320 или 318 is кой двигател е по добър.
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
21 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- scotixer
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 54
- Регистриран на: 13.04.2003
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: м42
- Мечтае да кара: винаги
- Harrys
- Потребител
-
- Мнения: 38
- Регистриран на: 5.08.2006
- Местоположение: София
- Кара: e36 320 Touring
Карал съм 318 ис, а сега карам 320-ка.Според мен ИС-ката е по-пъргава, но над 130 няма нищо общо с 320-ката тя просто излита над 100. Шестака по ми харесва като мотор , но може би за града 318 е по-добре а е и по- икономична.
- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Kато видиш колата ще я познаеш ,аз първата като я видях нищо не можа да ме спре да я купя/320i/, сега новаата/318is/ макар и 3 години по-нова не я обичам толкова колкото първата!Остави ги тези мотори важно е колата да те грабне,сутрин като я видиш да се спреш да и се полюбуваш минута и тогава да тръгнеш всичко друго е компромис/има и лоши страни да откриеш докато и се любуваш че са ти свили лаисните
/;

Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- McClane
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 786
- Регистриран на: 10.09.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Nukem написа:Остави ги тези мотори важно е колата да те грабне,сутрин като я видиш да се спреш да и се полюбуваш минута и тогава да тръгнеш всичко друго е компромис/има и лоши страни да откриеш докато и се любуваш че са ти свили лаисните/;
Това чувство ми е познато

А за отговора на въпроса ти има доста изписано в този форум.
Дали ще е М42/44 или М50/52 не е от чак такова значение.
Важното е колата като цяло да е читава

Nukem написа:Kато видиш колата ще я познаеш ,аз първата като я видях нищо не можа да ме спре да я купя/320i/, сега новаата/318is/ макар и 3 години по-нова не я обичам толкова колкото първата!Остави ги тези мотори важно е колата да те грабне,сутрин като я видиш да се спреш да и се полюбуваш минута и тогава да тръгнеш всичко друго е компромис/има и лоши страни да откриеш докато и се любуваш че са ти свили лаисните/;



- Spectral
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 107
- Регистриран на: 24.04.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530d sport
Както казаха и някой други колеги по читавия двигател е по добрия варянт.Можеш да си земеш 6-так с 4 врати и ти давам гаранция, че върви по добре от ис=стани да седна
. Дръпнете си по 1 ръководство и вижте, че бмв са ви написали диманичните показатели на колите.Там 6-така върви малко по добре от ис до 100 а на горе още малко по добре. Какво разправят тея с ис-ките ги остави
производителя е написал коя върви повече!!! Моята кола е в отлично състояние и не смятам, че ис може да ме бие на сякъв тип надпревара освен ако шофиора е мн. по добър от мен.Когато барнеш някой който наистина може да кара тогава 10кс няма да ти помогнат изобщо.
За 5100 съм си взел 320-ка с пълен ел пакет,климатроник,кожен салон.Водих я на диагностика пича вика, че не можело да уцеля по добра кола.94-та е и е регистрирана за първи път 96-та година.
Ис-са пада от запазена вектра 115коня на 400метра. Колегата ми ива вектра и с нея скъса 2-иса и 2компакта ti. Пичовете можеха да карат доста и като слязоха викат, че вектрата била 150коня, а 320-ка не можа да бие.Вектрата е 1140килограма и това и е предимството.


За 5100 съм си взел 320-ка с пълен ел пакет,климатроник,кожен салон.Водих я на диагностика пича вика, че не можело да уцеля по добра кола.94-та е и е регистрирана за първи път 96-та година.
Ис-са пада от запазена вектра 115коня на 400метра. Колегата ми ива вектра и с нея скъса 2-иса и 2компакта ti. Пичовете можеха да карат доста и като слязоха викат, че вектрата била 150коня, а 320-ка не можа да бие.Вектрата е 1140килограма и това и е предимството.
21 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани