Загуба на мощност след 2500 оборота 320д
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- V-max
-
-
- Мнения: 1588
- Регистриран на: 7.01.2005
- Местоположение: SF
- Пол: Мъж
- Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
- Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD
върху тОрбината се казва : клапан уестгейт .
Другият електромагнитен клапан се намира до турбината , върху резервоара за вакуум. От него тръбичката за вакуум отива в клапана на гейта (който е актуатора в случая) . Ето как изглежда

Другият електромагнитен клапан се намира до турбината , върху резервоара за вакуум. От него тръбичката за вакуум отива в клапана на гейта (който е актуатора в случая) . Ето как изглежда
Последна промяна V-max на 02 Юли 2008, 21:44, променена общо 1 път
- kronos
- ентусиаст
-
- Мнения: 899
- Регистриран на: 30.11.2006
- Местоположение: с. Варна
- Пол: Мъж
- Кара: MB w212 AMG
- Мечтае да кара: по пътища без дупки
Май ще излезе че е от клапана. Моя като го смених миналото лято и колата се оправи, сега пак ми прави малко мизерии. Интересно защо така бързо се скапва? Може би са ми набутали някой чешки или китайски, но пишеше пиърбург на него. Ще си поръчам тези дни на един приятел да ми вземе от Германия, може да е по добър.
Днес ходих във Варна карс заради проблема по темата и заради климатроника. Казаха ми че всичко е наред освен някъв проблем с дебитомера ама все още не го изписвало като грешка, така че щял да се влошава докато след време ще трябва да го сменям. А за въпросния клапан на турбото, диагностиката не го ли засича. Жалко че ходих в сервиза преди да прочета последните мнения във форума иначе щях да питам и за този клапан.
- mili4uk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 552
- Регистриран на: 18.02.2008
- Пол: Мъж
- Кара: жена си да дрифти
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: харчи малко - върви на страх
колеги... сменете си дебитомера и този клапан за да ви е мирна главата !
Аз така направих... и изпокъсах отзад тампоните
То хем к.. докрай.. душата в рая не става !
Аз така направих... и изпокъсах отзад тампоните

То хем к.. докрай.. душата в рая не става !

Beat the Devil
http://www.youtube.com/watch?v=k-cbiYzlHOk
http://www.youtube.com/watch?v=k-cbiYzlHOk
emol написа:Днес ходих във Варна карс заради проблема по темата и заради климатроника. Казаха ми че всичко е наред освен някъв проблем с дебитомера ама все още не го изписвало като грешка, така че щял да се влошава докато след време ще трябва да го сменям. А за въпросния клапан на турбото, диагностиката не го ли засича. Жалко че ходих в сервиза преди да прочета последните мнения във форума иначе щях да питам и за този клапан.
А как се влиза във Варна карс час трябва да си запишеш и бавят ли много и колко излиза диагностиката че да видят да ми кажат мойта що не варви изобщо и прекъсва че ще я почна с чука скоро време .
- kronos
- ентусиаст
-
- Мнения: 899
- Регистриран на: 30.11.2006
- Местоположение: с. Варна
- Пол: Мъж
- Кара: MB w212 AMG
- Мечтае да кара: по пътища без дупки
На мен ми се струва че този клапан се влияе нещо от температурата. На мен май че ми забива само когато е загряла колата и ще пробвам да го изолирам някак или да го преместя на друго място(по хладно). Почти съм сигурен че проблема е от него и както казах ще пробвам с нов, но купен от Германия та дано се оправи че ми писна вече.
- mili4uk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 552
- Регистриран на: 18.02.2008
- Пол: Мъж
- Кара: жена си да дрифти
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: харчи малко - върви на страх
plamen_hh написа:EGR клапана е същия сложи него ако не те марзи и може да има някаква разлика може и да е по добър.
Аз лично не съветвам такива неща да правите...
карате БМВ все пак.. а не Лада
Прежалете едни 150 лв (от Дару)
Аз се чудя дали и този другия да не го сменя на АГР-то
Beat the Devil
http://www.youtube.com/watch?v=k-cbiYzlHOk
http://www.youtube.com/watch?v=k-cbiYzlHOk
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани