Днес пак се оправи спря да пуши и варви ненормално много поне за сега пак го даржах на едно място на пълна гас и се изчисти вдигнах едни облаци после го покарах половин час на пълна гас и засега е добре върви повече и от преди :shock: само че отново не разбрах какъв ми е проблема дали този уестгейт клиясва нещо и не отваря когато трябва незнам :shock: Дано да варви до 15-ти че да я закарам на диагностика във Варна карс дано ми открият проблема защото ми писна вече .
Последна промяна plamen_hh на 05 Юли 2008, 21:22, променена общо 1 път


Аватар
Мнения: 1588
Регистриран на: 7.01.2005
Местоположение: SF
Пол: Мъж
Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD

Мнение от V-max » 05 Юли 2008, 21:21

plamen_hh написа:Да ама ми е кофти ако мина със 150 лв назад за нищо пък може да проверите егр вакум клапана че е един и същ с този на уестгейта :mhihi:


евала , сменяй клапаните и си готов ... Същия е само визуално

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 16.05.2008
Местоположение: Devnya Drag Club

Мнение от plamen_hh » 05 Юли 2008, 21:24

V-max написа:
plamen_hh написа:Да ама ми е кофти ако мина със 150 лв назад за нищо пък може да проверите егр вакум клапана че е един и същ с този на уестгейта :mhihi:


евала , сменяй клапаните и си готов ... Същия е само визуално

Провери го и тогава говори http://www.realoem.com/bmw/select.do


Аватар
Мнения: 1588
Регистриран на: 7.01.2005
Местоположение: SF
Пол: Мъж
Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD

Мнение от V-max » 05 Юли 2008, 22:14

е какво ми показваш --> линк към сайта , а къде са приликите ?? Клапана на уестгейта не се продава отделно по принцип , а върви к-т с турбото . ЕГР клапана е с тези номера (при 320д Е46 дофейса):

EGR-VALVE 1 11717785452
EGR-VALVE 1 11717804378

Айде покажи ми къде е клапана на гейта с тези номера ....

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 16.05.2008
Местоположение: Devnya Drag Club

Мнение от plamen_hh » 05 Юли 2008, 22:37

V-max написа:е какво ми показваш --> линк към сайта , а къде са приликите ?? Клапана на уестгейта не се продава отделно по принцип , а върви к-т с турбото . ЕГР клапана е с тези номера (при 320д Е46 дофейса):

EGR-VALVE 1 11717785452
EGR-VALVE 1 11717804378

Айде покажи ми къде е клапана на гейта с тези номера ....

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=45
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=45

1 са клапаните
01 PRESSURE CONVERTER 1 11747796634
01 PRESSURE CONVERTER 1 11747796634

За вакум клапаните говоря ако има недоразбрали :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 899
Регистриран на: 30.11.2006
Местоположение: с. Варна
Пол: Мъж
Кара: MB w212 AMG
Мечтае да кара: по пътища без дупки

Мнение от kronos » 05 Юли 2008, 22:56

Айде някой първо да пробва с тая трампа и да каже :mhihi: верно че ги дават еднакви ама...
Клапана на ЕГР няма нужда да се сменя май, моя е направо разкачен от буксата иначе ми забиваше колата в авариен режим като дам по рязко газ.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 16.05.2008
Местоположение: Devnya Drag Club

Мнение от plamen_hh » 05 Юли 2008, 23:09

kronos написа:Айде някой първо да пробва с тая трампа и да каже :mhihi: верно че ги дават еднакви ама...
Клапана на ЕГР няма нужда да се сменя май, моя е направо разкачен от буксата иначе ми забиваше колата в авариен режим като дам по рязко газ.

Погледни пак дали е разкачен ако може и кажи :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 552
Регистриран на: 18.02.2008
Пол: Мъж
Кара: жена си да дрифти
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: харчи малко - върви на страх

Мнение от mili4uk » 06 Юли 2008, 1:13

Колеги...!
При всички положения ще усетите разлика ... и то в ниските оборти което за мен е най-големия плюс !
За тази смяна... за мен е излишна защото кой ще гарантира че дори да е еднакъв... този клапан работи по-добре от този на турбото ? Отделно.. разправията по смяната не е малка !
Това са цигании... и пак казвам - не караме Лади !
Аз лично смених дебитомера (консуматив) - клапаните ( до определна степн... консуматив) и в момента се кефа на старото "ново" БМВ !!!
ПС... И как ще е разкачен този клапан...
Това за мен си е чист мазохизъм за бмв-то !
Отделно не съм фен и на отделянето на АГР-то.. но това вече си е друга тема !


Аватар
Мнения: 1588
Регистриран на: 7.01.2005
Местоположение: SF
Пол: Мъж
Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD

Мнение от V-max » 06 Юли 2008, 8:47

plamen_hh написа:
V-max написа:е какво ми показваш --> линк към сайта , а къде са приликите ?? Клапана на уестгейта не се продава отделно по принцип , а върви к-т с турбото . ЕГР клапана е с тези номера (при 320д Е46 дофейса):

EGR-VALVE 1 11717785452
EGR-VALVE 1 11717804378

Айде покажи ми къде е клапана на гейта с тези номера ....

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=45
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=45

1 са клапаните
01 PRESSURE CONVERTER 1 11747796634
01 PRESSURE CONVERTER 1 11747796634

За вакум клапаните говоря ако има недоразбрали :mhihi:


С клапан на гейта имах предвид самия актуатор , а другия се казва електромагнитен. И ЕГР системата има такъв електромагнитен, явно тях искаш да сменяш . Виж прочети по-горните постове внимателно и ще разбереш , че проблема е в омекване на мемраната на актуатора , вследствие , на което се прецаква и електромагнитния ...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 638
Регистриран на: 20.01.2008
Местоположение: София
Кара: e90 320d 163hp 2006

Мнение от baga » 06 Юли 2008, 9:57

Добре де, никой ли не знае цената на мембраната на актуатора-уестгейта. Въобще продава ли се отделно от турбото?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 16.05.2008
Местоположение: Devnya Drag Club

Мнение от plamen_hh » 06 Юли 2008, 10:59

mili4uk написа:Колеги...!
При всички положения ще усетите разлика ... и то в ниските оборти което за мен е най-големия плюс !
За тази смяна... за мен е излишна защото кой ще гарантира че дори да е еднакъв... този клапан работи по-добре от този на турбото ? Отделно.. разправията по смяната не е малка !
Това са цигании... и пак казвам - не караме Лади !
Аз лично смених дебитомера (консуматив) - клапаните ( до определна степн... консуматив) и в момента се кефа на старото "ново" БМВ !!!
ПС... И как ще е разкачен този клапан...
Това за мен си е чист мазохизъм за бмв-то !
Отделно не съм фен и на отделянето на АГР-то.. но това вече си е друга тема !

То май за БМВ всичко е консуматив даже и двигателя :mhihi: хубу че имам и един фиат да го карам докато бмв-то е в ремонт иначе бях загинал ако чакам на него само :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 471
Регистриран на: 22.07.2007

Мнение от kasabov » 06 Юли 2008, 13:02

baga написа:Добре де, никой ли не знае цената на мембраната на актуатора-уестгейта. Въобще продава ли се отделно от турбото?


200 лв е в Реал турбо. По-евтино от дебитомер. да вземем за тем ли първо нещо да измислим...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 16.05.2008
Местоположение: Devnya Drag Club

Мнение от plamen_hh » 06 Юли 2008, 13:13

Това турбо с променлива геометрия ли там с лопатките вътре някой знае ли или само клапан за свръх налягане за мотора със 136 коня става въпрос :roll:

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook