Колектори

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

Компактен
Аватар
Мнения: 1365
Регистриран на: 11.12.2002
Местоположение: Sofia

Мнение от quixzole » 02 Сеп 2004, 13:57

ето една хубава статиика по въпроса :arrow:
http://www.autospeed.com/A_0122/P_1/article.html
Изображение Изображение Изображение Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1021
Регистриран на: 8.02.2002
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: E34

Мнение от Breyton » 02 Сеп 2004, 14:36

Alx прав си че е обратното.Най-после го намерих този саит на който е описана променливата система за пълнене(има и схема).
Има още много полезни неща за тези,които знаят немски :?


http://www.kfztech.de/kfztechnik/motor/ ... ugrohr.htm

Tuning Meister
Tuning Meister
Аватар
Мнения: 1295
Регистриран на: 27.01.2002
Местоположение: Russe

Мнение от KAMIKADZE » 02 Сеп 2004, 14:42

Мдам тва е нещо кат системата на С38 мотори-те чесно казано според мен и тъпо но пък разлика има особенно в силата на средни обороти :oops:
[img]http://drifting-bg.info/landicar/landi.jpg/img]

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 3.09.2004
Местоположение: burgas

да просто е

Мнение от LYDA GLAVA-PORASNALA » 09 Сеп 2004, 23:34

но може и да се измисли как да се монтира на всеки един двигател.даже и по прост вариант има измислен преди има няма 30-40 години.с пластини променящ се4ениети на всмукателите спрямо постапва6тото коли4ество ваздух.ако не се лажа е прилагано в карбуратори солекс.по този на4ин 6те се предотврати рязката промяна и вси4ко ще става плавно.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1331
Регистриран на: 10.09.2003
Местоположение: София

Re: да просто е

Мнение от Postman » 13 Сеп 2004, 9:24

LYDA GLAVA-PORASNALA написа:...с пластини променящ се4ениети на всмукателите спрямо постапва6тото коли4ество ваздух.ако не се лажа е прилагано в карбуратори солекс...

ИмаШ предвид пластини в дифуzора на карбуратора ли, които се раzтварят постепенно с увеличаване на раzхода на въzдух ?

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Мнение от alx » 13 Сеп 2004, 14:59

променливо сечение на карбуратори не се използва... прекалено сложно ще стане. там само при повече газ се впръсква повече гориво. всъщност лъжа- някои карбуратори имат и допълнителна цев която се отваря само при повечко газ и поток...

единствените пластини които се слагат във карбуратори са "ограничаващи" и то обикновено само при състезания. това е ако регламента изисква примерно "двигателя да смуче въздух през не повече от 50мм отвор".. иначе не

а при инжекционите противоречивите изисквания при високи и ниски скорости на входящия въздух се регулира от компютъра със електромагнити които насочват въздуха през един от двата възможни пътя- тесни и дълги тръби за ниските и широки и къси за високите. повечето нови м-ки са така. вика му се "variable-path intake manifold".

за изходящите колектори обаче няма такова нещо. там всичко е фиксирано. единствените "системи" са капачки на изходящите колектори веднага след като се съберат всичките тръби от цилиндрите. при "нормално" каране капачките са си на място, при състезание капачките се отвиват на ръка или се "отварят" със жило.
алекс
трабант 601с
разни други возила

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 195
Регистриран на: 13.12.2003

Мнение от V_G_Z » 13 Сеп 2004, 20:03

alx написа:... единствените "системи" са капачки на изходящите колектори веднага след като се съберат всичките тръби от цилиндрите. при "нормално" каране капачките са си на място, при състезание капачките се отвиват на ръка или се "отварят" със жило.

Изображение
аа тея работи са мания... кара6 си спокойно и тихо и като те из4атка съ4мата опъва6 жилата и гааазз.... докато вклу4и6 вси4ки аларми в региона... идват 4енгетата пуска6 жилото .."ааа не бях аз! некав идиот бе6е ..." :mha: :mha:
" on stages where we ran 4 bar boost in qualifying, it was a case of closing your eyes, and praying that it would stay pointed straight ahead"

Tuning Meister
Tuning Meister
Аватар
Мнения: 1295
Регистриран на: 27.01.2002
Местоположение: Russe

Мнение от KAMIKADZE » 13 Сеп 2004, 22:01

Оу да тва за аспусите съм си го заплюл вече :
http://www.quicktimeperformance.com/QTEC/index.html
[img]http://drifting-bg.info/landicar/landi.jpg/img]

ентусиаст
Аватар
Мнения: 909
Регистриран на: 18.03.2002
Местоположение: София

Мнение от PARADOX_sf » 13 Сеп 2004, 22:31

Кви пари е тая клапа?

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 13 Сеп 2004, 22:35

KAMIKADZE написа:Оу да тва за аспусите съм си го заплюл вече :
http://www.quicktimeperformance.com/QTEC/index.html
ми мисля , че тва е за масовите.щот боя народ ша иска :D нещо требе да се измисли :D
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

Предишна

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook