Загуба на мощност след 2500 оборота 320д
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- V-max
-
-
- Мнения: 1588
- Регистриран на: 7.01.2005
- Местоположение: SF
- Пол: Мъж
- Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
- Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD
plamen_hh написа:EGR клапана е същия сложи него ако не те марзи и може да има някаква разлика може и да е по добър.
като кое е същия колега ... ?? Искаш да слозиш ЕГР клапана на мястото на този за турбото или не разбрах добре



както каза колегата - това е БМВ , като не можеш да го поддържаш както трябва (с оригинални части и без БГ интервенции) просто смени марката

Днес пак се оправи спря да пуши и варви ненормално много поне за сега пак го даржах на едно място на пълна гас и се изчисти вдигнах едни облаци после го покарах половин час на пълна гас и засега е добре върви повече и от преди
само че отново не разбрах какъв ми е проблема дали този уестгейт клиясва нещо и не отваря когато трябва незнам
Дано да варви до 15-ти че да я закарам на диагностика във Варна карс дано ми открият проблема защото ми писна вече .


Последна промяна plamen_hh на 05 Юли 2008, 21:22, променена общо 1 път
- V-max
-
-
- Мнения: 1588
- Регистриран на: 7.01.2005
- Местоположение: SF
- Пол: Мъж
- Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
- Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD
plamen_hh написа:Да ама ми е кофти ако мина със 150 лв назад за нищо пък може да проверите егр вакум клапана че е един и същ с този на уестгейта
евала , сменяй клапаните и си готов ... Същия е само визуално
V-max написа:plamen_hh написа:Да ама ми е кофти ако мина със 150 лв назад за нищо пък може да проверите егр вакум клапана че е един и същ с този на уестгейта
евала , сменяй клапаните и си готов ... Същия е само визуално
Провери го и тогава говори http://www.realoem.com/bmw/select.do
- V-max
-
-
- Мнения: 1588
- Регистриран на: 7.01.2005
- Местоположение: SF
- Пол: Мъж
- Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
- Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD
е какво ми показваш --> линк към сайта , а къде са приликите ?? Клапана на уестгейта не се продава отделно по принцип , а върви к-т с турбото . ЕГР клапана е с тези номера (при 320д Е46 дофейса):
EGR-VALVE 1 11717785452
EGR-VALVE 1 11717804378
Айде покажи ми къде е клапана на гейта с тези номера ....
EGR-VALVE 1 11717785452
EGR-VALVE 1 11717804378
Айде покажи ми къде е клапана на гейта с тези номера ....
V-max написа:е какво ми показваш --> линк към сайта , а къде са приликите ?? Клапана на уестгейта не се продава отделно по принцип , а върви к-т с турбото . ЕГР клапана е с тези номера (при 320д Е46 дофейса):
EGR-VALVE 1 11717785452
EGR-VALVE 1 11717804378
Айде покажи ми къде е клапана на гейта с тези номера ....
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=45
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=45
1 са клапаните
01 PRESSURE CONVERTER 1 11747796634
01 PRESSURE CONVERTER 1 11747796634
За вакум клапаните говоря ако има недоразбрали

- kronos
- ентусиаст
-
- Мнения: 899
- Регистриран на: 30.11.2006
- Местоположение: с. Варна
- Пол: Мъж
- Кара: MB w212 AMG
- Мечтае да кара: по пътища без дупки
Айде някой първо да пробва с тая трампа и да каже
верно че ги дават еднакви ама...
Клапана на ЕГР няма нужда да се сменя май, моя е направо разкачен от буксата иначе ми забиваше колата в авариен режим като дам по рязко газ.

Клапана на ЕГР няма нужда да се сменя май, моя е направо разкачен от буксата иначе ми забиваше колата в авариен режим като дам по рязко газ.
- mili4uk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 552
- Регистриран на: 18.02.2008
- Пол: Мъж
- Кара: жена си да дрифти
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: харчи малко - върви на страх
Колеги...!
При всички положения ще усетите разлика ... и то в ниските оборти което за мен е най-големия плюс !
За тази смяна... за мен е излишна защото кой ще гарантира че дори да е еднакъв... този клапан работи по-добре от този на турбото ? Отделно.. разправията по смяната не е малка !
Това са цигании... и пак казвам - не караме Лади !
Аз лично смених дебитомера (консуматив) - клапаните ( до определна степн... консуматив) и в момента се кефа на старото "ново" БМВ !!!
ПС... И как ще е разкачен този клапан...
Това за мен си е чист мазохизъм за бмв-то !
Отделно не съм фен и на отделянето на АГР-то.. но това вече си е друга тема !
При всички положения ще усетите разлика ... и то в ниските оборти което за мен е най-големия плюс !
За тази смяна... за мен е излишна защото кой ще гарантира че дори да е еднакъв... този клапан работи по-добре от този на турбото ? Отделно.. разправията по смяната не е малка !
Това са цигании... и пак казвам - не караме Лади !
Аз лично смених дебитомера (консуматив) - клапаните ( до определна степн... консуматив) и в момента се кефа на старото "ново" БМВ !!!
ПС... И как ще е разкачен този клапан...
Това за мен си е чист мазохизъм за бмв-то !
Отделно не съм фен и на отделянето на АГР-то.. но това вече си е друга тема !
Beat the Devil
http://www.youtube.com/watch?v=k-cbiYzlHOk
http://www.youtube.com/watch?v=k-cbiYzlHOk
- V-max
-
-
- Мнения: 1588
- Регистриран на: 7.01.2005
- Местоположение: SF
- Пол: Мъж
- Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
- Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD
plamen_hh написа:V-max написа:е какво ми показваш --> линк към сайта , а къде са приликите ?? Клапана на уестгейта не се продава отделно по принцип , а върви к-т с турбото . ЕГР клапана е с тези номера (при 320д Е46 дофейса):
EGR-VALVE 1 11717785452
EGR-VALVE 1 11717804378
Айде покажи ми къде е клапана на гейта с тези номера ....
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=45
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=45
1 са клапаните
01 PRESSURE CONVERTER 1 11747796634
01 PRESSURE CONVERTER 1 11747796634
За вакум клапаните говоря ако има недоразбрали
С клапан на гейта имах предвид самия актуатор , а другия се казва електромагнитен. И ЕГР системата има такъв електромагнитен, явно тях искаш да сменяш . Виж прочети по-горните постове внимателно и ще разбереш , че проблема е в омекване на мемраната на актуатора , вследствие , на което се прецаква и електромагнитния ...
- baga
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 638
- Регистриран на: 20.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: e90 320d 163hp 2006
Добре де, никой ли не знае цената на мембраната на актуатора-уестгейта. Въобще продава ли се отделно от турбото?
mili4uk написа:Колеги...!
При всички положения ще усетите разлика ... и то в ниските оборти което за мен е най-големия плюс !
За тази смяна... за мен е излишна защото кой ще гарантира че дори да е еднакъв... този клапан работи по-добре от този на турбото ? Отделно.. разправията по смяната не е малка !
Това са цигании... и пак казвам - не караме Лади !
Аз лично смених дебитомера (консуматив) - клапаните ( до определна степн... консуматив) и в момента се кефа на старото "ново" БМВ !!!
ПС... И как ще е разкачен този клапан...
Това за мен си е чист мазохизъм за бмв-то !
Отделно не съм фен и на отделянето на АГР-то.. но това вече си е друга тема !
То май за БМВ всичко е консуматив даже и двигателя


Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани