Демонтаж на вискозитетенния съединител

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 21 Юни 2008, 23:36

РЯЗКОООО :mhihi:
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 34
Регистриран на: 18.06.2008

Мнение от Turbo Amet » 21 Юни 2008, 23:42

Рязката Кинетична Енергияяяяяяяяяяяяя :mhihi: :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 374
Регистриран на: 29.05.2006
Местоположение: Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: G30 540iX

Мнение от snooperchi » 22 Юни 2008, 0:42

Колеги така и така за този вископревключвател говорите... да ви запитам при вас дори като е студена колата като подадете газ ... върти ли се перката по-силно? че чак да я чувате? :roll: :roll:


Аватар
Мнения: 1054
Регистриран на: 16.04.2005
Местоположение: София,Младост 2
Пол: Мъж
Кара: e34, e36

Мнение от Kristopher » 22 Юни 2008, 0:50

ако постоянно ти се ускорява перката от газта, значи някой майстор, след като виското ти е било износено, ти го е пригодил постоянно да е зацепено
Изображение
Компютърна диагностика на BMW след 1993 година - безплатна
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 374
Регистриран на: 29.05.2006
Местоположение: Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: G30 540iX

Мнение от snooperchi » 22 Юни 2008, 1:09

Kristopher написа:ако постоянно ти се ускорява перката от газта, значи някой майстор, след като виското ти е било износено, ти го е пригодил постоянно да е зацепено
Пречи ли ? надали ще повреди нещо... ? :roll:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2855
Регистриран на: 10.01.2008
Местоположение: София
Кара: Хилядолетен сокол

Мнение от NikiNikolov » 22 Юни 2008, 9:53

Най-малко ще ти трябва нова водна помпа и разбира се виско съединител.

И за колегите с чуковете: айде престанете да трошите навсякъде с тия чукове: къде е затегнало - прас чук, че по лесно. За всичко си има начин. Чакам желаещ за ново виско да види как се сменя без чук. Даже сам ще си направи, ще му дам всичко.

Потребител
Аватар
Мнения: 34
Регистриран на: 18.06.2008

Мнение от Turbo Amet » 22 Юни 2008, 10:26

Ти братленце явно бая БМВ-та си видял и си понатрупал рутинка ;)
Знаеш ли как се развива визко на немска или австрийска кола,което не е развивано никога....явно не знаеш.Знаеш ли поне ,че температурата е катализатор на процесите запичане и клеясване.Ще ти застопоря оста перфектно ,да видим дали че успееш с 400мм гаечен ключ 32 и мускулна сила да го развиеш познавателче.Ще ти припомня още веднъж че чука действа по допирателна към оста в посока горната част на ключа,на същото място където натиска дланта ти,така че натоварването за лагера е незначително по-голямо.А най важното е ,че при така спекло визко ,просто нямаш друга алтернатива ,ако не стане с доброто ,т.е. само с гаечен ключ и щанга.Енергията е във функция от квадрата на скороста,дланта и мускула не винаги осигуряват натиска за развиване на запекло резбово съединение :mhihi: :mhihi:
И за такива дървени философи като тебе ще припомня,че това което ти ще направиш с 4 метра лост,аз ще го направя с гайковерта(тоест с чукане :mhihi: :mhihi: ),спомни си го когато някой вулканизатор тапир ти стегне джантетата.Лошото е не че ти(Архимеда) с лоста нямаш сила,а просто онези който държат,не издържат :mhihi: :mhihi: При ударната сила,нямаш нужда от държачи :twisted:


Аватар
Мнения: 1054
Регистриран на: 16.04.2005
Местоположение: София,Младост 2
Пол: Мъж
Кара: e34, e36

Мнение от Kristopher » 22 Юни 2008, 13:25

snooperchi написа:
Kristopher написа:ако постоянно ти се ускорява перката от газта, значи някой майстор, след като виското ти е било износено, ти го е пригодил постоянно да е зацепено
Пречи ли ? надали ще повреди нещо... ? :roll:

не вярвам да вреди на нещо, иначе ти взима от мощността на двигателчето, което е най-важно, а другото незначително е, че има силен шум от перката при работа на високи обороти, който дразни понякога
Изображение
Компютърна диагностика на BMW след 1993 година - безплатна
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 374
Регистриран на: 29.05.2006
Местоположение: Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: G30 540iX

Мнение от snooperchi » 22 Юни 2008, 17:12

Kristopher написа:
snooperchi написа:
Kristopher написа:ако постоянно ти се ускорява перката от газта, значи някой майстор, след като виското ти е било износено, ти го е пригодил постоянно да е зацепено
Пречи ли ? надали ще повреди нещо... ? :roll:

не вярвам да вреди на нещо, иначе ти взима от мощността на двигателчето, което е най-важно, а другото незначително е, че има силен шум от перката при работа на високи обороти, който дразни понякога
Благодаря ти за информацията колега! :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2855
Регистриран на: 10.01.2008
Местоположение: София
Кара: Хилядолетен сокол

Мнение от NikiNikolov » 23 Юни 2008, 14:24

Благодаря на колегата Turbo Amet за информацията, ама да ти кажа не ми харесва да работя с много с чук, но все пак в крае случай когато се налага се ползва. Само да вметна, ча на мойта каляска 90 год. виското така беше запекло /гайката/, напръсках със едно спрейче, и след три напъна се отви с остър звук.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3150
Регистриран на: 7.05.2007
Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
Пол: Мъж
Кара: видимо доволен
Мечтае да кара: само за удоволствие...
Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко

Мнение от ~Мишо~ » 23 Юни 2008, 17:22

Не го светвай :!: Нека си работи с чука :!: :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Потребител
Аватар
Мнения: 34
Регистриран на: 18.06.2008

Мнение от Turbo Amet » 23 Юни 2008, 22:51

Маняци сте е36тичкаджийте ей ;) Химията,електрониката,био и нано технологийте работят за вас,па ние в ДАП-а сменяме ли,сменяме ресори и не сме чували за Сперове ли каза?Това да не се маже нещо на филия и да се папка :uups: Тее шперейове каде ги продават,в Миетрото има ли ги?

Запознати твърдят че собствениците на автомобили е36 били с най-големи познания в автомобилостроенето и често прибягвали до услугата - DIY в свободното време,сигурно химията е дясната им ръка предвид неметалното естество на БМВ е36.Пластиката рулира света еййй :mhihi: :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4859
Регистриран на: 7.02.2003
Местоположение: София
Кара: на 1,6 бара
Мечтае да кара: 911

Мнение от bmwdriver » 23 Юни 2008, 22:55

Пластмасата пак си е кяр,в пъти по-добре от некоя китоноска ;)
'91 Е36 32?i 24V- тия с детските болести и многото екстри 8)
Изображение
Driver's Racing Team
KBDremap

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2855
Регистриран на: 10.01.2008
Местоположение: София
Кара: Хилядолетен сокол

Мнение от NikiNikolov » 23 Юни 2008, 23:27

Е, братле не се впрягай. Всеки си работи по своя начин. И знай от мен, всичко е с чалъм, има си начин, занаят се краде - не се учи. Това го знам от други познати, приятели и т.н. И да не се обиждаме на коли, каляската ми е 5-ца, макар и 18 годишна вози доста добре в сравнение с този опел който си написал. БМВ е кола за удоволствие и лукс не е за състезания. Макар че по-новите са доста пъргави и ще им дишаш пушека на гумите.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4859
Регистриран на: 7.02.2003
Местоположение: София
Кара: на 1,6 бара
Мечтае да кара: 911

Мнение от bmwdriver » 23 Юни 2008, 23:39

Що му се хващате на Опела само не знам :mhihi:
'91 Е36 32?i 24V- тия с детските болести и многото екстри 8)
Изображение
Driver's Racing Team
KBDremap

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook