да попитам!

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 18 Юни 2008, 19:59

super_mario написа:май диагностика ще ми помогне само!!!

Taа механичното износване си трябва отваряне на капака на клапаните.
Един въпрос - цъка ли като работи на място все едно 100 души чоплят семки :?:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 125
Регистриран на: 29.11.2007
Местоположение: По морето и у нас!
Пол: Мъж
Кара: баба 323ти ,
Детайли за колата: hell rot!

Мнение от cesico » 18 Юни 2008, 21:49

ами ако не и стига горивото за да поддържа тези обороти .т.е. някакъв проблем в горивната система, става също и прекалено много гориво - т.е. не може да го изгаря и я дави?елкон май?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 149
Регистриран на: 14.02.2008
Местоположение: Greece

Мнение от TEODORO6 » 18 Юни 2008, 21:59

Ако е от гаривната система ще прикасва и преди 4000 оборота.
Ако е вал и кобилици на диагностиката не излизат.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 125
Регистриран на: 29.11.2007
Местоположение: По морето и у нас!
Пол: Мъж
Кара: баба 323ти ,
Детайли за колата: hell rot!

Мнение от cesico » 18 Юни 2008, 22:53

Да ама до 4 оборота черпи 1 а след това 2 и ако примерно има едно филтърче позапу6ено 2 няма да минат за необходимото време ама се пак пич дай 30 кинта и 6е ти кажат хората все пак за това са там.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 229
Регистриран на: 13.04.2008
Пол: Мъж
Кара: ски и свири на цигулка

Мнение от super_mario » 18 Юни 2008, 23:56

ми да цъка като я запаля сутрин и се оправя като загрее малко зная че повдига4ите са ми за смяна

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 697
Регистриран на: 28.01.2006
Местоположение: София

Мнение от Exy » 19 Юни 2008, 0:20

Дебиломер?
We love you Ronnie!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 229
Регистриран на: 13.04.2008
Пол: Мъж
Кара: ски и свири на цигулка

Мнение от super_mario » 19 Юни 2008, 16:26

:shock:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 229
Регистриран на: 13.04.2008
Пол: Мъж
Кара: ски и свири на цигулка

Мнение от super_mario » 19 Юни 2008, 18:05

и да допълня само че не винаги ми го прави това ето днес например бях на 4500 оборота нямаше проблем:)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2402
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: София
Кара: '94 Opel Corsa B

Мнение от стан » 19 Юни 2008, 18:56

Абе толко ли е сложно на място да и дадеш газ докрай и да видиш къде прекъсва?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 130
Регистриран на: 3.02.2008
Местоположение: София

Мнение от viksan_1985 » 20 Юни 2008, 18:34

братле и аз имам същия проблем говорих със 100 човека ,фаида от диагностика нема... отвори капака и виж вала..... и ако тои е добре вече тарси проблема другаде ,опитаи с друг дебитомер свещи и т.н и отхварляи едно по едно.... и пиши кво е станало....

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 149
Регистриран на: 14.02.2008
Местоположение: Greece

Мнение от TEODORO6 » 20 Юни 2008, 18:50

viksan_1985 написа:братле и аз имам същия проблем говорих със 100 човека ,фаида от диагностика нема... отвори капака и виж вала..... и ако тои е добре вече тарси проблема другаде ,опитаи с друг дебитомер свещи и т.н и отхварляи едно по едно.... и пиши кво е станало....



А при тебе какво беше?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 130
Регистриран на: 3.02.2008
Местоположение: София

Мнение от viksan_1985 » 20 Юни 2008, 19:02

аз още не сам го открил, нямах време да ровя ис колата... но утре мисля да погледна вала кат за начало щото ми се струва че и повдигачите ми чукат та две в едно... и ако вала ми се окаже че е добре в което се съмнявам... почвам по познатата схема горивен филтер кабели свещи така но при мене прекъсвач не се вкл в нито един момент няма детонации просто на 4500 прекъсва и мисля че почва да работи на три цилиндъра.. иначе в ниските и на място няма ядове.... и тка проблема ни е сходен за това ти предлагам които открие нещо да споделя за да може да сме полезни и други в това състояние..

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 229
Регистриран на: 13.04.2008
Пол: Мъж
Кара: ски и свири на цигулка

Мнение от super_mario » 20 Юни 2008, 19:22

братле горивния филтар съм го сменял неи от него свещи имам купени ще сменя и тях остана само кабели да взема
по принцип ми чукат повдига4ите и то само като е студена :shock: а трябва да е обратното по принцим ама незнам и аз моята след 4000 оборота не прекасва ами направо бучи муцуната спира не вихаги етака ама мн често!!
пиши утре кво е станало като я отвориш твоята :?:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 149
Регистриран на: 14.02.2008
Местоположение: Greece

Мнение от TEODORO6 » 22 Юни 2008, 7:12

viksan_1985 написа:аз още не сам го открил, нямах време да ровя ис колата... но утре мисля да погледна вала кат за начало щото ми се струва че и повдигачите ми чукат та две в едно... и ако вала ми се окаже че е добре в което се съмнявам... почвам по познатата схема горивен филтер кабели свещи така но при мене прекъсвач не се вкл в нито един момент няма детонации просто на 4500 прекъсва и мисля че почва да работи на три цилиндъра.. иначе в ниските и на място няма ядове.... и тка проблема ни е сходен за това ти предлагам които открие нещо да споделя за да може да сме полезни и други в това състояние..


:?:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 149
Регистриран на: 14.02.2008
Местоположение: Greece

Мнение от TEODORO6 » 22 Юни 2008, 7:17

super_mario написа:братле горивния филтар съм го сменял неи от него свещи имам купени ще сменя и тях остана само кабели да взема
по принцип ми чукат повдига4ите и то само като е студена :shock: а трябва да е обратното по принцим ама незнам и аз моята след 4000 оборота не прекасва ами направо бучи муцуната спира не вихаги етака ама мн често!!
пиши утре кво е станало като я отвориш твоята :?:


:?:

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook