Колектори
Модератор: bum_bum
25 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Breyton
- ентусиаст
-
- Мнения: 1021
- Регистриран на: 8.02.2002
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: E34
Alx прав си че е обратното.Най-после го намерих този саит на който е описана променливата система за пълнене(има и схема).
Има още много полезни неща за тези,които знаят немски
http://www.kfztech.de/kfztechnik/motor/ ... ugrohr.htm
Има още много полезни неща за тези,които знаят немски

http://www.kfztech.de/kfztechnik/motor/ ... ugrohr.htm
- LYDA GLAVA-PORASNALA
- Потребител
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: 3.09.2004
- Местоположение: burgas
да просто е
но може и да се измисли как да се монтира на всеки един двигател.даже и по прост вариант има измислен преди има няма 30-40 години.с пластини променящ се4ениети на всмукателите спрямо постапва6тото коли4ество ваздух.ако не се лажа е прилагано в карбуратори солекс.по този на4ин 6те се предотврати рязката промяна и вси4ко ще става плавно.
Re: да просто е
LYDA GLAVA-PORASNALA написа:...с пластини променящ се4ениети на всмукателите спрямо постапва6тото коли4ество ваздух.ако не се лажа е прилагано в карбуратори солекс...
ИмаШ предвид пластини в дифуzора на карбуратора ли, които се раzтварят постепенно с увеличаване на раzхода на въzдух ?
променливо сечение на карбуратори не се използва... прекалено сложно ще стане. там само при повече газ се впръсква повече гориво. всъщност лъжа- някои карбуратори имат и допълнителна цев която се отваря само при повечко газ и поток...
единствените пластини които се слагат във карбуратори са "ограничаващи" и то обикновено само при състезания. това е ако регламента изисква примерно "двигателя да смуче въздух през не повече от 50мм отвор".. иначе не
а при инжекционите противоречивите изисквания при високи и ниски скорости на входящия въздух се регулира от компютъра със електромагнити които насочват въздуха през един от двата възможни пътя- тесни и дълги тръби за ниските и широки и къси за високите. повечето нови м-ки са така. вика му се "variable-path intake manifold".
за изходящите колектори обаче няма такова нещо. там всичко е фиксирано. единствените "системи" са капачки на изходящите колектори веднага след като се съберат всичките тръби от цилиндрите. при "нормално" каране капачките са си на място, при състезание капачките се отвиват на ръка или се "отварят" със жило.
единствените пластини които се слагат във карбуратори са "ограничаващи" и то обикновено само при състезания. това е ако регламента изисква примерно "двигателя да смуче въздух през не повече от 50мм отвор".. иначе не
а при инжекционите противоречивите изисквания при високи и ниски скорости на входящия въздух се регулира от компютъра със електромагнити които насочват въздуха през един от двата възможни пътя- тесни и дълги тръби за ниските и широки и къси за високите. повечето нови м-ки са така. вика му се "variable-path intake manifold".
за изходящите колектори обаче няма такова нещо. там всичко е фиксирано. единствените "системи" са капачки на изходящите колектори веднага след като се съберат всичките тръби от цилиндрите. при "нормално" каране капачките са си на място, при състезание капачките се отвиват на ръка или се "отварят" със жило.
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
alx написа:... единствените "системи" са капачки на изходящите колектори веднага след като се съберат всичките тръби от цилиндрите. при "нормално" каране капачките са си на място, при състезание капачките се отвиват на ръка или се "отварят" със жило.

аа тея работи са мания... кара6 си спокойно и тихо и като те из4атка съ4мата опъва6 жилата и гааазз.... докато вклу4и6 вси4ки аларми в региона... идват 4енгетата пуска6 жилото .."ааа не бях аз! некав идиот бе6е ..." :mha: :mha:
" on stages where we ran 4 bar boost in qualifying, it was a case of closing your eyes, and praying that it would stay pointed straight ahead"
Оу да тва за аспусите съм си го заплюл вече :
http://www.quicktimeperformance.com/QTEC/index.html
http://www.quicktimeperformance.com/QTEC/index.html
[img]http://drifting-bg.info/landicar/landi.jpg/img]
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
ми мисля , че тва е за масовите.щот боя народ ша искаKAMIKADZE написа:Оу да тва за аспусите съм си го заплюл вече :
http://www.quicktimeperformance.com/QTEC/index.html



С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
25 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани