Загуба на мощност след 2500 оборота 320д

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 638
Регистриран на: 20.01.2008
Местоположение: София
Кара: e90 320d 163hp 2006

Мнение от baga » 19 Юни 2008, 20:38

Сега остава някой да смени и вакума на турбото, и ако пак не се оправи ........................

Потребител
Аватар
Мнения: 20
Регистриран на: 13.05.2008

и аз бях на ремонт

Мнение от emol » 19 Юни 2008, 22:08

днес смених филтъра за катализаторните газове, като го сравних с чисто новия все едно видях сатленка и хамбургски салам. първо си помислих че тва са различни части за кола. между временно почистиха ми и АГР и накрая като я изкарах от сервиза и настъпах газта все едно че не бях ходил на майстор ами на автомивка, нямаше никъв ефект, пак забива.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 471
Регистриран на: 22.07.2007

Мнение от kasabov » 20 Юни 2008, 10:49

да, иначе, аз си мисля да сменя и електромагнитният клапан и на ЕГРа. Така и 2та (и на турбото) ще са сменени. Макар, че е супер малко вероятно като натисниш мръсна газ да ти се включват и газове от ЕГРа. Ама знае ли човек.

После разучих за наще дебитомери, които са от тип HOT-FILM AIR MASS METER. Дават ги като най-добрите и като независими от мръсотията. Ама знае ли човек, то тая София не е точно мръсна :)

И мисля да намеря време да сваля турбото да видя да не би да има много нагар по уестгейта.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 638
Регистриран на: 20.01.2008
Местоположение: София
Кара: e90 320d 163hp 2006

Мнение от baga » 21 Юни 2008, 8:52

kasabov написа:да, иначе, аз си мисля да сменя и електромагнитният клапан и на ЕГРа. Така и 2та (и на турбото) ще са сменени. Макар, че е супер малко вероятно като натисниш мръсна газ да ти се включват и газове от ЕГРа. Ама знае ли човек.

После разучих за наще дебитомери, които са от тип HOT-FILM AIR MASS METER. Дават ги като най-добрите и като независими от мръсотията. Ама знае ли човек, то тая София не е точно мръсна :)

И мисля да намеря време да сваля турбото да видя да не би да има много нагар по уестгейта.

Аз се отказх от смяната на тия ел. клапани. Нещо и на мен ми намирисва на уестгейта. То друго, май почти не остана! :mhihi: Сигурен ли си за дебитомерите, че мислех да го карам моя на почистване.

Потребител
Аватар
Мнения: 35
Регистриран на: 11.03.2008
Пол: Мъж
Кара: 730 F01

Мнение от nikolai_nedkov » 21 Юни 2008, 10:22

То уестгейта на турбото е една гумена мембрана, тя или работи или не.


Аватар
Мнения: 1588
Регистриран на: 7.01.2005
Местоположение: SF
Пол: Мъж
Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD

Мнение от V-max » 21 Юни 2008, 10:28

nikolai_nedkov написа:То уестгейта на турбото е една гумена мембрана, тя или работи или не.


точно таке е, но има и средно положения като се поизпече повечко не е толкова гумена вече...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 638
Регистриран на: 20.01.2008
Местоположение: София
Кара: e90 320d 163hp 2006

Мнение от baga » 21 Юни 2008, 13:39

V-max написа:
nikolai_nedkov написа:То уестгейта на турбото е една гумена мембрана, тя или работи или не.


точно таке е, но има и средно положения като се поизпече повечко не е толкова гумена вече...

Питането ми е към V-max, защото виждам, че доста се е ровил в турбините. Тая мембрана на уестгейта, как се сменя? Трябва ли да се сваля турбото, или става без демонтажа му? Също така дали знаеш колко пари е? Дайте и аз да инвестирам някой лев в опити да решим проблема! :mhihi: :mhihi: :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 471
Регистриран на: 22.07.2007

Мнение от kasabov » 21 Юни 2008, 16:29

ами на няколко места пишеше, че не се влияят като малко по-старите от мръсотия. А и колегата Кронос беше писал по-нагоре, че го е сменил и нямало разлика. Макар, че то 100% сигурност няма, а да не говорим, че може да има различни причини при различните коли които да правят това заглъхване.

baga написа:Аз се отказх от смяната на тия ел. клапани. Нещо и на мен ми намирисва на уестгейта. То друго, май почти не остана! :mhihi: Сигурен ли си за дебитомерите, че мислех да го карам моя на почистване.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 16.05.2008
Местоположение: Devnya Drag Club

Мнение от plamen_hh » 21 Юни 2008, 23:07

И мойта почна да глъхне като я натисна по сериозно сякаш не и достига нафтата мисля да сменя горивния филтър може да се е прецакал нещо щото преди седмица си варвеше перфектно :shock:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 638
Регистриран на: 20.01.2008
Местоположение: София
Кара: e90 320d 163hp 2006

Мнение от baga » 22 Юни 2008, 8:16

plamen_hh написа:И мойта почна да глъхне като я натисна по сериозно сякаш не и достига нафтата мисля да сменя горивния филтър може да се е прецакал нещо щото преди седмица си варвеше перфектно :shock:

Споко, не е от филтъра! :winky: Добре дошъл в клуба. :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 552
Регистриран на: 18.02.2008
Пол: Мъж
Кара: жена си да дрифти
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: харчи малко - върви на страх

Мнение от mili4uk » 22 Юни 2008, 11:08

Колеги... дебитомера е !!!
Вчера отидох до една морга и купих втора ръка такъв....- същия като моя
Сложих го и с нетърпение дадох газ на колата...
оказа се че този е по-прееб.н от моя.... на почти всяка скорост заглъхваше да не говорим че не можах да вдигна 140 км на 5-та .
Отидох... смених го с 2-ри.
Подобно положение... не изчезна, но в сравнение с моя (оригиналния) по-добре се държеше... почти го нямаше... но все пак се усещаше...
Хубавото е че не купих нито един от 2-та...
а сега ще трябва да обикалям да търся някой чисто нов.... качествен да купя .
Мисля че това ще реши проблема.
Не препоръчвам на никой да купува втора ръка - поради мнооогооо голямата вероятност да е още по-скапан или поне да не се оправи проблема.

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Мнение от Dimitroff » 22 Юни 2008, 12:39

mili4uk написа:Колеги... дебитомера е !!!
Вчера отидох до една морга и купих втора ръка такъв....- същия като моя
Сложих го и с нетърпение дадох газ на колата...
оказа се че този е по-прееб.н от моя.... на почти всяка скорост заглъхваше да не говорим че не можах да вдигна 140 км на 5-та .
Отидох... смених го с 2-ри.
Подобно положение... не изчезна, но в сравнение с моя (оригиналния) по-добре се държеше... почти го нямаше... но все пак се усещаше...
Хубавото е че не купих нито един от 2-та...
а сега ще трябва да обикалям да търся някой чисто нов.... качествен да купя .
Мисля че това ще реши проблема.
Не препоръчвам на никой да купува втора ръка - поради мнооогооо голямата вероятност да е още по-скапан или поне да не се оправи проблема.


Колега, не става само да смениш дебитомера!
Трябва и да се препрограмира, защото иначе изпада в авариен режим...
Ходи в БМВ сервиз да препрограмират новия дебитомер и да видим има ли разлика после :lol: :confused: 8)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 552
Регистриран на: 18.02.2008
Пол: Мъж
Кара: жена си да дрифти
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: харчи малко - върви на страх

Мнение от mili4uk » 22 Юни 2008, 13:14

Dimitroff написа:
mili4uk написа:Колеги... дебитомера е !!!
Вчера отидох до една морга и купих втора ръка такъв....- същия като моя
Сложих го и с нетърпение дадох газ на колата...
оказа се че този е по-прееб.н от моя.... на почти всяка скорост заглъхваше да не говорим че не можах да вдигна 140 км на 5-та .
Отидох... смених го с 2-ри.
Подобно положение... не изчезна, но в сравнение с моя (оригиналния) по-добре се държеше... почти го нямаше... но все пак се усещаше...
Хубавото е че не купих нито един от 2-та...
а сега ще трябва да обикалям да търся някой чисто нов.... качествен да купя .
Мисля че това ще реши проблема.
Не препоръчвам на никой да купува втора ръка - поради мнооогооо голямата вероятност да е още по-скапан или поне да не се оправи проблема.


Колега, не става само да смениш дебитомера!
Трябва и да се препрограмира, защото иначе изпада в авариен режим...
Ходи в БМВ сервиз да препрограмират новия дебитомер и да видим има ли разлика после :lol: :confused: 8)


Новия дебитомер само се синхронизира. Знам и колата как се държи в авариен режим :)
Проблема на повечето дебитомери... е че работят на 60%, 80 %.. и почти не се хващат на диагностика.
Отделно от това... ама не съм сигурен защото не видях дали първия го синхронизираха.... мисля че ако са едни и същи като модел и марка... не трябва да се синхронизират. Ама тук може и да бъркам

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 16.05.2008
Местоположение: Devnya Drag Club

Мнение от plamen_hh » 22 Юни 2008, 20:22

Ако е дебитомер като му махнеш кабелчето трябва да тръгне само дето може да гори повечко :evil: .Ще я разгадая тая мистерия няма да стане иначе :twisted:

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 11.06.2008

Мнение от charly » 22 Юни 2008, 22:21

А принципно каде се намира този дебитомер.

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook