Въпрос за е46(перка)
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- bojky
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 405
- Регистриран на: 18.06.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: '08 535d
- Мечтае да кара: F10 M550d
Въпрос за е46(перка)
Здравейте,от скоро имам БМВ Е46 "99 320д и забелязвам 4е климатика ми не работи нормално духа хладно но не и студен въздух,не съм му сменял филтъра и фреона все още защото няма лев сега...и днес вдигнах капака и запалих я и пуснах климата за да видя дали перката варти и поглеждам отпред до радятора отстрани и видях 4е има една букса която нямаше нищо влкю4ено в нея...а и перка не видях та искам да попитам перката зад радятора ли е скрита или трябва да е пред него...защото притеснението ми е да не би да нямам такава но ме самнява де...но пък си спомням сякаш 4е на старите е36 съм виждал през бъбреците перката а сега моето няма там...Та каде му е перката ми е въпроса и каква е тази букса?А за климата ако не е това проблема явно ще е от филтъра и течноста..
- Sharo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
пред радиатора трябва да ти е климатичната перка ....
отиди някъде където правят климатици да ди проверят фреона как ти е ...
отиди някъде където правят климатици да ди проверят фреона как ти е ...
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
- bojky
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 405
- Регистриран на: 18.06.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: '08 535d
- Мечтае да кара: F10 M550d
Ттцццц....зна4и преди раидатора отпред зад бъбреците трябва да е климати4ната перка...а нея я няма зна4и явно от тук е главния проблем а фреона и филтъра ще ги сменя то е ясно...как тяка нямам перка направо съм потресен...сега трябва да търся...мерси колега...
Колега земи си едно от тия вентилаторчетата има ги на Илиенци, фиксираш ги с две рапитки и кабела към акумулатора, а може да си изтеглиш едно бутонче вътре в купето. За целта може да си земеш едно от тия за нощните лампи от Бриколаш, върши идеална работа. Ше си изтеглиш едно кабелче некъде отпреде при климатроника. Пускаш климата, цъкаш вентилаторчето и си перкаш!!!!!!!
Това в рамките на шегата, разбира се, надявам се да не се обидиш!!! Сега иди при тоя дето ти е продал колата и го накарай да се нагъзи и налей фреон там!!! Тая перкяа струва 700лв.






- motor
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 278
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: back to diesel(Ld)
На моята кола въпреки, че в момента я няма съм на 99% сигурен, че има една перка за охлаждане и климатик и тя се намира между двигателя и радиатора. Ако я няма перката или не работи се получава прегряване на фреона и климатика работи после спира,после пак работи после пак спира и тн... При 15-20bar налягане на фреона управлението спира компресора и след като спадне налягането на фреона(охлаждане на фреона) компресора пак тръгва.
Ако ти я няма перката със сигурност ще усетиш горния симптом или ще ти прегрее колата.
Ако ти я няма перката със сигурност ще усетиш горния симптом или ще ти прегрее колата.
БЯЛ ЛЯП И КОЛАТА ПО ИНЕРЦИЯ(НА ГАС)
С това кое е "отпред" и кое "отзад" май се обърка съвсем, колегаbojky написа:Ттцццц....зна4и преди раидатора отпред зад бъбреците трябва да е климати4ната перка...а нея я няма зна4и явно от тук е главния проблем а фреона и филтъра ще ги сменя то е ясно...как тяка нямам перка направо съм потресен...сега трябва да търся...мерси колега...


- Sharo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
motor написа:На моята кола въпреки, че в момента я няма съм на 99% сигурен, че има една перка за охлаждане и климатик и тя се намира между двигателя и радиатора. Ако я няма перката или не работи се получава прегряване на фреона и климатика работи после спира,после пак работи после пак спира и тн... При 15-20bar налягане на фреона управлението спира компресора и след като спадне налягането на фреона(охлаждане на фреона) компресора пак тръгва.
Ако ти я няма перката със сигурност ще усетиш горния симптом или ще ти прегрее колата.
виското и перката за климатика са различни работи

ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
- motor
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 278
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: back to diesel(Ld)
320d съм виждал разпарчосам само веднъж и ми беше интересен колкото и всеки друг дизел. 320i няма виско съединител на перката, както и почти съм сигурен , че и 320d няма.
Само за М моделите незнам с кво са ама имат мощност в изобилие и не им пука, че връткат една перка в повече ама невярвам все пак е правена в Германия
Sharo написа:виското и перката за климатика са различни работи
Само за М моделите незнам с кво са ама имат мощност в изобилие и не им пука, че връткат една перка в повече ама невярвам все пак е правена в Германия
БЯЛ ЛЯП И КОЛАТА ПО ИНЕРЦИЯ(НА ГАС)
- Гецата
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3022
- Регистриран на: 28.11.2005
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: ///М3
- Мечтае да кара: ///М3
при Е46 има два вариянта
1. с две перки са тези които са с виско
2. тези които са с ел. перка за охлаждане нямат втора перка за климатика
bojky ако си с ел.перка всичко е точно не ти трябва втора отпред пред радиатора
но ако си с виско положението никак не е розово

1. с две перки са тези които са с виско
2. тези които са с ел. перка за охлаждане нямат втора перка за климатика

bojky ако си с ел.перка всичко е точно не ти трябва втора отпред пред радиатора

но ако си с виско положението никак не е розово


"90 Е30 316i "95 Е36 318i "00 Е46 320i "88 E30 320i "92 E36 318is''95 Е36///М3 ''92 E30 325i LA ''91 E30 316i ''05 E90 320d ''02 E46 330d ''03 E53 3.0d
Колата е само с една перка( нали и моята е същата и сменях перка) за климатика и за двигатела електрическа без виско. Колега пусни клинатроника. И вдигни кората на двигателя така ще видиш дали перката се върти, но по принцип ти трябва да е чуваш дали се върти още като пуснеш климатика. Ако не се върти перката проблема идва от шибаното управление и при мен беше така. За съжаление в този случай те чакат 704лв. за нова перка щото управлението върви само комплект с перката. А колата загрява ли?
Бяла Перла
- bojky
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 405
- Регистриран на: 18.06.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: '08 535d
- Мечтае да кара: F10 M550d
Ами зна4и колата не прегрява определено защото стрелката сега в тези жеги си со4и право нагоре т.е. в средата...и при по бурзо каране пада а при задръствания съотвтно мн леко се мърда към 4ервеното,но това съм го виждал един или два пъти...та от там мисля че не прегрява...и си мисля 4е имам перка за двг. и моята явно е между радятора и едни пласмаси които насо4ват въздуха зад нея...но мислех 4е и отпред трябва да има защото има букса някаква отстрани радятора свободна и защото все си мисля 4е през бъбреците съм виждал перка но може и да греша или да е било при е36...Първо ще сменя фреона и филтъра и тогава ще видим как ще е...А какво е това виско?
- bojky
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 405
- Регистриран на: 18.06.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: '08 535d
- Мечтае да кара: F10 M550d
Колеги гледах сега обявите в мобилето и имаше снимки там на една две с отворен капан наистина няма там перка...зна4и е фреона със сигурност...Благодаря ви много за отговорите...
23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани