Загуба на мощност след 2500 оборота 320д

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 16.05.2008
Местоположение: Devnya Drag Club

Мнение от plamen_hh » 02 Юли 2008, 17:25

За кой ел клапан става въпрос ?Там с вакумчето кадето се регулира върху торбината ли или клапана на вакума ?


Аватар
Мнения: 1588
Регистриран на: 7.01.2005
Местоположение: SF
Пол: Мъж
Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD

Мнение от V-max » 02 Юли 2008, 17:33

върху тОрбината се казва : клапан уестгейт .

Другият електромагнитен клапан се намира до турбината , върху резервоара за вакуум. От него тръбичката за вакуум отива в клапана на гейта (който е актуатора в случая) . Ето как изглежда

Изображение
Последна промяна V-max на 02 Юли 2008, 21:44, променена общо 1 път

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 16.05.2008
Местоположение: Devnya Drag Club

Мнение от plamen_hh » 02 Юли 2008, 20:33

А някой знае ли при ниски обороти този клапан дали тябва да е отворен че моя стои отворен и колата все едно няма турбина май не се чува изобщо и неможе да се изфорсира и като я помъча адски много пуши ?Аз си мисля че той трябва да отвори само когата е дошло в повече налягането на търбото.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 899
Регистриран на: 30.11.2006
Местоположение: с. Варна
Пол: Мъж
Кара: MB w212 AMG
Мечтае да кара: по пътища без дупки

Мнение от kronos » 02 Юли 2008, 22:38

Май ще излезе че е от клапана. Моя като го смених миналото лято и колата се оправи, сега пак ми прави малко мизерии. Интересно защо така бързо се скапва? Може би са ми набутали някой чешки или китайски, но пишеше пиърбург на него. Ще си поръчам тези дни на един приятел да ми вземе от Германия, може да е по добър.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 16.05.2008
Местоположение: Devnya Drag Club

Мнение от plamen_hh » 02 Юли 2008, 22:43

Агр клапана за вакума е същия доколкото видях днеска може да пробвате с него да се оправи божа работа :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 656
Регистриран на: 8.08.2004

Мнение от Impasse » 02 Юли 2008, 22:46

V-max написа:върху тОрбината се казва : клапан уестгейт .
Изображение

Дали да не е тУрбина,ммм? ;)
One passion,one car,one life...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 16.05.2008
Местоположение: Devnya Drag Club

Мнение от plamen_hh » 02 Юли 2008, 22:55

А някой знае ли дали когато вакума до дърпа този клапан е затворен или отворен :?:

Потребител
Аватар
Мнения: 35
Регистриран на: 11.03.2008
Пол: Мъж
Кара: 730 F01

Мнение от nikolai_nedkov » 04 Юли 2008, 14:49

Значи аз смених клапана и всички филтри и пак го има това забиване макар и малко по-малко.

Потребител
Аватар
Мнения: 20
Регистриран на: 13.05.2008

Мнение от emol » 04 Юли 2008, 15:50

Днес ходих във Варна карс заради проблема по темата и заради климатроника. Казаха ми че всичко е наред освен някъв проблем с дебитомера ама все още не го изписвало като грешка, така че щял да се влошава докато след време ще трябва да го сменям. А за въпросния клапан на турбото, диагностиката не го ли засича. Жалко че ходих в сервиза преди да прочета последните мнения във форума иначе щях да питам и за този клапан.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 552
Регистриран на: 18.02.2008
Пол: Мъж
Кара: жена си да дрифти
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: харчи малко - върви на страх

Мнение от mili4uk » 04 Юли 2008, 16:08

колеги... сменете си дебитомера и този клапан за да ви е мирна главата !
Аз така направих... и изпокъсах отзад тампоните :twisted:
То хем к.. докрай.. душата в рая не става ! :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 16.05.2008
Местоположение: Devnya Drag Club

Мнение от plamen_hh » 04 Юли 2008, 21:03

Някой знае ли дали подкачващата помпа трябва да работи на някакво особено налягане :?:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 16.05.2008
Местоположение: Devnya Drag Club

Мнение от plamen_hh » 04 Юли 2008, 21:47

emol написа:Днес ходих във Варна карс заради проблема по темата и заради климатроника. Казаха ми че всичко е наред освен някъв проблем с дебитомера ама все още не го изписвало като грешка, така че щял да се влошава докато след време ще трябва да го сменям. А за въпросния клапан на турбото, диагностиката не го ли засича. Жалко че ходих в сервиза преди да прочета последните мнения във форума иначе щях да питам и за този клапан.

А как се влиза във Варна карс час трябва да си запишеш и бавят ли много и колко излиза диагностиката че да видят да ми кажат мойта що не варви изобщо и прекъсва че ще я почна с чука скоро време .

ентусиаст
Аватар
Мнения: 899
Регистриран на: 30.11.2006
Местоположение: с. Варна
Пол: Мъж
Кара: MB w212 AMG
Мечтае да кара: по пътища без дупки

Мнение от kronos » 04 Юли 2008, 23:44

На мен ми се струва че този клапан се влияе нещо от температурата. На мен май че ми забива само когато е загряла колата и ще пробвам да го изолирам някак или да го преместя на друго място(по хладно). Почти съм сигурен че проблема е от него и както казах ще пробвам с нов, но купен от Германия та дано се оправи че ми писна вече.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 16.05.2008
Местоположение: Devnya Drag Club

Мнение от plamen_hh » 05 Юли 2008, 6:19

EGR клапана е същия сложи него ако не те марзи и може да има някаква разлика може и да е по добър.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 552
Регистриран на: 18.02.2008
Пол: Мъж
Кара: жена си да дрифти
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: харчи малко - върви на страх

Мнение от mili4uk » 05 Юли 2008, 10:08

plamen_hh написа:EGR клапана е същия сложи него ако не те марзи и може да има някаква разлика може и да е по добър.


Аз лично не съветвам такива неща да правите...
карате БМВ все пак.. а не Лада
Прежалете едни 150 лв (от Дару)
Аз се чудя дали и този другия да не го сменя на АГР-то

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook