Разлики между М-купе (конструкции) и обикновено?

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 247
Регистриран на: 19.10.2007
Пол: Мъж

Разлики между М-купе (конструкции) и обикновено?

Мнение от TiGoNiSh » 29 Юни 2008, 10:12

Дали има разлика в конструкцията на самото купе на М-ката и обикновените.Нека изключим визуалните чудесий (брони,огледала и т.н.),каква е разликата в окачването,освен че двигател,скоростна кутия,диференциал и кардан са различни.Интересува ме ако реша да си сложа например двигател от м-ка дали купето ми (318ис купе 92') ще издържи или трябва да се подсилва във вратите и от рода.Няма да правя тази интервенция,поне не в скоро време,но ме интересува разлики във самата конструкция на купетата.
Изображение

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 29 Юни 2008, 11:28

като ламарина е еднакво,като окачване е различно :mhihi: не ме питай от де знам :mhihi:
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 247
Регистриран на: 19.10.2007
Пол: Мъж

Мнение от TiGoNiSh » 29 Юни 2008, 11:33

колега това ми е ясно,но на мен мисълта ми бе дали м-ковото купе е по-различно откъм конструкция на самата рама,демек дали ако си сложим чарколяците на м-ка ще стане м-ка и моята ис-ка или купето ще ми се разпадне щото м-ковото е с по-различна конструкция.в общи линии за това питам :mhihi:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 461
Регистриран на: 15.09.2004
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: is-ка S50
Мечтае да кара: E24 Alpina

!

Мнение от SBS_318ti » 29 Юни 2008, 11:56

Мисля че м-ковото купе като цяло е подсилено!!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 247
Регистриран на: 19.10.2007
Пол: Мъж

Мнение от TiGoNiSh » 29 Юни 2008, 12:16

да и това ме интересува в какво се изразява,явно обаче никой не е достатъчно запознат...
Изображение

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 29 Юни 2008, 12:17

ти май не четеш по-нагоре :banghead:
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 428
Регистриран на: 9.11.2007
Кара: s500,w220 ; s420 w140

Мнение от cherepa83 » 29 Юни 2008, 12:21

:mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 461
Регистриран на: 15.09.2004
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: is-ка S50
Мечтае да кара: E24 Alpina

!!!

Мнение от SBS_318ti » 29 Юни 2008, 12:23

:mhihi: Ми в какво се изразява знам ли и аз,според мен и това което помня от различни статий които съм чел на м-ката гредите,капсулата на колата са и подсилени,немога да кажа точно какво е различно от обикновенната 3-ка , но 100% има разлики в купето(не говоря за разлики във външния вид на колата)!!!

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 29 Юни 2008, 12:45

дет се вика: ай успех колега с начинанието :mhihi:
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5250
Регистриран на: 12.11.2006
Пол: Мъж
Кара: ги да пият мента
Мечтае да кара: за 6лв/100км
Детайли за колата: не върви и не гори

Мнение от павката » 29 Юни 2008, 12:58

купето започва да се разпада,при достигане на звуковата бариера,което при м42 в е36 е почти ежедневие
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 247
Регистриран на: 19.10.2007
Пол: Мъж

Мнение от TiGoNiSh » 29 Юни 2008, 13:47

:mhihi: :mhihi: :mhihi: все едно не съм питал,ше събирам за м-ка тогава,няма да си правя извращения с ис-ката
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 10
Регистриран на: 26.05.2007

...

Мнение от be.que » 29 Юни 2008, 15:13

пич точно разликите какви са немога да ти кажа ама гледах днес една обява за ///М-ка мотор в 325 96г. купе в един немски сайт и пича пише отдолу ,че колата е в отлично състояние... блабла ,но се нуждае спешно от подсилване на купето. сега за какво точно подсилване става на въпрос нз и несъм компетентен толкова за да предполагам
р ц

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 29 Юни 2008, 15:33

Ти му говориш оно рупа ли рупа...
Колко пъти трее да ви го каже човега убил най много Е36-ци :mhihi: :?:
А да йеската е от по тънка ламарина ,а па шеснайската е направена от картон :mhihi:
:kuku: :help:
Купето е еднакво ,окачването е различно :!:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 247
Регистриран на: 19.10.2007
Пол: Мъж

Мнение от TiGoNiSh » 29 Юни 2008, 19:29

vld написа:...Купето е еднакво ,окачването е различно :!:


Добре да го разбирам тогава че всяко купе на е36 става за ъпгрейд до м3 без необходимост от подсилване.Няма да го пробвам скоро за жалост,но мерси за отговорите!
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2402
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: София
Кара: '94 Opel Corsa B

Мнение от стан » 29 Юни 2008, 19:56

Да, за трети път да от 16-ката до М купето е еднакво

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook