Загуба на мощност след 2500 оборота 320д

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 471
Регистриран на: 22.07.2007

Мнение от kasabov » 27 Юни 2008, 23:48

колега, какво имаш предвид под това че се е подобрила чуствително? Както трябва ли е (без никви заглъхвания) или не??


besnito написа:Виждам, че доста хора тук се чудите за дебитомера - от моя опит мога да кажа че е той, защото имах същия проблем и го смених с нов и забелязвам чувствително подобрение. И искам да кажа че поне при мен не се наложи никакво препрограмиране на дебитомера - в инструкцията на новия пишеше, че ако съвпадат номерата с номерата на този които е инсталиран може направо да се заменят - както беше случая с мен. А по принцип стария ми дебитомер си работеше - но не отработваше с необходимата скорост - просто явно при тях може да се влошава състоянието постепенно.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 16.05.2008
Местоположение: Devnya Drag Club

Мнение от plamen_hh » 28 Юни 2008, 19:16

То при мене направо не варви като я срежа повече се едно и свършва горивото.Имам усещането че може да е подкачващата помпа или електронната дуза нещо да не му дава аванс.

Потребител
Аватар
Мнения: 46
Регистриран на: 31.03.2008
Пол: Мъж
Кара: e46 320d , e91 320d

Мнение от besnito » 29 Юни 2008, 21:53

[quote="kasabov"]колега, какво имаш предвид под това че се е подобрила чуствително? Както трябва ли е (без никви заглъхвания) или не??

Това заглъхване сега пак се появява ако например съм на 5 скорост и 80 км и натисна педала на газта рязко до край. Но ако подавам малко по плавно не се забелязва. Преди това също така ако оборотите ми бяха под 1500 и на скорост различна от 1-ва, направо можех да забравя колата да ускори - просто подавах газ и никакъв резултат. Сега това също го няма. Също така и сега колата стана доста по- отзивчива при подаване на газ.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 16.05.2008
Местоположение: Devnya Drag Club

Мнение от plamen_hh » 29 Юни 2008, 22:35

Абе при мене колата изобщо не варви особено ако е с повече хора и голямо нагорнище като дам газ да ускорява спира в близките дни ще замеря подкачващата помпа само дето си нямам на идея на какво налягане работи някой ако може да каже ще сам му много благодарен 8)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 471
Регистриран на: 22.07.2007

Мнение от kasabov » 29 Юни 2008, 23:35

ясно, а примерно на 3та или 4та като дадеш газ докрай какво се случва?


besnito написа:
kasabov написа:колега, какво имаш предвид под това че се е подобрила чуствително? Както трябва ли е (без никви заглъхвания) или не??

Това заглъхване сега пак се появява ако например съм на 5 скорост и 80 км и натисна педала на газта рязко до край. Но ако подавам малко по плавно не се забелязва. Преди това също така ако оборотите ми бяха под 1500 и на скорост различна от 1-ва, направо можех да забравя колата да ускори - просто подавах газ и никакъв резултат. Сега това също го няма. Също така и сега колата стана доста по- отзивчива при подаване на газ.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 552
Регистриран на: 18.02.2008
Пол: Мъж
Кара: жена си да дрифти
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: харчи малко - върви на страх

Мнение от mili4uk » 30 Юни 2008, 9:25

besnito написа:
kasabov написа:колега, какво имаш предвид под това че се е подобрила чуствително? Както трябва ли е (без никви заглъхвания) или не??

Това заглъхване сега пак се появява ако например съм на 5 скорост и 80 км и натисна педала на газта рязко до край. Но ако подавам малко по плавно не се забелязва. Преди това също така ако оборотите ми бяха под 1500 и на скорост различна от 1-ва, направо можех да забравя колата да ускори - просто подавах газ и никакъв резултат. Сега това също го няма. Също така и сега колата стана доста по- отзивчива при подаване на газ.


Колега... а смени ли клапана на турбото освен дебитомера ?
Че аз съм ги замислил и двете...?
и ако не е тайна какъв дебитомер взе и колко парички ?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 16.05.2008
Местоположение: Devnya Drag Club

Мнение от plamen_hh » 30 Юни 2008, 21:08

Незнам вчера заредих друга нафта и преди малко като я пробвах изключи на 2-ра и на 3-та май ще излезе от нафтата.Днес сложих 30 литра и сложих и някаква добавка ще видим резултата :confused:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 16.05.2008
Местоположение: Devnya Drag Club

Мнение от plamen_hh » 01 Юли 2008, 17:27

Ден втори излязох от клуба днес като я пробвах вдигна 4300-400 оборота на четвърта варви си както преди :mhihi: явно проблема ми е бил нафтата :twisted:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 552
Регистриран на: 18.02.2008
Пол: Мъж
Кара: жена си да дрифти
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: харчи малко - върви на страх

Мнение от mili4uk » 01 Юли 2008, 20:59

Колеги... смених клапана на турбото и колата стана истински звяр !
Изчезнаха ми всички проблеми - глъхнене и загуба на мощност.
Колата върви като полудяла :) даже и на климатик
От кога се канех да го сменя шибания клапан... и да ви кажа не очаквах да има такава разлика... просто аз си реших проблема !
Купих и чисто нов дебитомер... който го сложиха и колата нямаше особена разлика.... явно всичко е било от шибания клапан !!!
към 150 лв дадох за него и 15 лв за смяна.... съветвам всички да го направят ако не са !
За мен темата е приключила... успех на всички останали :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 638
Регистриран на: 20.01.2008
Местоположение: София
Кара: e90 320d 163hp 2006

Мнение от baga » 01 Юли 2008, 21:39

А честито!!! Дай малко повече инфо. Кой клапан? Уестгейта ли? От къде го купи и лесно ли се сменя?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 638
Регистриран на: 20.01.2008
Местоположение: София
Кара: e90 320d 163hp 2006

Мнение от baga » 01 Юли 2008, 21:51

V-max написа:
nikolai_nedkov написа:То уестгейта на турбото е една гумена мембрана, тя или работи или не.


точно таке е, но има и средно положения като се поизпече повечко не е толкова гумена вече...

И сега какво, май това ще ни е проблема?! Има логика, като я сръчках на дълго, една седмица нямаше заглъхване и после пак старата песен. Само да намеря време, ще го сменя и аз, за да потвърдя теорията /или да не я потвърдя/ :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 16.05.2008
Местоположение: Devnya Drag Club

Мнение от plamen_hh » 01 Юли 2008, 22:29

Кой клапан по точно някой лесен ще е щом е 15 лв смяната :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 552
Регистриран на: 18.02.2008
Пол: Мъж
Кара: жена си да дрифти
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: харчи малко - върви на страх

Мнение от mili4uk » 01 Юли 2008, 23:06

ел.клапана на турбото... не уестгейта...
просто един шибан ел.клапан
намира се точно до уестгейта....
взех го от дарукар... защото ме предупредиха че имало много чешки, китайски и други... който се скапвали за 1 месец
прецених че разликата от 30-40 лв... не си заслужава и го купих от дару
днес го смених и цял ден карах... за момента съм повече от доволен.
Даже специално за случая отидох до вилата по магистралата....
и настъпвах педала до дупка.. за да видя колко ще вдигне (преди не можех повече от 180 км).. сега си направих ~230 без проблемно
няма го глъхненето над 2200-2300 оборота... а колата на ниските (1100-1500) се чувства доста по-свободна !
Все пак смених и дебитомера както писах по-горе.... но определно този клапан е виновника за мойте мъчения и страдания :)


Аватар
Мнения: 1588
Регистриран на: 7.01.2005
Местоположение: SF
Пол: Мъж
Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD

Мнение от V-max » 02 Юли 2008, 11:01

колеги, имайте педивд , че някои от вас имат по няколко проблема в комбинация ;) Та започвайте по ред да елиминирате, пък каквото мога ще помогна - имам и клапан на уестгейта свободен и ел.клапана също . За проба си ги държа и са свободни по всяко време

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 471
Регистриран на: 22.07.2007

Мнение от kasabov » 02 Юли 2008, 11:38

еии честито колега :)

Аз ел.клапана го смених и проблема остана но в умалена степен. Значи остава да пробвам дебитомера освен. Щом ти и него си сменил.

Колеги ако искате да пробваме с един общ дебитомер дайте да се уговорим.

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook