Ъпгрейд на спирачната система на Е34
Модератор: Технически модератори
63 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
ре
Я засили с 200 и да се наложи да спеш рязко. Спират до 50-60км и после добре че ми е тежък кракътPostman написа:mikluho написа:п.п
проблема със старите спирачни елементи ми беше че като се стоплят и трябваше да натискам повече
Моята кола няма сила да ги стопли толкова, че да ме озорят![]()
![]()




oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
- mikluho
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 267
- Регистриран на: 21.11.2006
- Местоположение: Люлин
- Пол: Мъж
- Кара: Vmax, Е46 330 Convertible, E21 315
Re: ре
slavianko написа:Я засили с 200.....
сега умуват как да ги дигнат тия 200 па после ще го мислят спирането



На ваше място аз бих описал подробно всичките си приключения, като отстраня всичко освен отношенията с хората.
Източник:писмо от Толстой до Миклухо-Маклай. “Човекът от луната”, С., 1986.
Източник:писмо от Толстой до Миклухо-Маклай. “Човекът от луната”, С., 1986.
- t_andonov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1054
- Регистриран на: 15.10.2005
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: Е 30
Re: ре
аз така запалих старите накладки в буквалния смисъл даже някъв тип скокна с пожарогасител да помага беше голям майтапslavianko написа:Я засили с 200 и да се наложи да спеш рязко. Спират до 50-60км и после добре че ми е тежък кракътPostman написа:mikluho написа:п.п
проблема със старите спирачни елементи ми беше че като се стоплят и трябваше да натискам повече
Моята кола няма сила да ги стопли толкова, че да ме озорят![]()
![]()
![]()
и почвам да се оглеждам надясно ли да бягам или на ляво че да не ударя марулята дето кара пред мен с 35км и брадата и е на разтояние 10см от волана
![]()

Peicho написа:... Моля, ако можеш да уредиш снимки на апаратите, но не гарантирам, че ще купя, тъй като намерих и едни (предните) от щатско.
Аз имам друго предложение - отдели малко време и потърси на спокойствие апарати и ако не намериш по-евтин и по-добър вариант, съответно решиш, че искаш да купиш точно тези и точно на тази цена, тогава ще питам за снимка. Не ми се иска да притеснявам човека при такава постановка на задачата

- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: ре
mikluho написа:slavianko написа:Я засили с 200.....
сега умуват как да ги дигнат тия 200 па после ще го мислят спирането![]()
![]()

Последна промяна slavianko на 18 Юни 2008, 22:59, променена общо 1 път
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
^ Колега мноу остро мисля че другия колега имаше друго в предвид.
Цените дето обяви Postman (Явор ??) са ... уникални. Преди няколко
дена се продадоха в щатско само предни от 840/850 за 710 долара или
нещо подобно.
За маркучите със стоманена оплетка не че искам да ви разобедя ама
за стриит кола май няма много смисъл от тях.
Цените дето обяви Postman (Явор ??) са ... уникални. Преди няколко
дена се продадоха в щатско само предни от 840/850 за 710 долара или
нещо подобно.
За маркучите със стоманена оплетка не че искам да ви разобедя ама
за стриит кола май няма много смисъл от тях.
Ъпгрейд на спирачната система на Е34-вече факт
Колеги, вече съм щастлив да се похваля: най-после след 2 месеца събиране на частите от къде ли не по света - вече съм със спирачна система от М5!
Споделям какво и откъде купих и за колко:
1.Апарати предни(М5) от щатския ибей: 360$ с транспорта
2.Метални спирачни маркучи пак от там: 140$
2.Апарати задни(М5) от немския ибей: 150 евро
3.Предни дискове Брембо(315х28мм) от Манимпекс: 200 лева с отстъпката
3. Задни дискове(300х20мм), накладки предни и задни, всичко оригинално БМВ от един немски дилър на БМВ: общо 250 евро с транспорта
Общо: ами соленко, около 1600 лв.
Резултата ще попитате: ами с една дума-впечатляващ. Монтирахме всичко преди 3 часа, минах само едни 10 км до вкъщи т.е. накладките и дисковете въобще не са улегнали и все пак спира доста повече отколкото с оригиналните спирачки.
Ето и малко снимки:
Отпред:
Отзад:


Споделям какво и откъде купих и за колко:
1.Апарати предни(М5) от щатския ибей: 360$ с транспорта
2.Метални спирачни маркучи пак от там: 140$
2.Апарати задни(М5) от немския ибей: 150 евро
3.Предни дискове Брембо(315х28мм) от Манимпекс: 200 лева с отстъпката
3. Задни дискове(300х20мм), накладки предни и задни, всичко оригинално БМВ от един немски дилър на БМВ: общо 250 евро с транспорта
Общо: ами соленко, около 1600 лв.
Резултата ще попитате: ами с една дума-впечатляващ. Монтирахме всичко преди 3 часа, минах само едни 10 км до вкъщи т.е. накладките и дисковете въобще не са улегнали и все пак спира доста повече отколкото с оригиналните спирачки.
Ето и малко снимки:
Отпред:





Отзад:



"If everything seems under control, you're just not going fast enough"
- dizelboy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2521
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: коя кадето го прибере при себеси
mikluho написа:сега и аз да споделя малко опит по спирането![]()
преди два дена подмених предните дискове и накладки
с ето тези
комплект с накладките са 380 лева цена клиент
по препоръка на мой приятел сега ще си поръчам и спирачни маркучи с метална уплетка
и накрая от камор
позизиций 28 и 31
ква пара с атия позиции ???



- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
поздравление за новото спиране 

Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Колеги, понеже трябва да сменям накладки и дискове си мисля за някакъв ъпгрейд на спирачките. Ще ми се обаче да е нещо що годе евтино, а може и да не е много по-добро. Честно казано аз съм си доволен от спирачките в момента. ABS-а ми е изключен и дори при 80-100км/ч мога да блокирам гумите - като формулите съм -гледам в огледалото пушаци и мирише на изгоряла гума в колата
. Тоест спирачките за нормално каране (не с 200км/ч) са си напълно достатъчни и от по-хубави гуми ще има по-голямо подобрение, въпреки че гумите са ми що годе хубави. Проблема е, че съм с 520-ка и доколкото загледах дисковете не съм имал късмета да съм от изключенията с вентилирани дискове отпред, ами с плътни. Та предполагам, че всичко различно от оригиналните ми дискове ще иска смяна и на апаратите ? Дори и да сложа от 525-535 вентилираните дискове със същия диаметър пак ли ще иска смяна на апаратите ?

63 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани