Загуба на мощност след 2500 оборота 320д

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 552
Регистриран на: 18.02.2008
Пол: Мъж
Кара: жена си да дрифти
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: харчи малко - върви на страх

Мнение от mili4uk » 15 Юни 2008, 18:34

V-max написа:това е нормално , в смисъл имало е авария в мотора и някои нещица са го повредили лекинко. В сервиз това няма как да ти го оправят, а ще искат да ти сложат нова ос с 2те перки което идва към 1000лв с труда

Сега поразгледах снимката добре - луфтове има ли оста ? Свиреше ли турбината преди да погледнеш или нормална работа ?


Луфтове няма... и принципно си свири от към 1500 оборота.. ( готино нормално свистене)
Турбината си се усеща идеално..
Мен проблема ми е в ниските обороти... преди да включи турбината :(
Другия ми проблем е че не мога да вдигна повече от 170-180 км.
Колата спира... почва да тресе... и трябва да върна педала.. да изчакам 2-3 секунди... и се оправя... но стигна ли заветните 170-180... пак спира ! Все едно имам ограничител и ми спира турбото :(
Случвало ми се е и на 3-та или 4-та.. като в по-натоварена колата... като дам газ и мина 3500 оборота... пак да спира турбото :( ! Не е помпата... гледахме я ...!
Вече и аз незнам какво да гледам
Няма грешки натрупани... всички казват.. колата е идеална ! Обаче не е :twisted:


Аватар
Мнения: 1588
Регистриран на: 7.01.2005
Местоположение: SF
Пол: Мъж
Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD

Мнение от V-max » 15 Юни 2008, 20:19

луфтове навътре-навън например има ли? Като загрее може и да опира в корпуса, затова да са така оядени ръбчетата на перките ... Щом казваш , че и забива понякога тотално значи може и тцялостно да блокира

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 552
Регистриран на: 18.02.2008
Пол: Мъж
Кара: жена си да дрифти
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: харчи малко - върви на страх

Мнение от mili4uk » 15 Юни 2008, 21:03

V-max написа:луфтове навътре-навън например има ли? Като загрее може и да опира в корпуса, затова да са така оядени ръбчетата на перките ... Щом казваш , че и забива понякога тотално значи може и тцялостно да блокира


Не видях да има каквито и да е луфтове... ама с една лека подробност... на ОКО и на Пипане което е адски несериозно разбира се !
А и на ниски предавки.... да кажем на първа и на втора... съм я мъчил достатъчно... с по 30-50 секунди на 4000-4500 оборота...
би трябвало и тогава ама.. .нъц -работи си идеално !
незнам... чудя се дали да чакам да се прецака тотално... и тогава ... или да дам 700-800 лв за ревизия :(


Аватар
Мнения: 1588
Регистриран на: 7.01.2005
Местоположение: SF
Пол: Мъж
Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD

Мнение от V-max » 15 Юни 2008, 21:23

с тия надрани перки ревизията е скъпа ... С 1000лв можеш да извъртиш приблизително 3 турбини 2ра употреба ... Има риск, но пък понякога изпадат и добри . Все пак с 3 цели срещу един ремонт кое ще навърти повече километри... ?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 552
Регистриран на: 18.02.2008
Пол: Мъж
Кара: жена си да дрифти
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: харчи малко - върви на страх

Мнение от mili4uk » 15 Юни 2008, 21:28

V-max написа:с тия надрани перки ревизията е скъпа ... С 1000лв можеш да извъртиш приблизително 3 турбини 2ра употреба ... Има риск, но пък понякога изпадат и добри . Все пак с 3 цели срещу един ремонт кое ще навърти повече километри... ?


Колега... аз така и така другия месец съм замислил да идвам при теб да я чипваме... ще удариш ли един поглед и върху турбината... ? Поне да я издуем както трябва... да я батисаме.. та да не ме е яд че я сменям :twisted: :twisted: :twisted:


Аватар
Мнения: 1588
Регистриран на: 7.01.2005
Местоположение: SF
Пол: Мъж
Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD

Мнение от V-max » 15 Юни 2008, 22:27

хахахах, много добре - ще я издуеме едно хубаво пък може и да се оправи , знае ли човек , чиптунинга лекува понякога :mhihi: :mhihi: Поне имам една готова за вграждане , та мога двойна промоция да ти направя - чип+турбо хехехее (майтапя се) :D

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 552
Регистриран на: 18.02.2008
Пол: Мъж
Кара: жена си да дрифти
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: харчи малко - върви на страх

Мнение от mili4uk » 16 Юни 2008, 8:17

V-max написа:хахахах, много добре - ще я издуеме едно хубаво пък може и да се оправи , знае ли човек , чиптунинга лекува понякога :mhihi: :mhihi: Поне имам една готова за вграждане , та мога двойна промоция да ти направя - чип+турбо хехехее (майтапя се) :D


Хехе :) аз пък съм абсолютно сериозен :twisted:
Предполагам края на другата седмица ще се видим

ентусиаст
Аватар
Мнения: 899
Регистриран на: 30.11.2006
Местоположение: с. Варна
Пол: Мъж
Кара: MB w212 AMG
Мечтае да кара: по пътища без дупки

Мнение от kronos » 16 Юни 2008, 23:28

Това че перката има луфт(хоризонтален), говорим за около 1-2мм., проблем ли е? По моята гледам че има и масло стечено от долу.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 552
Регистриран на: 18.02.2008
Пол: Мъж
Кара: жена си да дрифти
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: харчи малко - върви на страх

Мнение от mili4uk » 17 Юни 2008, 8:23

kronos написа:Това че перката има луфт(хоризонтален), говорим за около 1-2мм., проблем ли е? По моята гледам че има и масло стечено от долу.


Предполагам че всеки един луфт е проблем... ама все пак не съм специалист...

Потребител
Аватар
Мнения: 20
Регистриран на: 13.05.2008

от една седмица съм с бмв 320д 136

Мнение от emol » 18 Юни 2008, 10:24

за първи път пиша в форума. колата ми е 98 година но е на 57000 км. реални. не е карана около 5 години. филтрите не бяха сменяни никога откакто е купена. само масло беше сменено веднъж. абсолютно всичко е оригинално по нея. обаче въпросното забиване при определени обороти го имам както при вас. може ли от стоене с години и некаране да се прецакат всички тези клапани дюзи и дебитомер и т.н. много е дразнещо това увисване за секунда след 2000 оборота.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 638
Регистриран на: 20.01.2008
Местоположение: София
Кара: e90 320d 163hp 2006

Мнение от baga » 18 Юни 2008, 20:06

То, щом кола на 57000км ги прави тия неща, сигурно са някакви фабрични настройки :mhihi: :mhihi: :mhihi: Аз обаче му намерих цаката. Просто не натискам педала в пода, а давам газ плавно и ускорениието е перфектно - няма увисване. Пробвайте и вие.

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Мнение от Dimitroff » 18 Юни 2008, 20:18

baga написа:То, щом кола на 57000км ги прави тия неща, сигурно са някакви фабрични настройки :mhihi: :mhihi: :mhihi: Аз обаче му намерих цаката. Просто не натискам педала в пода, а давам газ плавно и ускорениието е перфектно - няма увисване. Пробвайте и вие.


Абе, и при мен уж е така...но това не е решение на проблема :roll: :D

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 471
Регистриран на: 22.07.2007

Мнение от kasabov » 19 Юни 2008, 8:12

да, то плавно като натискаш няма проблем при никой :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 552
Регистриран на: 18.02.2008
Пол: Мъж
Кара: жена си да дрифти
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: харчи малко - върви на страх

Мнение от mili4uk » 19 Юни 2008, 9:07

kasabov написа:да, то плавно като натискаш няма проблем при никой :)


да бе... при мен като не натискам - изобщо не се появява... !

Потребител
Аватар
Мнения: 35
Регистриран на: 11.03.2008
Пол: Мъж
Кара: 730 F01

Мнение от nikolai_nedkov » 19 Юни 2008, 9:40

Явно не е от прословутия клапан на турбото.Смених го с нов, махнах катализаторите, смених всички филтри, включително и този на картерните газове, изолирах AGR и пак същата работа. Има малко подобрение, но забиването си го има пак.

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook