Демонтаж на вискозитетенния съединител
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
39 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
- snooperchi
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 374
- Регистриран на: 29.05.2006
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: G30 540iX
Колеги така и така за този вископревключвател говорите... да ви запитам при вас дори като е студена колата като подадете газ ... върти ли се перката по-силно? че чак да я чувате?



- Kristopher
-
-
- Мнения: 1054
- Регистриран на: 16.04.2005
- Местоположение: София,Младост 2
- Пол: Мъж
- Кара: e34, e36
ако постоянно ти се ускорява перката от газта, значи някой майстор, след като виското ти е било износено, ти го е пригодил постоянно да е зацепено

Компютърна диагностика на BMW след 1993 година - безплатна

- snooperchi
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 374
- Регистриран на: 29.05.2006
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: G30 540iX
Пречи ли ? надали ще повреди нещо... ?Kristopher написа:ако постоянно ти се ускорява перката от газта, значи някой майстор, след като виското ти е било износено, ти го е пригодил постоянно да е зацепено

- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
Най-малко ще ти трябва нова водна помпа и разбира се виско съединител.
И за колегите с чуковете: айде престанете да трошите навсякъде с тия чукове: къде е затегнало - прас чук, че по лесно. За всичко си има начин. Чакам желаещ за ново виско да види как се сменя без чук. Даже сам ще си направи, ще му дам всичко.
И за колегите с чуковете: айде престанете да трошите навсякъде с тия чукове: къде е затегнало - прас чук, че по лесно. За всичко си има начин. Чакам желаещ за ново виско да види как се сменя без чук. Даже сам ще си направи, ще му дам всичко.
- Turbo Amet
- Потребител
-
- Мнения: 34
- Регистриран на: 18.06.2008
Ти братленце явно бая БМВ-та си видял и си понатрупал рутинка
Знаеш ли как се развива визко на немска или австрийска кола,което не е развивано никога....явно не знаеш.Знаеш ли поне ,че температурата е катализатор на процесите запичане и клеясване.Ще ти застопоря оста перфектно ,да видим дали че успееш с 400мм гаечен ключ 32 и мускулна сила да го развиеш познавателче.Ще ти припомня още веднъж че чука действа по допирателна към оста в посока горната част на ключа,на същото място където натиска дланта ти,така че натоварването за лагера е незначително по-голямо.А най важното е ,че при така спекло визко ,просто нямаш друга алтернатива ,ако не стане с доброто ,т.е. само с гаечен ключ и щанга.Енергията е във функция от квадрата на скороста,дланта и мускула не винаги осигуряват натиска за развиване на запекло резбово съединение
И за такива дървени философи като тебе ще припомня,че това което ти ще направиш с 4 метра лост,аз ще го направя с гайковерта(тоест с чукане
),спомни си го когато някой вулканизатор тапир ти стегне джантетата.Лошото е не че ти(Архимеда) с лоста нямаш сила,а просто онези който държат,не издържат
При ударната сила,нямаш нужда от държачи 

Знаеш ли как се развива визко на немска или австрийска кола,което не е развивано никога....явно не знаеш.Знаеш ли поне ,че температурата е катализатор на процесите запичане и клеясване.Ще ти застопоря оста перфектно ,да видим дали че успееш с 400мм гаечен ключ 32 и мускулна сила да го развиеш познавателче.Ще ти припомня още веднъж че чука действа по допирателна към оста в посока горната част на ключа,на същото място където натиска дланта ти,така че натоварването за лагера е незначително по-голямо.А най важното е ,че при така спекло визко ,просто нямаш друга алтернатива ,ако не стане с доброто ,т.е. само с гаечен ключ и щанга.Енергията е във функция от квадрата на скороста,дланта и мускула не винаги осигуряват натиска за развиване на запекло резбово съединение


И за такива дървени философи като тебе ще припомня,че това което ти ще направиш с 4 метра лост,аз ще го направя с гайковерта(тоест с чукане





- Kristopher
-
-
- Мнения: 1054
- Регистриран на: 16.04.2005
- Местоположение: София,Младост 2
- Пол: Мъж
- Кара: e34, e36
snooperchi написа:Пречи ли ? надали ще повреди нещо... ?Kristopher написа:ако постоянно ти се ускорява перката от газта, значи някой майстор, след като виското ти е било износено, ти го е пригодил постоянно да е зацепено
не вярвам да вреди на нещо, иначе ти взима от мощността на двигателчето, което е най-важно, а другото незначително е, че има силен шум от перката при работа на високи обороти, който дразни понякога

Компютърна диагностика на BMW след 1993 година - безплатна

- snooperchi
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 374
- Регистриран на: 29.05.2006
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: G30 540iX
Благодаря ти за информацията колега!Kristopher написа:snooperchi написа:Пречи ли ? надали ще повреди нещо... ?Kristopher написа:ако постоянно ти се ускорява перката от газта, значи някой майстор, след като виското ти е било износено, ти го е пригодил постоянно да е зацепено
не вярвам да вреди на нещо, иначе ти взима от мощността на двигателчето, което е най-важно, а другото незначително е, че има силен шум от перката при работа на високи обороти, който дразни понякога

- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
Благодаря на колегата Turbo Amet за информацията, ама да ти кажа не ми харесва да работя с много с чук, но все пак в крае случай когато се налага се ползва. Само да вметна, ча на мойта каляска 90 год. виското така беше запекло /гайката/, напръсках със едно спрейче, и след три напъна се отви с остър звук.
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Не го светвай
Нека си работи с чука






- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- Turbo Amet
- Потребител
-
- Мнения: 34
- Регистриран на: 18.06.2008
Маняци сте е36тичкаджийте ей
Химията,електрониката,био и нано технологийте работят за вас,па ние в ДАП-а сменяме ли,сменяме ресори и не сме чували за Сперове ли каза?Това да не се маже нещо на филия и да се папка
Тее шперейове каде ги продават,в Миетрото има ли ги?
Запознати твърдят че собствениците на автомобили е36 били с най-големи познания в автомобилостроенето и често прибягвали до услугата - DIY в свободното време,сигурно химията е дясната им ръка предвид неметалното естество на БМВ е36.Пластиката рулира света еййй



Запознати твърдят че собствениците на автомобили е36 били с най-големи познания в автомобилостроенето и често прибягвали до услугата - DIY в свободното време,сигурно химията е дясната им ръка предвид неметалното естество на БМВ е36.Пластиката рулира света еййй


- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
Е, братле не се впрягай. Всеки си работи по своя начин. И знай от мен, всичко е с чалъм, има си начин, занаят се краде - не се учи. Това го знам от други познати, приятели и т.н. И да не се обиждаме на коли, каляската ми е 5-ца, макар и 18 годишна вози доста добре в сравнение с този опел който си написал. БМВ е кола за удоволствие и лукс не е за състезания. Макар че по-новите са доста пъргави и ще им дишаш пушека на гумите.
- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
39 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани