Загуба на мощност след 2500 оборота 320д
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- mili4uk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 552
- Регистриран на: 18.02.2008
- Пол: Мъж
- Кара: жена си да дрифти
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: харчи малко - върви на страх
V-max написа:това е нормално , в смисъл имало е авария в мотора и някои нещица са го повредили лекинко. В сервиз това няма как да ти го оправят, а ще искат да ти сложат нова ос с 2те перки което идва към 1000лв с труда
Сега поразгледах снимката добре - луфтове има ли оста ? Свиреше ли турбината преди да погледнеш или нормална работа ?
Луфтове няма... и принципно си свири от към 1500 оборота.. ( готино нормално свистене)
Турбината си се усеща идеално..
Мен проблема ми е в ниските обороти... преди да включи турбината

Другия ми проблем е че не мога да вдигна повече от 170-180 км.
Колата спира... почва да тресе... и трябва да върна педала.. да изчакам 2-3 секунди... и се оправя... но стигна ли заветните 170-180... пак спира ! Все едно имам ограничител и ми спира турбото

Случвало ми се е и на 3-та или 4-та.. като в по-натоварена колата... като дам газ и мина 3500 оборота... пак да спира турбото

Вече и аз незнам какво да гледам
Няма грешки натрупани... всички казват.. колата е идеална ! Обаче не е

Beat the Devil
http://www.youtube.com/watch?v=k-cbiYzlHOk
http://www.youtube.com/watch?v=k-cbiYzlHOk
- V-max
-
-
- Мнения: 1588
- Регистриран на: 7.01.2005
- Местоположение: SF
- Пол: Мъж
- Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
- Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD
луфтове навътре-навън например има ли? Като загрее може и да опира в корпуса, затова да са така оядени ръбчетата на перките ... Щом казваш , че и забива понякога тотално значи може и тцялостно да блокира
- mili4uk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 552
- Регистриран на: 18.02.2008
- Пол: Мъж
- Кара: жена си да дрифти
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: харчи малко - върви на страх
V-max написа:луфтове навътре-навън например има ли? Като загрее може и да опира в корпуса, затова да са така оядени ръбчетата на перките ... Щом казваш , че и забива понякога тотално значи може и тцялостно да блокира
Не видях да има каквито и да е луфтове... ама с една лека подробност... на ОКО и на Пипане което е адски несериозно разбира се !
А и на ниски предавки.... да кажем на първа и на втора... съм я мъчил достатъчно... с по 30-50 секунди на 4000-4500 оборота...
би трябвало и тогава ама.. .нъц -работи си идеално !
незнам... чудя се дали да чакам да се прецака тотално... и тогава ... или да дам 700-800 лв за ревизия

Beat the Devil
http://www.youtube.com/watch?v=k-cbiYzlHOk
http://www.youtube.com/watch?v=k-cbiYzlHOk
- V-max
-
-
- Мнения: 1588
- Регистриран на: 7.01.2005
- Местоположение: SF
- Пол: Мъж
- Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
- Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD
с тия надрани перки ревизията е скъпа ... С 1000лв можеш да извъртиш приблизително 3 турбини 2ра употреба ... Има риск, но пък понякога изпадат и добри . Все пак с 3 цели срещу един ремонт кое ще навърти повече километри... ?
- mili4uk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 552
- Регистриран на: 18.02.2008
- Пол: Мъж
- Кара: жена си да дрифти
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: харчи малко - върви на страх
V-max написа:с тия надрани перки ревизията е скъпа ... С 1000лв можеш да извъртиш приблизително 3 турбини 2ра употреба ... Има риск, но пък понякога изпадат и добри . Все пак с 3 цели срещу един ремонт кое ще навърти повече километри... ?
Колега... аз така и така другия месец съм замислил да идвам при теб да я чипваме... ще удариш ли един поглед и върху турбината... ? Поне да я издуем както трябва... да я батисаме.. та да не ме е яд че я сменям



Beat the Devil
http://www.youtube.com/watch?v=k-cbiYzlHOk
http://www.youtube.com/watch?v=k-cbiYzlHOk
- V-max
-
-
- Мнения: 1588
- Регистриран на: 7.01.2005
- Местоположение: SF
- Пол: Мъж
- Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
- Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD
хахахах, много добре - ще я издуеме едно хубаво пък може и да се оправи , знае ли човек , чиптунинга лекува понякога
Поне имам една готова за вграждане , та мога двойна промоция да ти направя - чип+турбо хехехее (майтапя се) 



- mili4uk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 552
- Регистриран на: 18.02.2008
- Пол: Мъж
- Кара: жена си да дрифти
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: харчи малко - върви на страх
V-max написа:хахахах, много добре - ще я издуеме едно хубаво пък може и да се оправи , знае ли човек , чиптунинга лекува понякога![]()
Поне имам една готова за вграждане , та мога двойна промоция да ти направя - чип+турбо хехехее (майтапя се)
Хехе


Предполагам края на другата седмица ще се видим
Beat the Devil
http://www.youtube.com/watch?v=k-cbiYzlHOk
http://www.youtube.com/watch?v=k-cbiYzlHOk
- kronos
- ентусиаст
-
- Мнения: 899
- Регистриран на: 30.11.2006
- Местоположение: с. Варна
- Пол: Мъж
- Кара: MB w212 AMG
- Мечтае да кара: по пътища без дупки
Това че перката има луфт(хоризонтален), говорим за около 1-2мм., проблем ли е? По моята гледам че има и масло стечено от долу.
- mili4uk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 552
- Регистриран на: 18.02.2008
- Пол: Мъж
- Кара: жена си да дрифти
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: харчи малко - върви на страх
kronos написа:Това че перката има луфт(хоризонтален), говорим за около 1-2мм., проблем ли е? По моята гледам че има и масло стечено от долу.
Предполагам че всеки един луфт е проблем... ама все пак не съм специалист...
Beat the Devil
http://www.youtube.com/watch?v=k-cbiYzlHOk
http://www.youtube.com/watch?v=k-cbiYzlHOk
от една седмица съм с бмв 320д 136
за първи път пиша в форума. колата ми е 98 година но е на 57000 км. реални. не е карана около 5 години. филтрите не бяха сменяни никога откакто е купена. само масло беше сменено веднъж. абсолютно всичко е оригинално по нея. обаче въпросното забиване при определени обороти го имам както при вас. може ли от стоене с години и некаране да се прецакат всички тези клапани дюзи и дебитомер и т.н. много е дразнещо това увисване за секунда след 2000 оборота.
- baga
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 638
- Регистриран на: 20.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: e90 320d 163hp 2006
То, щом кола на 57000км ги прави тия неща, сигурно са някакви фабрични настройки
Аз обаче му намерих цаката. Просто не натискам педала в пода, а давам газ плавно и ускорениието е перфектно - няма увисване. Пробвайте и вие.



- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
baga написа:То, щом кола на 57000км ги прави тия неща, сигурно са някакви фабрични настройки![]()
![]()
Аз обаче му намерих цаката. Просто не натискам педала в пода, а давам газ плавно и ускорениието е перфектно - няма увисване. Пробвайте и вие.
Абе, и при мен уж е така...но това не е решение на проблема


- mili4uk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 552
- Регистриран на: 18.02.2008
- Пол: Мъж
- Кара: жена си да дрифти
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: харчи малко - върви на страх
kasabov написа:да, то плавно като натискаш няма проблем при никой
да бе... при мен като не натискам - изобщо не се появява... !
Beat the Devil
http://www.youtube.com/watch?v=k-cbiYzlHOk
http://www.youtube.com/watch?v=k-cbiYzlHOk
- nikolai_nedkov
- Потребител
-
- Мнения: 35
- Регистриран на: 11.03.2008
- Пол: Мъж
- Кара: 730 F01
Явно не е от прословутия клапан на турбото.Смених го с нов, махнах катализаторите, смених всички филтри, включително и този на картерните газове, изолирах AGR и пак същата работа. Има малко подобрение, но забиването си го има пак.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани