Загуба на мощност след 2500 оборота 320д
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
колега, какво имаш предвид под това че се е подобрила чуствително? Както трябва ли е (без никви заглъхвания) или не??
besnito написа:Виждам, че доста хора тук се чудите за дебитомера - от моя опит мога да кажа че е той, защото имах същия проблем и го смених с нов и забелязвам чувствително подобрение. И искам да кажа че поне при мен не се наложи никакво препрограмиране на дебитомера - в инструкцията на новия пишеше, че ако съвпадат номерата с номерата на този които е инсталиран може направо да се заменят - както беше случая с мен. А по принцип стария ми дебитомер си работеше - но не отработваше с необходимата скорост - просто явно при тях може да се влошава състоянието постепенно.
[quote="kasabov"]колега, какво имаш предвид под това че се е подобрила чуствително? Както трябва ли е (без никви заглъхвания) или не??
Това заглъхване сега пак се появява ако например съм на 5 скорост и 80 км и натисна педала на газта рязко до край. Но ако подавам малко по плавно не се забелязва. Преди това също така ако оборотите ми бяха под 1500 и на скорост различна от 1-ва, направо можех да забравя колата да ускори - просто подавах газ и никакъв резултат. Сега това също го няма. Също така и сега колата стана доста по- отзивчива при подаване на газ.
Това заглъхване сега пак се появява ако например съм на 5 скорост и 80 км и натисна педала на газта рязко до край. Но ако подавам малко по плавно не се забелязва. Преди това също така ако оборотите ми бяха под 1500 и на скорост различна от 1-ва, направо можех да забравя колата да ускори - просто подавах газ и никакъв резултат. Сега това също го няма. Също така и сега колата стана доста по- отзивчива при подаване на газ.
ясно, а примерно на 3та или 4та като дадеш газ докрай какво се случва?
besnito написа:kasabov написа:колега, какво имаш предвид под това че се е подобрила чуствително? Както трябва ли е (без никви заглъхвания) или не??
Това заглъхване сега пак се появява ако например съм на 5 скорост и 80 км и натисна педала на газта рязко до край. Но ако подавам малко по плавно не се забелязва. Преди това също така ако оборотите ми бяха под 1500 и на скорост различна от 1-ва, направо можех да забравя колата да ускори - просто подавах газ и никакъв резултат. Сега това също го няма. Също така и сега колата стана доста по- отзивчива при подаване на газ.
- mili4uk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 552
- Регистриран на: 18.02.2008
- Пол: Мъж
- Кара: жена си да дрифти
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: харчи малко - върви на страх
besnito написа:kasabov написа:колега, какво имаш предвид под това че се е подобрила чуствително? Както трябва ли е (без никви заглъхвания) или не??
Това заглъхване сега пак се появява ако например съм на 5 скорост и 80 км и натисна педала на газта рязко до край. Но ако подавам малко по плавно не се забелязва. Преди това също така ако оборотите ми бяха под 1500 и на скорост различна от 1-ва, направо можех да забравя колата да ускори - просто подавах газ и никакъв резултат. Сега това също го няма. Също така и сега колата стана доста по- отзивчива при подаване на газ.
Колега... а смени ли клапана на турбото освен дебитомера ?
Че аз съм ги замислил и двете...?
и ако не е тайна какъв дебитомер взе и колко парички ?
Beat the Devil
http://www.youtube.com/watch?v=k-cbiYzlHOk
http://www.youtube.com/watch?v=k-cbiYzlHOk
- mili4uk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 552
- Регистриран на: 18.02.2008
- Пол: Мъж
- Кара: жена си да дрифти
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: харчи малко - върви на страх
Колеги... смених клапана на турбото и колата стана истински звяр !
Изчезнаха ми всички проблеми - глъхнене и загуба на мощност.
Колата върви като полудяла
даже и на климатик
От кога се канех да го сменя шибания клапан... и да ви кажа не очаквах да има такава разлика... просто аз си реших проблема !
Купих и чисто нов дебитомер... който го сложиха и колата нямаше особена разлика.... явно всичко е било от шибания клапан !!!
към 150 лв дадох за него и 15 лв за смяна.... съветвам всички да го направят ако не са !
За мен темата е приключила... успех на всички останали
Изчезнаха ми всички проблеми - глъхнене и загуба на мощност.
Колата върви като полудяла

От кога се канех да го сменя шибания клапан... и да ви кажа не очаквах да има такава разлика... просто аз си реших проблема !
Купих и чисто нов дебитомер... който го сложиха и колата нямаше особена разлика.... явно всичко е било от шибания клапан !!!
към 150 лв дадох за него и 15 лв за смяна.... съветвам всички да го направят ако не са !
За мен темата е приключила... успех на всички останали

Beat the Devil
http://www.youtube.com/watch?v=k-cbiYzlHOk
http://www.youtube.com/watch?v=k-cbiYzlHOk
- baga
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 638
- Регистриран на: 20.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: e90 320d 163hp 2006
- baga
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 638
- Регистриран на: 20.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: e90 320d 163hp 2006
V-max написа:nikolai_nedkov написа:То уестгейта на турбото е една гумена мембрана, тя или работи или не.
точно таке е, но има и средно положения като се поизпече повечко не е толкова гумена вече...
И сега какво, май това ще ни е проблема?! Има логика, като я сръчках на дълго, една седмица нямаше заглъхване и после пак старата песен. Само да намеря време, ще го сменя и аз, за да потвърдя теорията /или да не я потвърдя/

- mili4uk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 552
- Регистриран на: 18.02.2008
- Пол: Мъж
- Кара: жена си да дрифти
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: харчи малко - върви на страх
ел.клапана на турбото... не уестгейта...
просто един шибан ел.клапан
намира се точно до уестгейта....
взех го от дарукар... защото ме предупредиха че имало много чешки, китайски и други... който се скапвали за 1 месец
прецених че разликата от 30-40 лв... не си заслужава и го купих от дару
днес го смених и цял ден карах... за момента съм повече от доволен.
Даже специално за случая отидох до вилата по магистралата....
и настъпвах педала до дупка.. за да видя колко ще вдигне (преди не можех повече от 180 км).. сега си направих ~230 без проблемно
няма го глъхненето над 2200-2300 оборота... а колата на ниските (1100-1500) се чувства доста по-свободна !
Все пак смених и дебитомера както писах по-горе.... но определно този клапан е виновника за мойте мъчения и страдания
просто един шибан ел.клапан
намира се точно до уестгейта....
взех го от дарукар... защото ме предупредиха че имало много чешки, китайски и други... който се скапвали за 1 месец
прецених че разликата от 30-40 лв... не си заслужава и го купих от дару
днес го смених и цял ден карах... за момента съм повече от доволен.
Даже специално за случая отидох до вилата по магистралата....
и настъпвах педала до дупка.. за да видя колко ще вдигне (преди не можех повече от 180 км).. сега си направих ~230 без проблемно
няма го глъхненето над 2200-2300 оборота... а колата на ниските (1100-1500) се чувства доста по-свободна !
Все пак смених и дебитомера както писах по-горе.... но определно този клапан е виновника за мойте мъчения и страдания

Beat the Devil
http://www.youtube.com/watch?v=k-cbiYzlHOk
http://www.youtube.com/watch?v=k-cbiYzlHOk
- V-max
-
-
- Мнения: 1588
- Регистриран на: 7.01.2005
- Местоположение: SF
- Пол: Мъж
- Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
- Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD
колеги, имайте педивд , че някои от вас имат по няколко проблема в комбинация
Та започвайте по ред да елиминирате, пък каквото мога ще помогна - имам и клапан на уестгейта свободен и ел.клапана също . За проба си ги държа и са свободни по всяко време

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани